Marttyyrivetäytymiset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei kai tatulointi-sanaa edes käytä muut kuin sä. Törpö.
Käyttää koko Vehmasmäki. Ja seki vaan sen takia että eräs Pyry (ihan oikeasti tuon niminen) kehui kesällä kovasti ottaneensa itselleen TATULOINNIN käsivarteen.:D

burb

.
Käyttää koko Vehmasmäki. Ja seki vaan sen takia että eräs Pyry (ihan oikeasti tuon niminen) kehui kesällä kovasti ottaneensa itselleen TATULOINNIN käsivarteen.:D
Joo vau koko Vehmasmäki... KETÄÄN ei kiinnosta joku Iisalmen lähiö. Ihan sama vaikka puhuisivat nepalia. Ja varmaan puhuvatkin.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
...tuo sen sijaan tais olla ihan tosissaan heitetty :frown:

Näin taisi olla...

...asiasta toiseen mun on myönnettävä, etten mä pysty olemaan poissa täältä :wall: mut harvemmin käyn kun enne se o saletti.

Mangelo

Well-known member
...asiasta toiseen mun on myönnettävä, etten mä pysty olemaan poissa täältä :wall:
Minäkään en pystyisi pysymään poissa, ellei joku välillä muistuttaisi että olen provoileva asshole ja idiootti.

Mangelo

Well-known member
Et sie ole idiootti tai tuo mikä lie asshole (mikä se on)
Kyllä se on sen verran monta kertaa raadin toimesta todettu, että mitäpä sitä vastaankaan vänkäämään. Asshole on luonnekuvaus, joka viittaa peräreikään.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Kyllä se on sen verran monta kertaa raadin toimesta todettu, että mitäpä sitä vastaankaan vänkäämään. Asshole on luonnekuvaus, joka viittaa peräreikään.
Voih sinua.. ok. Kai minunki pitäis tottua siihen et mua sanotaan muissa paikoissa huoraks et mä sit olen se..

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Voih sinua.. ok. Kai minunki pitäis tottua siihen et mua sanotaan muissa paikoissa huoraks et mä sit olen se..
En usko, että Mangelo on persereikä ja vielä vähemmän (eli en lainkaan) uskon, että sinä olet huora. Jos joku moista väittää, voit kirjoittaa vastaukseksi vaikka, että... ... no ei tule nyt mitään mieleen, mutta jokin runkkaamiseen tai homouteen liittyvä jutska vois olla aika toimiva vastaus, varsinkin jos vastapuoli on miespuolinen. Naisten välisiin sanailuihin en osaa sen isommin antaa neuvoja :eek:.