Captain Howdy
Well-known member
Ka, siinäpä vasta kysymys!
Penaalissa.Missä?
Katu oli heikosti valaistu.Missä?
Veikkaisin, että ihan väärä teoria.Tänään kun tulin bussilla kotiin niin päässäni selvisi yksi asia. En sitten tiedä, että onko teoriani oikea, mutta nyt olen keksinyt minkä takia sana EI ja LOPETA eivät mene jakeluun. Jotkut kai haluavat minut raivon partaalle ja se onnistui. Kuten mä jo vähän ennen kolmea iltapäivällä sanoin, että lopullinen lähtöni oli viittä vaillle valmis. No en kokonaan lähde, koska minun pitää kisaviikonloppuisin oma veikkaukseni tarkistaa ja antaa pisteet, mutta muuten nyt alkaa olla tarpeeksi. En tajua minlä takia kokoajan sanotaan että joko olen seurustelemassa aikuisen kanssa tai että olen raskaana aikuiselle tai muuta yhtä tyhmää. Jossakin kohtaa hermot halkee ja tänään se tapahtui. Eli näette minut seuraavan kerran sunnuntaina laittamassa pisteet siitä mun formulatietäjäveikkauksesta, sen jälkeen en tule enään. Ei jaksa sitä samaa touhua enää, että ei välitetä vaikka kuinka sanottaisiin ei.
Soon Alppukin pikkuhiljaa tulossa siihen ikään, että painaa vaihdevuodet päälle.Onko kukaan muu huomannut, että Albert Oilista on tullut kiukkuisempi? Ei se ennen ollut noin sähäkkä.
SAISKOHAN JOITAIN ESIMERKKEJÄ NOISTA HYÖKKÄYKSISTÄ JA VALHEELLISISTA KUVAUKSISTA?Onko kukaan muu huomannut, että Albert Oilista on tullut kiukkuisempi? Ei se ennen ollut noin sähäkkä.
Se kai tässä elämän seassa kikkailussa eräänlainen tavoite onkin. Mutta eipä tästä sen enempää, koska en kommentoi enää MITÄÄN!Haistakaa kaikki vittu!