Marttyyrivetäytymiset

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Nyt jos tarvis selvittää, että kuka savusti vettel-fanin pihalle, niin tuskin tietäis savustaja itsekään.

Veikkaan joka tapauksessa moderaattoreita, koska koulu vihjailivat.
Se oli Kouvo, vihjaili mua pomottajaksi ja sain tarpeekseni. Tämä viesti ei merkkaa, että palaan halúsin vain selventää.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Se oli Kouvo, vihjaili mua pomottajaksi ja sain tarpeekseni. Tämä viesti ei merkkaa, että palaan halúsin vain selventää.
Älä nyt mene mihinkään. Ole täällä niinkuin me muutkin. Me ollaan niin tyhmiä, että ei tajuta vihjailuja, niin rauha säilyy maassa.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Älä nyt mene mihinkään. Ole täällä niinkuin me muutkin. Me ollaan niin tyhmiä, että ei tajuta vihjailuja, niin rauha säilyy maassa.
Juu, siinä oli yhdessä väsymys ja ärtymys ja sen takia hermostuin. Mutta alkaa ottaa päähän, kun on muutama kerta aiemminkin vihjailtu minusta pahoja asioita, mutta ei sanota suoraan ja se satuttaa.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
No moi. Mutta äsken katsottuani yhtä aihetta niin. TAAS ALKO MUN VIESTIENI KOPIOINTI.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
No juu on kai pakko, mutta siitä tulee vaikeeta.
Siis MITÄ VITTUA. Etkö sä todellakaan tajua, että jollei kirjoitusta, johon vastaat, lainata eli "quiteta" menee se ihan yksin huuteluksi.

Jos haluat yksin huudella, niin perusta oma irkki kanava ja keskustele siellä yksinäs.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Siis MITÄ VITTUA. Etkö sä todellakaan tajua, että jollei kirjoitusta, johon vastaat, lainata eli "quiteta" menee se ihan yksin huuteluksi.

Jos haluat yksin huudella, niin perusta oma irkki kanava ja keskustele siellä yksinäs.
Nyt ymmärsit väärin ja minä en jaksa enää selittää, kun tein sen jo.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki

Vitun vittu. Mulla on kopiraitti sanaan vittu. Nyt vähän vitun äkkiä meikän tilille vitonen tai lähtee banjo soimaan!

oldez

Well-known member