Malmin sosiaalitoimistoa,KELAA ja mielenterveystoimistoa uhkaa oikeustoimet

Sue_me

Well-known member
Malmissa käynyt 1x kertaa.

Hieman ghettomainen fiilis jäi.

Joni

Well-known member
Joo itekkin tuli malmissa käytyä kerran toissa UV;tä viettämässä naisseurassa. Tietysti videomatsku jäi vanhan koneen kovolle kun juuri vaihdoin uuteen. Sorii. :rolleyes:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Vanhan koneen uusi omistaja kattelee nyt Jonin chicksilauman cuminmouth-meininkiä like a boss.

Joni

Well-known member
Vanhan koneen uusi omistaja kattelee nyt Jonin chicksilauman cuminmouth-meininkiä like a boss.
Älä huoli kaikki todistusaineoista on hyvin turvassa, se ja moni muukin. Parisataa gigaa salaista matskua!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Lähetin kakarana jonnekin geologian laitokselle tms. malminäytteen. Vitut siinä mitään malmia ollu.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
olen se joka on saanut ne Malmin kaikki tuet. Tuhottiin koko Suomi! Ihan vaan siks kun pystyttiin tekemään se.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Eihän toi oo mitään verrattuna Länsi-Vantaaseen jossa on työvoimatoimisto lakkautettu
Mä en halua uskoa, että Myrtsin työkkäri on lakkautettu. Mä asioin siellä viimeksi syksyllä 2009. Seuraavana vuonna oli pakko asioida Tiksin työkkärissä, kun olen liian vanha asioimaan Myrtsin työkkärissä.

Mut pakko se on uskoa. http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/233312-myyrmaen-te-toimisto-suljetaan-ensi-viikolla

Ilmankos siellä Tiksin työkkärissä on niin paljon porukkaa asioimassa. Mut jos tolla säästetään, niin mikä jottei.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kävin kesäkuun 9. päivä Malmin hautausmaalla. Mummo huilailee siellä.

Ja toi Tose.