Antsa Rieppo
Well-known member
Katos kun siitä takasta tulee sauhun hajua sisälle.Neljästi lämmittäny takan? Enää ei ihmetytä sun sähkölaskut.
Katos kun siitä takasta tulee sauhun hajua sisälle.Neljästi lämmittäny takan? Enää ei ihmetytä sun sähkölaskut.
Niin, aivan. No ei kai siinä.Katos kun siitä takasta tulee sauhun hajua sisälle.
Paskanlati. En saa koko vehjettä (raineria) toimimaan eli vastusta kovennettua yms. Sitten kun lukee ohjeet, niin ainakin mun laitteista puuttuu sellaiset namiskukkelit ja valikot mistä pitäisi painaa.Zwiftiä ei voi ladata mobiilisti, vaan pitäisi luoda profiili ensin PC:llä tai Macilla. Siihen tyssäs.:frown:
Nyt oikeesti.Paskanlati. En saa koko vehjettä (raineria) toimimaan eli vastusta kovennettua yms. Sitten kun lukee ohjeet, niin ainakin mun laitteista puuttuu sellaiset namiskukkelit ja valikot mistä pitäisi painaa.
No jos pistän prosentteja lisää tai slopea, niin mitään ei tapahdu.Nyt oikeesti.
Käytät siis Wahoon sovellusta? Käytin sitä itse parin viikon ajan ennen kuin siirryin Zwiftiin, joten en muista ihan tarkkaan miten se toimii (ongelmia ei ollut). Onko sulla ERG- mode päällä? Laita se pois.No jos pistän prosentteja lisää tai slopea, niin mitään ei tapahdu.
Miten sen saa pois? Ja mistä?Käytät siis Wahoon sovellusta? Käytin sitä itse parin viikon ajan ennen kuin siirryin Zwiftiin, joten en muista ihan tarkkaan miten se toimii (ongelmia ei ollut). Onko sulla ERG- mode päällä? Laita se pois.
Olet ilmeisesti asentanut Wahoon fitness-apin, ja asentanut "sensorin" Wahoo Kickr Snap? Kun sovelluksen avaa, voi valita "sensors". Sitä painamalla tulevat näkyviin asennetut jutskat, esimerkiksi syke- ja kadenssimittari pitäisi täällä näkyä älyrainerin lisäksi. Kun klikkaat raineria, tulee näkyviin erinäisiä asioita, voit mm. valita ERG Mode Speed Simulationin. En käytä sitä itse ikinä Zwiftissäkään.Miten sen saa pois? Ja mistä?
Jotain outoa on, kun käsketään valitsemaan 'Test Bluetooth 4.0 Sensors' eikä sellaista ole missään.Olet ilmeisesti asentanut Wahoon fitness-apin, ja asentanut "sensorin" Wahoo Kickr Snap? Kun sovelluksen avaa, voi valita "sensors". Sitä painamalla tulevat näkyviin asennetut jutskat, esimerkiksi syke- ja kadenssimittari pitäisi täällä näkyä älyrainerin lisäksi. Kun klikkaat raineria, tulee näkyviin erinäisiä asioita, voit mm. valita ERG Mode Speed Simulationin. En käytä sitä itse ikinä Zwiftissäkään.
No nyt. Oli kaksi yhteyttä, KICKR Bluetooth ja Ant+. Kun jätin Ant+:n pois, niin jo määkii vehkeet oikein! Ajoin sen Spinupin uudestaan ja kaipa se kannattaa joka kerta ajaa siihen, vaikka tuo laite saakin rauhassa pysyä tuolla pyöräily-/karaokehuoneessa. Vauhtipyörä pitää kuitenkin aina löysätä painamasta gummia.Olet ilmeisesti asentanut Wahoon fitness-apin, ja asentanut "sensorin" Wahoo Kickr Snap? Kun sovelluksen avaa, voi valita "sensors". Sitä painamalla tulevat näkyviin asennetut jutskat, esimerkiksi syke- ja kadenssimittari pitäisi täällä näkyä älyrainerin lisäksi. Kun klikkaat raineria, tulee näkyviin erinäisiä asioita, voit mm. valita ERG Mode Speed Simulationin. En käytä sitä itse ikinä Zwiftissäkään.
Meinas hermo mennä. Noi amerikan vehkeet on alunperin tehty iPadi/iPhone ympäristöön, niin nämä droidi-versiot ei aina pellaa kuten Kerho.:thumbup:
Luin väärin. Enkä edes kummastellut Veskun tietäen.Burundilainen punaviinipullo.