Märkäpuku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asko S.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tossa kuva elokuun 15. päivältä.

3 kilon tankkauksen jälkeen valmiina matkaan...:o

On muuten herkkä hajoamaan tämä märkäpuku. On mulla toinenkin, mutta toi on nopeampi. :ahem:

Näyttää hitaalta :D

Näyttää hitaalta :D

Eikä pelkästään näytä, vaan myös on. Mutta kyllä mä maksan sun osallistumismaksun, jos voitat mut puolikkaalla.:ahem:

1.9 km uintiin meni muuten 42 min. Sitten pitäis vielä polkea 90 km ja juosta puolmaraton.

Lähdetkö mukaan ens kesänä?;)

Eikä pelkästään näytä, vaan myös on. Mutta kyllä mä maksan sun osallistumismaksun, jos voitat mut puolikkaalla.:ahem:

1.9 km uintiin meni muuten 42 min. Sitten pitäis vielä polkea 90 km ja juosta puolmaraton.

Lähdetkö mukaan ens kesänä?;)

Juu ei.

On nääs sen verran tuossa vasemman jalan keskivarpaassa tuota kynsinauhan tulehdusta, ettei pysty nyt kyllä treenaamaan.

Ehkä neljän vuoden päästä :D

Tänä vuonna kaikissa kisoissa mulle on annettu oranssi uimalakki, minkä ansiosta näytän märkäpuku-kuvissa porkkanalta, jonka päälle on vedetty musta kortonki.

Eli ei, en aio laittaa tänne kuvaa, mutta olin kuitenkin puolikkaalla nopeampi kuin Moe! :ahem:

Tänä vuonna kaikissa kisoissa mulle on annettu oranssi uimalakki, minkä ansiosta näytän märkäpuku-kuvissa porkkanalta, jonka päälle on vedetty musta kortonki.

Eli ei, en aio laittaa tänne kuvaa, mutta olin kuitenkin puolikkaalla nopeampi kuin Moe! :ahem:

Laita ny. Olisit voinu muuttua edukseks :D:D

Juu ei.

On nääs sen verran tuossa vasemman jalan keskivarpaassa tuota kynsinauhan tulehdusta, ettei pysty nyt kyllä treenaamaan.

Ehkä neljän vuoden päästä :D
Ei kai nyt noin suurisuisen tarvii treenata näin hidasta vastaan.;)

Terveiset muuten KIVESJÄRVEN kohdalta!:eek: