Mamba ja Vielä on kesää jäljellä

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Olen pannut merkille, että sen lisäksi ettemme pääse ihastelemaan formula-autoa ja sen ääniä Helsingin katukuvassa, yksi ahdistavimmista yhteiskuntaa leimaavista epäkohdista on monille Mamba-yhtye ja erityisesti kappaleen Vielä on kesää jäljellä radiosoitto. Kertokaapas mikä kyseisessä kappaleessa herättää aggressioita? Omasta mielestäni siinä on tavoitettu varsin onnistuneesti kesän merkitys suomalaisille.

Jos joku on välttynyt kuulemasta kyseistä suosikkia/inhokkia, niin olkaapa hyvät.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Syynä on uusavuttomuus, kyvyttömyys sulkea radiota/televisiota, Poriviha, pienimunaisuus ja yleinen epäonnistumisen tunne omassa elämässään.

Kaikki tämä projisoidaan Tero Vaaran yhtyeeseen ja kuten asiaan kuuluu, ei tältäkään yhtyeeltä tunneta kuin se yksi kappale.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Se johtuu tietenkin kommunisteis...

Eiku oho, väärä toikki.

Syynä on radio Nova ja se että se on totaalipuhkisoittanut tämän kappaleen. Valitettavasti aina jossain Nova on joskus auki, eikä sitä välty kuulemasta.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mamba kuulostaaa tuossa kappaleessa ehkä enemmän Matilta ja Tepolta kuin muissa kappaleissaan yhteensä.
Jonkun mielestä se voi olla hyvä, toisen mielestä ei. Mua se ei haittaa, raita on kuitenkin kaikille sama, sanois Räikkonen.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Aaaargh. Nyt alkoi soimaan tämän biisin kertosäe päässäni, kun luin otsikon. :wall:

Mangelo

Well-known member
Kappale sinänsä vois olla ihan ok, mutta mamban anaalisoundilla laulettuna ja soitettuna se ei ole. On niillä huonompiakin biisejä.

Lattialtakunheräsinvaatteitanikeräsinovimiehellevitosen yms...

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Mamba tekee musiikkia easy listening-, radio-ystävällisellä saundilla. Taito se on sekin, eikä ainakaan minua häiritse. Tero Vaaralla on hyvä melodiantaju ja ymmärrys laululyriikan rajoituksista ja mahdollisuuksista. Radio Novaa en kuuntele.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Mamba tekee musiikkia easy listening-, radio-ystävällisellä saundilla. Taito se on sekin, eikä ainakaan minua häiritse. Tero Vaaralla on hyvä melodiantaju ja ymmärrys laululyriikan rajoituksista ja mahdollisuuksista. Radio Novaa en kuuntele.
Mamba ei ole lähelläkänä minun suosikki genreäni, mutta radiossa jos soi Mamba, niin ei se minuakaan suuremmin häiritse. Sellaista sopivan kevyttä kamaa, jota sivukorvalla autolla ajaessa pystyy kuuntelemaan ihan hyvin. On noita ärsyttävimmältäkin kuulostavia bändejä ja artisteja olemassa.

Rogue

Jää(telö)mies
Sijainti
Banned
Andy sanoikin sen, miksei tätä helvetillistä teosta enää voi yksinkertaisesti kuunnella.
Joskus soi jopa Lokakuussa.. :wall:

markoj

Custom User
Easy listening -> Impossible to forget. Soi päässä lailla tango kohtalon ja ennen pitkää itsetuhoajatukset valtaa pään.

Örfil

Guest
On Mamballa yksi hyvä biisi, mutta se ei ole tämä kyseinen.

Ehkä yleinen ällötys joissain piireissä johtuu että Mamba on liki tanssiorkesteri, ei paljoa nimittäin puutu siitä.