Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

Beco

Well-known member
Kirjan "Adriane Galisteu: My life with Ayrton"

jjv

Arschloch
Jonilla on pälvikaljua! Aijaijai, kampaamotason tuotteet vie karvat. :D

Joni

Well-known member
Jonilla on pälvikaljua! Aijaijai, kampaamotason tuotteet vie karvat. :D
Se on vaa se pyörrekohta ja onhan tietysti leikkaushaavakin päässä mihin ei tuu koskaan kasvamaan enää hiuksia ja joka rajottaa.. Varmasti eniten kuitenkin vaikuttaa miten se oli leikattu viimeksi parturissa. Hyvin tuuheasti kasvaa edelleen.

Örfil

Guest
Pyörteen kohdalta se pälvikalju alkaakin. Tuo on ilmiselvä pälvikaljun alku. Minä jos kuka pikkaisen tiedän pälviksistä :ahem:

Aika varhain Jonilla alkaa. Mulla näkyi vasta 40 ikävuoden jälkeen tuolla tavalla. Mutta ei noille mitään voi, se on geeneissä.

Örfil

Guest
Minulla hiusten pinta-ala on edelleen sama, mutta pää on kasvanut. Hiukset ovat Ikäänkuin jääneet pieneksi.

Joni

Well-known member
Pyörteen kohdalta se pälvikalju alkaakin. Tuo on ilmiselvä pälvikaljun alku. Minä jos kuka pikkaisen tiedän pälviksistä :ahem:

Aika varhain Jonilla alkaa. Mulla näkyi vasta 40 ikävuoden jälkeen tuolla tavalla. Mutta ei noille mitään voi, se on geeneissä.
Sulla ei ookkaan pitkää leikkaushaavaa päässä jonne ei hiukset voi kasvaa enään. Siitä se johtuu ja nukkumisen jälkeen hiukset menny tosi littanaksi tosta kohasta sitten.

Erilaiselta näytti ennen kesäkuun parturia:

No eiköhä se siitä tasoitu kun kasvaa lisää.

Viimeksi muokattu: