Captain Howdy
Well-known member
Ja mulla sanoihin 'banjo', 'vitonen' sekä 'meikän'. Että tuota.Vitun vittu. Mulla on kopiraitti sanaan vittu. Nyt vähän vitun äkkiä meikän tilille vitonen tai lähtee banjo soimaan!
Ja mulla sanoihin 'banjo', 'vitonen' sekä 'meikän'. Että tuota.Vitun vittu. Mulla on kopiraitti sanaan vittu. Nyt vähän vitun äkkiä meikän tilille vitonen tai lähtee banjo soimaan!
Doddaaaa, noin. Hmhm. No jos mä lupaan naurahtaa seuraavalle vitsilles ni homma lienee ihan ok?Ja mulla sanoihin 'banjo', 'vitonen' sekä 'meikän'. Että tuota.
Noja vitunvitunvittu. Entäs sitte MitäVittua yhteen. Se on eritavalla kirjoitettu.Vitun vittu. Mulla on kopiraitti sanaan vittu. Nyt vähän vitun äkkiä meikän tilille vitonen tai lähtee banjo soimaan!
No voi vittu.Noja vitunvitunvittu. Entäs sitte MitäVittua yhteen. Se on eritavalla kirjoitettu.
Kuullostaa soidinlaululta anaaliyhdyntään.Fuck this shit.
PerseelleenpäOlin ihan täpinöissäni kun näin FW08:asin postanneen tänne. Vaan vituikshan tääkin meni.
Kiinni veti.Nyt en palaa enää. Lyön vaikka satasen vetoo.
Miksi olet noin tosikko?Nyt en palaa enää. Lyön vaikka satasen vetoo.
En jaksa enää noita väitteitä, että olisin muka jonkun kanssa yhdessä. Nyt se sai minut riittävän vihaiseksi.
Missä muka? En ole muuta huomannut kun jotain kurski-vihjailuja, joita ei pidä ottaa tosissaan. Onko muutakin???Nyt en palaa enää. Lyön vaikka satasen vetoo.
En jaksa enää noita väitteitä, että olisin muka jonkun kanssa yhdessä. Nyt se sai minut riittävän vihaiseksi.
Mehe savustaa!
Pystyttäiskö pistää meikän piikkiin?
Sullon piikissä tilaa, kun oot pian satasen rikkaampi.Pystyttäiskö pistää meikän piikkiin?