Eihän tuo nyt ole paljon, vois sitä julkista sektoria kasvattaa.Tuolla kuppaisella läävällä (Vantaa) nyt on velkaakin miljardi euroa.
Turhaan harmittelet. Turhake se oli valitettavasti.No voi perkele. Harmi.
Naisseura on turhake?Turhake se oli valitettavasti.
No ei mutta on tiettyjä tapauksia mihin ei jälkikäteen koskaan olis halunut edes tutustua.Naisseura on turhake?
Älä huoli kaikki todistusaineoista on hyvin turvassa, se ja moni muukin. Parisataa gigaa salaista matskua!Vanhan koneen uusi omistaja kattelee nyt Jonin chicksilauman cuminmouth-meininkiä like a boss.
Tekikö puhikset? Rahat pois ja puukko persiiseen?No ei mutta on tiettyjä tapauksia mihin ei jälkikäteen koskaan olis halunut edes tutustua.
Silti piti videomatskua pitää tallessa.No ei mutta on tiettyjä tapauksia mihin ei jälkikäteen koskaan olis halunut edes tutustua.
Onneksi video on kuvattu niin pimeessä että ei siitä paljoa selkoa saa.Silti piti videomatskua pitää tallessa.
Mulle antovat jo. Koska olen ulkomaalainen ja vieläpä ns. neekeri.Antaisivat minulle kilpailukykyisen ferrarin.
Mä en halua uskoa, että Myrtsin työkkäri on lakkautettu. Mä asioin siellä viimeksi syksyllä 2009. Seuraavana vuonna oli pakko asioida Tiksin työkkärissä, kun olen liian vanha asioimaan Myrtsin työkkärissä.Eihän toi oo mitään verrattuna Länsi-Vantaaseen jossa on työvoimatoimisto lakkautettu