Aivan. Mitään sääntömuutoksia ohittamisen helpottamiseksi ei ole tehty.Bobakki:
Vaan taas nähtiin, ettei ohittaminen ainakaan helppoa ole, varsinkin Barrichellon munaton ajo Alonsoa vastaan suorastaan masensi.
Aivan. Mitään sääntömuutoksia ohittamisen helpottamiseksi ei ole tehty.Bobakki:
Vaan taas nähtiin, ettei ohittaminen ainakaan helppoa ole, varsinkin Barrichellon munaton ajo Alonsoa vastaan suorastaan masensi.
No huhhei. Sumihan meni siinä sisälle kuin pahainen aloittelija ja löi jarrut lukkoon. Kenties olisi kannattanut perääntyä aiemmin ja päästää vaikka Coulthard suosiolla eteen? Lisäksi Sumi myönsi itsekin töppinsä, syyn vierittäminen edes osittain Trullille on mielestäni jo suoranaista tyhmyyttä. Onhan se toki kova paikka kun oma suosikki tekee virheen, mutta olipas kommentti.pmv:
Mielestäni Schumacherin rankaiseminen kolarista Trullin kanssa oli vähän tyhjänpäiväinen asia. Tottahan peräänajaja on aina enemmän syyllinen, mutta turha on pelkästään Schumia syyttää tilanteesta. Michaelilla oli jarrut pohjassa pitkän aikaa, ennen kuin törmäys tuli. Väistäminenkin oli Schumille mahdottomuus, sillä hänellähän oli DC rinnalla ja sen kanssa taistelua. Trulli oli aivan kuin pysähtyneenä mutkaan, vaikka tiesi että sieltä tulee n. 20 f1-autoa päälle. Tämä ei ollut suinkaan ensimmäinen kerta, kun Trulli jää uhriksi ensimmäisten mutkien aikana taisteluissa. Turha siinä on niitä syyllisyyskysymyksiä jäädä enää miettimään kun itse kuitenkin kärsii.
Ei, mutta kumma kyllä, Berniellä on HYVIÄ ideoita aiheesta. Siis mun mielestä.Asko S.:
Aivan. Mitään sääntömuutoksia ohittamisen helpottamiseksi ei ole tehty.Bobakki:
Vaan taas nähtiin, ettei ohittaminen ainakaan helppoa ole, varsinkin Barrichellon munaton ajo Alonsoa vastaan suorastaan masensi.
Ehei. Uusin ja kaikista teistäkin varmasti yllättävä salaliittouutinen on se, että FInlAnd muuttaa aina tarvittaessa lajin sääntöjä jotta suomalaiskuljettajasta saataisiin maailmanmestari!epeli:
JJJJJJJJJJJJEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!! ...Toivottavasti Fia(t)in neropatit ei diskaa kimiä jonkin olemattoman virheen takia...
Tuota tilannetta tulikin arvouuteltua. Muistaakseni sääntö sanoo juuri noin, esimerkiksi Enrique Bernoldi hylättiin viime vuonna Australiassa muistaakseni juuri tuollaisen tapauksen seurauksena. En nyt jaksa sääntökirjaa selata tuon takia kuitenkaan...Jacques:
Mitä tulee Villeneuven suoritukseen, niin minkäs sille mahtaa jos tekniikka pettää? Ja käsittääkseni vara-autoon ei edelleenkään saa vaihtaa enää tuossa vaiheessa? Eli Villeneuve juoksi varikon päästä päähän turhaan..Tósé ®
[qb]
Hukkasikohan Villeneuve vara-autonsa?
En näistä sen enempää tiedä, mutta sellainen tunne minulla kuitenkin on, että tuollaiset tilanteet muuttuvat niin nopeasti, ettei kuski ehdi niissä sen enempää miettiä kokonaistilannetta tai sitä, mihin se keula kannattaa työntää ja mihin ei. Pienen pieni arviointivirhe ja homma voi kusta. Schumi teki virheen, mutta tuollaisen virheen voi tehdä kuka tahansa muukin.No huhhei. Sumihan meni siinä sisälle kuin pahainen aloittelija ja löi jarrut lukkoon.
älä!! huikee juttu! nyt on kaikki taas kohdallaan!!!nuanen:
Ehei. Uusin ja kaikista teistäkin varmasti yllättävä salaliittouutinen on se, että FInlAnd muuttaa aina tarvittaessa lajin sääntöjä jotta suomalaiskuljettajasta saataisiin maailmanmestari!epeli:
JJJJJJJJJJJJEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!! ...Toivottavasti Fia(t)in neropatit ei diskaa kimiä jonkin olemattoman virheen takia...
No voi toki, mutta mielestäni kyseessä oli sellainen arviointivirhe, jota ei ensimmäisenä noin kokeneelta kuskilta odottaisi. Samankaltaiset virheet tuossa paikassa tehneet Sato viime vuonna tai Pizzonia nyt olivat sentään aika kokemattomia.Hurmurisija:
En näistä sen enempää tiedä, mutta sellainen tunne minulla kuitenkin on, että tuollaiset tilanteet muuttuvat niin nopeasti, ettei kuski ehdi niissä sen enempää miettiä kokonaistilannetta tai sitä, mihin se keula kannattaa työntää ja mihin ei. Pienen pieni arviointivirhe ja homma voi kusta. Schumi teki virheen, mutta tuollaisen virheen voi tehdä kuka tahansa muukin.No huhhei. Sumihan meni siinä sisälle kuin pahainen aloittelija ja löi jarrut lukkoon.
