Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Zwiftiä ei voi ladata mobiilisti, vaan pitäisi luoda profiili ensin PC:llä tai Macilla. Siihen tyssäs.:frown:
Paskanlati. En saa koko vehjettä (raineria) toimimaan eli vastusta kovennettua yms. Sitten kun lukee ohjeet, niin ainakin mun laitteista puuttuu sellaiset namiskukkelit ja valikot mistä pitäisi painaa.

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Eilen pistin tilaten muutaman Black Lagoon -sarjakuvan. Tänään kaupungilla pyörähtäessä tarttui Suomalaisesta kirjakaupasta mukaan isäukolle lahjaksi Reijo Mäen uusin teos Hot Dog.

Sijainti
Oslo
No jos pistän prosentteja lisää tai slopea, niin mitään ei tapahdu.
Käytät siis Wahoon sovellusta? Käytin sitä itse parin viikon ajan ennen kuin siirryin Zwiftiin, joten en muista ihan tarkkaan miten se toimii (ongelmia ei ollut). Onko sulla ERG- mode päällä? Laita se pois.

Sijainti
Oslo
Miten sen saa pois? Ja mistä?
Olet ilmeisesti asentanut Wahoon fitness-apin, ja asentanut "sensorin" Wahoo Kickr Snap? Kun sovelluksen avaa, voi valita "sensors". Sitä painamalla tulevat näkyviin asennetut jutskat, esimerkiksi syke- ja kadenssimittari pitäisi täällä näkyä älyrainerin lisäksi. Kun klikkaat raineria, tulee näkyviin erinäisiä asioita, voit mm. valita ERG Mode Speed Simulationin. En käytä sitä itse ikinä Zwiftissäkään.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Olet ilmeisesti asentanut Wahoon fitness-apin, ja asentanut "sensorin" Wahoo Kickr Snap? Kun sovelluksen avaa, voi valita "sensors". Sitä painamalla tulevat näkyviin asennetut jutskat, esimerkiksi syke- ja kadenssimittari pitäisi täällä näkyä älyrainerin lisäksi. Kun klikkaat raineria, tulee näkyviin erinäisiä asioita, voit mm. valita ERG Mode Speed Simulationin. En käytä sitä itse ikinä Zwiftissäkään.
Jotain outoa on, kun käsketään valitsemaan 'Test Bluetooth 4.0 Sensors' eikä sellaista ole missään.:eek:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
No nyt. Oli kaksi yhteyttä, KICKR Bluetooth ja Ant+. Kun jätin Ant+:n pois, niin jo määkii vehkeet oikein! Ajoin sen Spinupin uudestaan ja kaipa se kannattaa joka kerta ajaa siihen, vaikka tuo laite saakin rauhassa pysyä tuolla pyöräily-/karaokehuoneessa. Vauhtipyörä pitää kuitenkin aina löysätä painamasta gummia.

Vielä kun saisin sen Zwiftin profiilin luotua, niin olisikin homma jiirissä.

Örfil

Guest
Aha, kuulostaa pelottavalta :eek:

Jos se olis ollut Windows -versio, se oliskin toiminut heti.

Vesku

Maatalousneuvos
Burgundilainen punaviinipullo, ikää saman verran kuin itsellä...:eek: ja siskollekin ensi vuotta varten samalla periaatteella italialainen punkku.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Aural Hypnoxilta tuli paketti, jossa musiikkia ja t-paita.

Aeoga: COAV ja Zoät-Aon: Star Autopsy

Zoät-Aon: Star Autopsy -t-paita:

Ja tuttuun tyyliin cd-julkaisuissa oli kaikenlaista oheissälää mukana, toisessa enemmän, toisessa vähemmän.

Aeoga: COAV -julkaisun sisältö:

Zoät-Aon: Star Autopsy -julkaisun sisältö:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Silver card MRoomiin. Ei jaksanut enää odotella ja parkkiaikaa oli vain reilu tunti.

Lippu KalPa - Hiiefkoo pelliin.

3 lippua KalPa - Kärvät peliin. Tulee asiakas Ylivieskasta kera jonkun helketin Kärvä-pipan, niin vien katsomaan Ruusteria. Firma on köyhä, niin maksan itse liput ja tarjottavat. Siitä saa YT-väki nokilleen!:mad: