Antsa Rieppo
Well-known member
Siksi leikkautankin paljon kun käyn. 2 mm terällä sivut ja niska. Nyt näyttää kuin olis kuollut harmaapiisami pään päällä.Ihanan kallista.
Siksi leikkautankin paljon kun käyn. 2 mm terällä sivut ja niska. Nyt näyttää kuin olis kuollut harmaapiisami pään päällä.Ihanan kallista.
Itse maksoin Prego-leikkurista muistaakseni alle kympin 5v sitten. Toimii vieläkin pään boldaukseen.Tuollaisen sai Lidlistä muistaakseni 19 eurolla.
Eikä tuu parkkisakkoja kun tallissa on lulla.
Kyllä nuorella miehellä pitää vähän ollakin. Kertoo korkeasta testosteronitasosta. Giltsit lakoo. Rollon on sexy.Jonilla on pälvikaljua!
Joni onkin wanha starba!Jonilla on pälvikaljua! Aijaijai, kampaamotason tuotteet vie karvat.
Se on vaa se pyörrekohta ja onhan tietysti leikkaushaavakin päässä mihin ei tuu koskaan kasvamaan enää hiuksia ja joka rajottaa.. Varmasti eniten kuitenkin vaikuttaa miten se oli leikattu viimeksi parturissa. Hyvin tuuheasti kasvaa edelleen.Jonilla on pälvikaljua! Aijaijai, kampaamotason tuotteet vie karvat.
Just tuon takia pää kannattaa pestä korkeintaan kerran kuukaudessa. Kylmällä vedellä.Hiukset ovat Ikäänkuin jääneet pieneksi.
Sulla ei ookkaan pitkää leikkaushaavaa päässä jonne ei hiukset voi kasvaa enään. Siitä se johtuu ja nukkumisen jälkeen hiukset menny tosi littanaksi tosta kohasta sitten.Pyörteen kohdalta se pälvikalju alkaakin. Tuo on ilmiselvä pälvikaljun alku. Minä jos kuka pikkaisen tiedän pälviksistä :ahem:
Aika varhain Jonilla alkaa. Mulla näkyi vasta 40 ikävuoden jälkeen tuolla tavalla. Mutta ei noille mitään voi, se on geeneissä.