Marttyyrivetäytyneiden comebackin esikartano -toikki

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tässä toikissa voi marttyyrivetäytyneet rauhassa kommentoida ilman, että touhuaan luokitellaan varsinaiseksi paluuksi. Täällä voi kokeilla kepillä jäätä tuliko tehtyä oikea päätös vai kusimunaa. Ikäänkuin vieroitusoireita vastaan käymme. Tässä toikissa voi myös heittää tittelit nurkkaan ja rintsikat.

Let's börja!

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Minä myyn lippuja tapahtumaan tässä luukulla numero kaksi. Otan myös vastaan veikkauksia.

Mikäli se eräs tietty, varmaan kaikki veikkaa, iso nimi tähän ketjuun todistettavasti ilmaantuu, niin maksan kertoimella 3. Aikasemmilla tapauksilla pienempi kerroin. Skyggelle 1,3.

Örfil

Guest
Oikein hyvä toikki! Tälle olis ollut parikin kertaa tarvetta noin henk.koht :ahem:

Myös "Pre-marttyyrivetäytymisen esikartano" -toikki olisi paikallaan.

Voisi tehdä niinkus "Undo":t jos yleisöpalaute näyttää että aiottu vetäytyinen/palautuminen ei ole juuri nyt hyvä idis :idea:

Ps. Troy voi pitää lippunsa "kakkosluukussaan" ;)

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Ajattelen jopa itse marttyyrivetäytyä vain, jotta pääsisin marttyyrivetäytyneiden comebackin esikartanon kautta hivuttautumaan muina miehinä takaisin. Kokeilumielellä. Vetäytymisen täytyy tuntua välilihan sikistelynä tai muuna erogeenitaiteiluna, koska sitä epidemian tavoin leviävänä toimintana harrastetaan. Ai että.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Ps. Troy voi pitää lippunsa "kakkosluukussaan" ;)
:DJaaha. Sitä halutaan listalle, vai? Vit** mä vedän nyt ihan kaikki herneet pakastealtaasta nenään ja vetäydyn tällä menolla. Tuli yks poikkipuolinen sana tässä vastaan. Kyl se on vetäytymisen paikka. Nimenomaan marttyyrinä.

Historia todistaa että olen oikeassa tässä ahneuden ajassa. Saatanan saatana:mad_old:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Jos hän on joko herkkä tai nahkainen, niin veikkaan että on nahkainen. Kautta sitä että se on parempi veikkaus.
Voipi olla, mutta veikkaan myös että jos on nahkansa poistattanut, niin saattaapi jopa herkkä olla.

Mutta nythän emme koskaan saa vastausta tähän kun tuo marttyyrivetäytyi.