burb
.
Ei kai tatulointi-sanaa edes käytä muut kuin sä. Törpö.Entäs 'tatulointi'? Mitä se lointi oikein on? Lumenlointi?
Ei kai tatulointi-sanaa edes käytä muut kuin sä. Törpö.Entäs 'tatulointi'? Mitä se lointi oikein on? Lumenlointi?
Käyttää koko Vehmasmäki. Ja seki vaan sen takia että eräs Pyry (ihan oikeasti tuon niminen) kehui kesällä kovasti ottaneensa itselleen TATULOINNIN käsivarteen.Ei kai tatulointi-sanaa edes käytä muut kuin sä. Törpö.
Joo vau koko Vehmasmäki... KETÄÄN ei kiinnosta joku Iisalmen lähiö. Ihan sama vaikka puhuisivat nepalia. Ja varmaan puhuvatkin.Käyttää koko Vehmasmäki. Ja seki vaan sen takia että eräs Pyry (ihan oikeasti tuon niminen) kehui kesällä kovasti ottaneensa itselleen TATULOINNIN käsivarteen.
Listii kapitaa eli panee rahaa menemään silleen tuhlailumeiningillä.Entäs kapitalisti. -Listi tarkottaa tietysti lahtaria.
Tosta purpista on tullu kauhee vittuilija kun se lopetti moderoinnin.Ei kai tatulointi-sanaa edes käytä muut kuin sä. Törpö.
Tai sitten sä vaan kuvittelet.Tosta purpista on tullu kauhee vittuilija kun se lopetti moderoinnin.
Näinhän se suattaa ollanii. Vuan suattaa olla olemattaki.Joo vau koko Vehmasmäki... KETÄÄN ei kiinnosta joku Iisalmen lähiö. Ihan sama vaikka puhuisivat nepalia. Ja varmaan puhuvatkin.
Tosta purpista on tullu kauhee vittuilija kun se lopetti moderoinnin.
On muuten se ja sama, vittuillaanko sen takia, että ollaan päästy moderaattoriksi vai siksi kun ollaan päästy moderaattorin hommista. Pääasia, että vittuillaan!!!1!!!1!"!Tai sitten sä vaan kuvittelet.
Olen samaa mieltä. Ai niin ja haista paska.Tosta purpista on tullu kauhee vittuilija kun se lopetti moderoinnin.
Jätkä vittuilee savoks. No tämän mä ehkä ansaitsinkin.Näinhän se suattaa ollanii. Vuan suattaa olla olemattaki.
Suatoit ansaittakkii. Tai olla ansaitsemattaki.Jätkä vittuilee savoks. No tämän mä ehkä ansaitsinkin.
Pakko haistaa kun sain tän sun vanhan toimiston.Olen samaa mieltä. Ai niin ja haista paska.
...tuo sen sijaan tais olla ihan tosissaan heitetty :frown:
Minäkään en pystyisi pysymään poissa, ellei joku välillä muistuttaisi että olen provoileva asshole ja idiootti....asiasta toiseen mun on myönnettävä, etten mä pysty olemaan poissa täältä :wall:
Et sie ole idiootti tai tuo mikä lie asshole (mikä se on)Minäkään en pystyisi pysymään poissa, ellei joku välillä muistuttaisi että olen provoileva asshole ja idiootti.
Kyllä se on sen verran monta kertaa raadin toimesta todettu, että mitäpä sitä vastaankaan vänkäämään. Asshole on luonnekuvaus, joka viittaa peräreikään.Et sie ole idiootti tai tuo mikä lie asshole (mikä se on)
Voih sinua.. ok. Kai minunki pitäis tottua siihen et mua sanotaan muissa paikoissa huoraks et mä sit olen se..Kyllä se on sen verran monta kertaa raadin toimesta todettu, että mitäpä sitä vastaankaan vänkäämään. Asshole on luonnekuvaus, joka viittaa peräreikään.
En usko, että Mangelo on persereikä ja vielä vähemmän (eli en lainkaan) uskon, että sinä olet huora. Jos joku moista väittää, voit kirjoittaa vastaukseksi vaikka, että... ... no ei tule nyt mitään mieleen, mutta jokin runkkaamiseen tai homouteen liittyvä jutska vois olla aika toimiva vastaus, varsinkin jos vastapuoli on miespuolinen. Naisten välisiin sanailuihin en osaa sen isommin antaa neuvoja .Voih sinua.. ok. Kai minunki pitäis tottua siihen et mua sanotaan muissa paikoissa huoraks et mä sit olen se..