Tästä herääkin kysymys, että miksei Coulthardia rangaistu Itävallassa kaudella 1999, kun kuutiopää puski Häkkisen pihalle ensimmäisellä kierroksella TÄSMÄLLEEN samalla tavalla. No, ihmisiä ne tuomaritkin vain ovat. Virheitä sattuu kaikille. Jopa viisinkertaiselle maailmanmestarille. winkpmv:
Mielestäni Schumacherin rankaiseminen kolarista Trullin kanssa oli vähän tyhjänpäiväinen asia. Tottahan peräänajaja on aina enemmän syyllinen, mutta turha on pelkästään Schumia syyttää tilanteesta. Michaelilla oli jarrut pohjassa pitkän aikaa, ennen kuin törmäys tuli. Väistäminenkin oli Schumille mahdottomuus, sillä hänellähän oli DC rinnalla ja sen kanssa taistelua. Trulli oli aivan kuin pysähtyneenä mutkaan, vaikka tiesi että sieltä tulee n. 20 f1-autoa päälle. Tämä ei ollut suinkaan ensimmäinen kerta, kun Trulli jää uhriksi ensimmäisten mutkien aikana taisteluissa. Turha siinä on niitä syyllisyyskysymyksiä jäädä enää miettimään kun itse kuitenkin kärsii.
no siihen vaikutti varmaan se että häkän autoon ei silloin tullut vaurioita ja hän pääsi jatkamaan, nythän tuossa meni uhrin kärry hajalle perusteellisesti.Karpow:
Tästä herääkin kysymys, että miksei Coulthardia rangaistu Itävallassa kaudella 1999, kun kuutiopää puski Häkkisen pihalle ensimmäisellä kierroksella TÄSMÄLLEEN samalla tavalla. No, ihmisiä ne tuomaritkin vain ovat. Virheitä sattuu kaikille. Jopa viisinkertaiselle maailmanmestarille. winkpmv:
Mielestäni Schumacherin rankaiseminen kolarista Trullin kanssa oli vähän tyhjänpäiväinen asia. Tottahan peräänajaja on aina enemmän syyllinen, mutta turha on pelkästään Schumia syyttää tilanteesta. Michaelilla oli jarrut pohjassa pitkän aikaa, ennen kuin törmäys tuli. Väistäminenkin oli Schumille mahdottomuus, sillä hänellähän oli DC rinnalla ja sen kanssa taistelua. Trulli oli aivan kuin pysähtyneenä mutkaan, vaikka tiesi että sieltä tulee n. 20 f1-autoa päälle. Tämä ei ollut suinkaan ensimmäinen kerta, kun Trulli jää uhriksi ensimmäisten mutkien aikana taisteluissa. Turha siinä on niitä syyllisyyskysymyksiä jäädä enää miettimään kun itse kuitenkin kärsii.
Hajosiko Trullin auto jotenkin? Ei hän mielestäni varikolla käynyt vai nukahdinko välillä niin, että se jäi huomaamatta?hikkaveks:
no siihen vaikutti varmaan se että häkän autoon ei silloin tullut vaurioita ja hän pääsi jatkamaan, nythän tuossa meni uhrin kärry hajalle perusteellisesti.Karpow:
Tästä herääkin kysymys, että miksei Coulthardia rangaistu Itävallassa kaudella 1999, kun kuutiopää puski Häkkisen pihalle ensimmäisellä kierroksella TÄSMÄLLEEN samalla tavalla. No, ihmisiä ne tuomaritkin vain ovat. Virheitä sattuu kaikille. Jopa viisinkertaiselle maailmanmestarille. winkpmv:
Mielestäni Schumacherin rankaiseminen kolarista Trullin kanssa oli vähän tyhjänpäiväinen asia. Tottahan peräänajaja on aina enemmän syyllinen, mutta turha on pelkästään Schumia syyttää tilanteesta. Michaelilla oli jarrut pohjassa pitkän aikaa, ennen kuin törmäys tuli. Väistäminenkin oli Schumille mahdottomuus, sillä hänellähän oli DC rinnalla ja sen kanssa taistelua. Trulli oli aivan kuin pysähtyneenä mutkaan, vaikka tiesi että sieltä tulee n. 20 f1-autoa päälle. Tämä ei ollut suinkaan ensimmäinen kerta, kun Trulli jää uhriksi ensimmäisten mutkien aikana taisteluissa. Turha siinä on niitä syyllisyyskysymyksiä jäädä enää miettimään kun itse kuitenkin kärsii.
Ei vaan se että Ferrari ei saanut tilaisuutta näyttää todelliset kyntensä..Funktio:
Tekeekö kolarointi ensimmäisessä mutkassa kilpailun epätavalliseksi?Jacques:
Mutta kuten todettua, tämäkin oli epätavallinen kilpailu, joten todellisia voimasuhteita emme vieläkään nähneet. Anyway toivon kuitenkin että vastaisuudessakin kaikkikilpailut olisivat epätavallisia. Tämäkin kisa oli nimittäin alusta loppuun hyvin mielenkiintoinen.