Marttyyrivetäytymiset

burb

.
Alkaa olla se hetki lähellä että mä sanon teille pari "VALITTUA SANAA" ja saatan vetäytyä koko yöksi pois!!
Saanko mä valita ne sanat, oi saanhan?
Mä valkkaan siis ton sanan "hassu" kun se on niin hassu tai emmä sitä ainaskaan valkkaa tai oota hetki mä mietin. Onks "varattu" jo varattu?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mistä täällä oikein puhutaan ja mikä on marttyyrivetäytyminen? Moderaattorit ovat muuten ihan paskoja..ja voitas leikkiä vaikka junaa, se olisi uusi ehdotus forumin tulevaisuudelle. Unohtamatta että olen oikeassa.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Siitäkin on tulossa vanha? Kaikista miehistä tulee vanhemmiten kiukkkuisia vanhoja ukkoja joilla suihku on heikko :ahem:
Meidänkin taloon asennettiin varotoimenpiteenä paineentasausventtiili ja suihku on kyllä heikentynyt.

Örfil

Guest
Meidänkin taloon asennettiin varotoimenpiteenä paineentasausventtiili ja suihku on kyllä heikentynyt.
Niin, sullakin alkaa olla jo silmänympärysryppyjä :ahem: Siitä se se alkaa. Kohta on aika sinisen pillerin!

Keittiöpsykolokki

Webberin kytkin
Sijainti
Ankkalampi
Marttyyrivetäytyminen on huomion hakemista, ja siinä mielessä ihan onnistunutta kun vaan jaksaa vetäytyä mahdollisimman hitaasti ja äänekkäästi. Kaikista paskin mart.vet. olisi että lakkais vaan kirjottamasta. Lähtis kävelemään, laittais oven kiinni perässään.

Kukin tavallaan.

Enkä tarkoita että MÄ tässä nyt KUKKISIN jollakin tietyllä tyylillä.
Ei vissiin kukaan ole tämän foorumin historian aikana lähtenyt vain kävelemään ilmoittamatta?

markoj

Custom User
kouvo sammahti kesken ajanoton ja herättyään huomasi pari sataa uutta viestiä.

Marttyyrimielin vetäydyn vällyjen väliin. Unen makoisuudesta riippuen saatan palata aamupuolella. Aika epävarmalla pohjalla tuokin, toki.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Noni, ei tämä nyt marttyyrivetäytyminen ole, mutta en jaksa/halua samaa paskaa siihen. Tuota on tullut monia uusia ja vanhoja paikkoja joissa olen alkanut käymään ja mun aktiivisuus on musta pudonnut ja nyt lähinnä olen käynyt vaan katsomassa, et onko ventis-kisan voittaja jo ratkennu ja muutenki se isoin jee tunne on kadonnut. Tuntuu et kaikki tuntee toisensa ja mä en tunne ketään ja tuntuu, et olisin vähän niinku sivusta seuraajan tilassa. Syy ei ole kenenkään teidän, sen haluan sanoa nyt jo. Ja muutenkin olen itse aiheuttanut maineen itselleni mikä ei ehkä ole kovin hyvä. En muista yhtäkään juttua mitä hyvää olisin tehy täällä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tuota on tullut monia uusia ja vanhoja paikkoja joissa olen alkanut käymään ja mun aktiivisuus on musta pudonnut
Tämän olen minäkin havainnut. Keskiarvopostausmääräsi on romahtanut neljästäkymmenestä kahteenkymmeneen per päivä. :D