Marttyyrivetäytymiset

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Tänään kun tulin bussilla kotiin niin päässäni selvisi yksi asia. En sitten tiedä, että onko teoriani oikea, mutta nyt olen keksinyt minkä takia sana EI ja LOPETA eivät mene jakeluun. Jotkut kai haluavat minut raivon partaalle ja se onnistui. Kuten mä jo vähän ennen kolmea iltapäivällä sanoin, että lopullinen lähtöni oli viittä vaillle valmis. No en kokonaan lähde, koska minun pitää kisaviikonloppuisin oma veikkaukseni tarkistaa ja antaa pisteet, mutta muuten nyt alkaa olla tarpeeksi. En tajua minlä takia kokoajan sanotaan että joko olen seurustelemassa aikuisen kanssa tai että olen raskaana aikuiselle tai muuta yhtä tyhmää. Jossakin kohtaa hermot halkee ja tänään se tapahtui. Eli näette minut seuraavan kerran sunnuntaina laittamassa pisteet siitä mun formulatietäjäveikkauksesta, sen jälkeen en tule enään. Ei jaksa sitä samaa touhua enää, että ei välitetä vaikka kuinka sanottaisiin ei.
Veikkaisin, että ihan väärä teoria.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Tänään kun tulin nussimasta kotiin niin päissäni selvisi yksi asia. En sitten tiedä, että onko teoriani oikea, mutta nyt olen keksinyt minkä takia sana MOOW ja KAHMA eivät mene jakeluun. Jotkut kai haluavat minut raivon partaalle ja se onnistui. Kuten mä jo vähän ennen 107:ataaseitsemää sanoin, että lopullinen lähtöni oli viittä vaillle valmis. No en kokonaan lähde, koska minun pitää olla floodaamassa tyhjänpäiväisyyksiäni lähes joka toikkiin, mutta muuten nyt alkaa olla tarpeeksi. En tajua minkä takia kokoajan sanotaan että joko olen juomassa Lasolia tai että olen Kilpisjärven homovankimielisairaalassa tai muuta yhtä tyhmää. Jossakin kohtaa hermot halkee ja tänään se tapahtui. Eli näette minut seuraavan kerran sunnuntaina laittamassa räpylöitä jalkaani ja ämpäriä päähäni, sen jälkeen en tule enään. Ei jaksa sitä samaa touhua enää, että ei välitetä vaikka kuinka sanottaisiin "olette ornareita".

Captain Howdy

Well-known member
Onko kukaan muu huomannut, että Albert Oilista on tullut kiukkuisempi? Ei se ennen ollut noin sähäkkä.

Ria

Jäässä
Valheellinen kuvaus on esimerkiksi sellanen kun kuvaillaan joku valkoseksi ja pyöreeksi ja se onkin oikeesti harmaa ja soikee.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Poistan kyseiset esimerkit yksitellen =>

PS. Tässä on nyt joku salaliitto minua vastaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minäkin toivon, että ylläpito poistaa KAIKKI ketjuni, kommenttini ja quotet joissa minun tekstiäni. En ole enää olemassa sitten niin!

burb

.
Aika mitäänkommentoimatonta toi Howdyn touhu taas. Ei voi kuin ihailla.