Marttyyrivetäytymiset

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Noni, ei tämä nyt marttyyrivetäytyminen ole, mutta en jaksa/halua samaa paskaa siihen. Tuota on tullut monia uusia ja vanhoja paikkoja joissa olen alkanut käymään ja mun aktiivisuus on musta pudonnut ja nyt lähinnä olen käynyt vaan katsomassa, et onko ventis-kisan voittaja jo ratkennu ja muutenki se isoin jee tunne on kadonnut. Tuntuu et kaikki tuntee toisensa ja mä en tunne ketään ja tuntuu, et olisin vähän niinku sivusta seuraajan tilassa. Syy ei ole kenenkään teidän, sen haluan sanoa nyt jo. Ja muutenkin olen itse aiheuttanut maineen itselleni mikä ei ehkä ole kovin hyvä. En muista yhtäkään juttua mitä hyvää olisin tehy täällä.
Jos se mitään lohduttaa, niin tää sun "marttyyrivetäytymisviestisi" on 107 kertaa aikuisempi kuin aiempien marttyyrivetäytyjien marttyyrivetäytymisilmoitukset. Ja ne on ollu kaikki aikuisia.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jos se mitään lohduttaa, niin tää sun "marttyyrivetäytymisviestisi" on 107 kertaa aikuisempi kuin aiempien marttyyrivetäytyjien marttyyrivetäytymisilmoitukset. Ja ne on ollu kaikki aikuisia.
Pitää paikkansa.. Enkä sanoisi tuota oikeastaan edes marttyyrivetäytymiseksi lainausmerkeissäkään.. Siinähän vaan Iso8 totesi löytäneensä parempia paikkoja, mikä on mielestäni hyvä asia hänen kannaltaan.

Ja Iso8, ihan turhaan itseäsi syytät yhtään mistään.

DW

2009-2016
Ottaa tietoisesti turpaansaantimahdollisuuden riskin

Iso8 on hyvä ja tutustuu paremmin KKWCS-toimintaan. Jos haluaa oppia tuntemaan paremmin porukkaa, niin meillä on joka kesä ollut Kaanaassakin kisat. Ei ole kiellettyä tulla katselemaan. Mahdollisesta ajamisesta on sovittava sitten erikseen. Jos liikaa jännittää niin äiteenkin saa ottaa mukaan.(ilman taka-ajatuksia) Radalta löytyy kahvilakin Ainoat möötet tällä forumilla, jossa ei kännääminen ole etusijalla. Poislukien pari moderaattoria D-finaalin jälkeen. Nyt siellä joku karttikeijo ruppee mölisemään tietty, mut hälle yks lause: TURPA KIINNI.

Suoraan sanoen itseäkin vitutti tuo heinäkuinen entrysi tänne. Se oli kaunis kesäpäivä. linnut lauloi ja taivas oli sininen. Sitten synkkeni. Siltikin omasta puolestani ainakin soisin tuon ed.mainitun mahdollisuuden, jos arvon neitiä yhtään kiiinnostaa oppia tuntemaan muita. Etpähän kuitenkaan mitään "laitonta" ole täällä tehnyt.

Ainiin, voisin tuon iggenkin poistaa. Nyt siellä ei tamperelaisiakaan enää niin hirmuisesti ole:rolleyes:

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Iso8 on hyvä ja tutustuu paremmin KKWCS-toimintaan. Jos haluaa oppia tuntemaan paremmin porukkaa, niin meillä on joka kesä ollut Kaanaassakin kisat. Ei ole kiellettyä tulla katselemaan. Mahdollisesta ajamisesta on sovittava sitten erikseen. Jos liikaa jännittää niin äiteenkin saa ottaa mukaan.(ilman taka-ajatuksia) Radalta löytyy kahvilakin Ainoat möötet tällä forumilla, jossa ei kännääminen ole etusijalla. Poislukien pari moderaattoria D-finaalin jälkeen. Nyt siellä joku karttikeijo ruppee mölisemään tietty, mut hälle yks lause: TURPA KIINNI.

Suoraan sanoen itseäkin vitutti tuo heinäkuinen entrysi tänne. Se oli kaunis kesäpäivä. linnut lauloi ja taivas oli sininen. Sitten synkkeni. Siltikin omasta puolestani ainakin soisin tuon ed.mainitun mahdollisuuden, jos arvon neitiä yhtään kiiinnostaa oppia tuntemaan muita. Etpähän kuitenkaan mitään "laitonta" ole täällä tehnyt.

Ainiin, voisin tuon iggenkin poistaa. Nyt siellä ei tamperelaisiakaan enää niin hirmuisesti ole:rolleyes:
Mä sit pikkasen repesin tälle viestille. Mut joo siis kiitos ja anteeksi.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
*Mölisee*

Nyt siellä joku karttikeijo ruppee mölisemään tietty, mut hälle yks lause: TURPA KIINNI.
Ok.

Ja juu, Iso8 kesällä katsomaan tätä omituista porukkaa vaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
No ei se nyt niin hauska ollut, että repeäisi.
En pitäis kauheen suurena ihmeenä, jos yli nelikymppinen karpaasi ja 16-vuotias teinityttö eivät olisi täysin samaa mieltä siitä, mikä on niin hauskaa, että kannattais "revetä" :wink:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
En pitäis kauheen suurena ihmeenä, jos yli nelikymppinen karpaasi ja 16-vuotias teinityttö eivät olisi täysin samaa mieltä siitä, mikä on niin hauskaa, että kannattais "revetä" :wink:
Ihmeiden aika ei ole ohi. En tosiaankaan tiennyt, että Iso8 on yli nelikymppinen karpaasi.