OoPee
Nuori ikäisekseen
On kai, jos ei tiedä mitä sen kanssa tekis.Naisseura on turhake?
On kai, jos ei tiedä mitä sen kanssa tekis.Naisseura on turhake?
Mä taasen olin opiskeluaikoina parina kesänä duunissa Malmilla.Mä asuin lapsuuteni ja nuoruuteni Malmin hautausmaan vieressä!
Oletko jo tarjoutunut oikeusavustajaksi?Mua nyt edelleen kiinnostaa, joko asiassa on käyty tuumasta toimeen ja kaikki saatettu vastuuseen. Joko oikeustoimet ovat alkaneet? Missä meinasitte aloittaa oikeustoimet ja saattaa kaikki vastuuseen?
Ei mitään slaikkarin ujutusjuttuja tähän.. tai siis eiku eimitäänMä taasen olin opiskeluaikoina parina kesänä duunissa Malmilla.
Ei ole. Olen odottanut kuin kuuta nousevaa haastetta käräjille antisemitismistä ja totaalikieltäytymisestä.Mua nyt edelleen kiinnostaa, joko asiassa on käyty tuumasta toimeen ja kaikki saatettu vastuuseen. Joko oikeustoimet ovat alkaneet?
Onko Tose siellä?Ja toi Tose.
Mulla on snadeja epäilyksiä sen suhteen, voidaanko kaikki saattaa vastuuseen oikeustoimin tässä asiassa, joten en ole.Oletko jo tarjoutunut oikeusavustajaksi?
Malmin hautausmaalta. En muista paikkaa. Sam vois tietää.Onko Tose siellä?
Laita priva että mistä ukon löytää. Kiitos.
Jos valtio maksaa palkkiot, niin ajattelepa mikä rahasampo se on, kun haastaa ihan kaikki oikeuteen.Mulla on snadeja epäilyksiä sen suhteen, voidaanko kaikki saattaa vastuuseen oikeustoimin tässä asiassa, joten en ole.
Näyte oli sitten suutarilaa?Lähetin kakarana jonnekin geologian laitokselle tms. malminäytteen. Vitut siinä mitään malmia ollu.
Kuulemma kalliota.Näyte oli sitten suutarilaa?
Eipä ihme, ettei löytynyt malmeja, varmaan kyllä äimistelleet pakettiasi.Lähetin kakarana jonnekin gynekologian laitokselle tms. malminäytteen. Vitut siinä mitään malmia ollu.
Luulen että paketissa oli lähinnä mineraaleja.Eipä ihme, ettei löytynyt malmeja, varmaan kyllä äimistelleet pakettiasi.