FW08
Registered User of Talent
Asko on hyvä ja lopettaa tuon huomionhakuisen yrityksen saada oma topic.ok ok koulu vihjailu ymmärretty häivyn
Asko on hyvä ja lopettaa tuon huomionhakuisen yrityksen saada oma topic.ok ok koulu vihjailu ymmärretty häivyn
Se oli Kouvo, vihjaili mua pomottajaksi ja sain tarpeekseni. Tämä viesti ei merkkaa, että palaan halúsin vain selventää.Nyt jos tarvis selvittää, että kuka savusti vettel-fanin pihalle, niin tuskin tietäis savustaja itsekään.
Veikkaan joka tapauksessa moderaattoreita, koska koulu vihjailivat.
Huh. Pelästyin .Se oli Kouvo, vihjaili mua pomottajaksi ja sain tarpeekseni. Tämä viesti ei merkkaa, että palaan halúsin vain selventää.
Kouvo on forumin oma mattinykänen.Se oli Kouvo, vihjaili mua pomottajaksi ja sain tarpeekseni. Tämä viesti ei merkkaa, että palaan halúsin vain selventää.
Teknisesti kyllä :ahem:Kouvo on forumin oma mattinykänen.
Tekikö muuten Vettel-Fani paluun?
Ol... eiku ei mitäänTeknisesti kyllä :ahem:
Kuka on muuten forumin mervi?
Älä nyt mene mihinkään. Ole täällä niinkuin me muutkin. Me ollaan niin tyhmiä, että ei tajuta vihjailuja, niin rauha säilyy maassa.Se oli Kouvo, vihjaili mua pomottajaksi ja sain tarpeekseni. Tämä viesti ei merkkaa, että palaan halúsin vain selventää.
Juu, siinä oli yhdessä väsymys ja ärtymys ja sen takia hermostuin. Mutta alkaa ottaa päähän, kun on muutama kerta aiemminkin vihjailtu minusta pahoja asioita, mutta ei sanota suoraan ja se satuttaa.Älä nyt mene mihinkään. Ole täällä niinkuin me muutkin. Me ollaan niin tyhmiä, että ei tajuta vihjailuja, niin rauha säilyy maassa.
Siihen on kai pakko tottua, jos täällä aikoo viihtyä. Kiellettyä se ei ole ja on kovin yleistä.No moi. Mutta äsken katsottuani yhtä aihetta niin. TAAS ALKO MUN VIESTIENI KOPIOINTI.
Viettää vähän vähemmän aikaa täällä vapaalla niin helpottaa...No juu on kai pakko, mutta siitä tulee vaikeeta.
Siis MITÄ VITTUA. Etkö sä todellakaan tajua, että jollei kirjoitusta, johon vastaat, lainata eli "quiteta" menee se ihan yksin huuteluksi.No juu on kai pakko, mutta siitä tulee vaikeeta.
Eli kuten näät tästä viestistäsi, ei kukaan tiedä/ (tai edes kiinnostais) mihin/kenelle sä vastaatNo juu on kai pakko, mutta siitä tulee vaikeeta.
Nyt ymmärsit väärin ja minä en jaksa enää selittää, kun tein sen jo.Siis MITÄ VITTUA. Etkö sä todellakaan tajua, että jollei kirjoitusta, johon vastaat, lainata eli "quiteta" menee se ihan yksin huuteluksi.
Jos haluat yksin huudella, niin perusta oma irkki kanava ja keskustele siellä yksinäs.
No taisinki olla ainut.Nyt ymmärsit väärin ja minä en jaksa enää selittää, kun tein sen jo.
Vitun vittu. Mulla on kopiraitti sanaan vittu. Nyt vähän vitun äkkiä meikän tilille vitonen tai lähtee banjo soimaan!Siis MITÄ VITTUA. Etkö sä todellakaan tajua, että jollei kirjoitusta, johon vastaat, lainata eli "quiteta" menee se ihan yksin huuteluksi.
Jos haluat yksin huudella, niin perusta oma irkki kanava ja keskustele siellä yksinäs.
Siis MITÄ VITTUA. Etkö sä todellakaan tajua, että jollei kirjoitusta, johon vastaat, lainata eli "quiteta" menee se ihan yksin huuteluksi.