Captain Howdy
Well-known member
Hahmo Burb kukkii kuulemma jollain tietyllä niityllä.
Saanko mä valita ne sanat, oi saanhan?Alkaa olla se hetki lähellä että mä sanon teille pari "VALITTUA SANAA" ja saatan vetäytyä koko yöksi pois!!
Se olisikin pelkkä vet.Kaikista paskin mart.vet. olisi että lakkais vaan kirjottamasta. Lähtis kävelemään, laittais oven kiinni perässään.
Siitäkin on tulossa vanha? Kaikista miehistä tulee vanhemmiten kiukkkuisia vanhoja ukkoja joilla suihku on heikko :ahem:Onko kukaan muu huomannut, että Albert Oilista on tullut kiukkuisempi? Ei se ennen ollut noin sähäkkä.
MITÄ SÄ OIKEIN SELITÄT. :mad_old: SUIHKII IHAN HYVIN....Siitäkin on tulossa vanha? Kaikista miehistä tulee vanhemmiten kiukkkuisia vanhoja ukkoja joilla suihku on heikko :ahem:
Meidänkin taloon asennettiin varotoimenpiteenä paineentasausventtiili ja suihku on kyllä heikentynyt.Siitäkin on tulossa vanha? Kaikista miehistä tulee vanhemmiten kiukkkuisia vanhoja ukkoja joilla suihku on heikko :ahem:
Niin, sullakin alkaa olla jo silmänympärysryppyjä :ahem: Siitä se se alkaa. Kohta on aika sinisen pillerin!Meidänkin taloon asennettiin varotoimenpiteenä paineentasausventtiili ja suihku on kyllä heikentynyt.
Ei vissiin kukaan ole tämän foorumin historian aikana lähtenyt vain kävelemään ilmoittamatta?Marttyyrivetäytyminen on huomion hakemista, ja siinä mielessä ihan onnistunutta kun vaan jaksaa vetäytyä mahdollisimman hitaasti ja äänekkäästi. Kaikista paskin mart.vet. olisi että lakkais vaan kirjottamasta. Lähtis kävelemään, laittais oven kiinni perässään.
Kukin tavallaan.
Enkä tarkoita että MÄ tässä nyt KUKKISIN jollakin tietyllä tyylillä.
Yhden tiedän ainakin. Mutta se nyt vaan johtuu näistä mun SUPERisoista aivoista.Ei vissiin kukaan ole tämän foorumin historian aikana lähtenyt vain kävelemään ilmoittamatta?
Yhden tiedän ainakin. Mutta se nyt vaan johtuu näistä mun SUPERisoista aivoista.
tää on niin ajankohtaista vuodesta toiseen.Jotta se voi loppua niin sitä pitäisi ensin olla.
Kuinka monta sekuntia tuli tulokseksi?*ottaa sekkarin käteen*
Millä tavalla ne on risat?Yhden tiedän ainakin. Mutta se nyt vaan johtuu näistä mun SUPERisoista aivoista.
Vetäytynyt?. Ja muutenkin olen itse aiheuttanut maineen itselleni mikä ei ehkä ole kovin hyvä. En muista yhtäkään juttua mitä hyvää olisin tehy täällä.
Tämän olen minäkin havainnut. Keskiarvopostausmääräsi on romahtanut neljästäkymmenestä kahteenkymmeneen per päivä.Tuota on tullut monia uusia ja vanhoja paikkoja joissa olen alkanut käymään ja mun aktiivisuus on musta pudonnut