Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Toi Viikate: Synkkä ventti lienee oleva tuleva myyntiin levykauppoihin myös? Jos tulee, niin sieltä pitää ostaa ja jos ei tule niin olen ilman.

Yllä - Project Vainiolla: Nocturnal ja Jeff Beck: Truth
Alla - Falcon (ex-Circle): Frontier ja A Clockwork Orange / Music from The Soundtrack

Anathema: The Optimist ja Eloy: Metromania

Yllä - Popol Vuh: Affenstunde ja Popol Vuh: In den Gärten Pharaos
Alla - Popol Vuh: Seligpreisung ja Popol Vuh: Agape Agape / Love Love

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Toi Viikate: Synkkä ventti lienee oleva tuleva myyntiin levykauppoihin myös? Jos tulee, niin sieltä pitää ostaa ja jos ei tule niin olen ilman.
Vinyylinä tulee juu. Tosin painos on vain 300 kappaletta, josta syystä itsekin lähdin tekemään hätiköityjä johtopäätöksiä, ja tilasin äkkiä, ettei vaan jää ilman. Ja siitä syystä maksoin myös sen 7,90 postikuluja, vaikka muutaman sekunnin järjenkäytöllä olisin tajunnut noi tilata samasta paikasta yksillä posteilla.
Kaikki siinä olevat biisit löytyvät myös tuolta Katkerimmat - kokoelmaltakin, jota lienee painetaan ihan "normaalit" määrät.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Vinyylinä tulee juu. Tosin painos on vain 300 kappaletta, josta syystä itsekin lähdin tekemään hätiköityjä johtopäätöksiä, ja tilasin äkkiä, ettei vaan jää ilman. Ja siitä syystä maksoin myös sen 7,90 postikuluja, vaikka muutaman sekunnin järjenkäytöllä olisin tajunnut noi tilata samasta paikasta yksillä posteilla.
Kaikki siinä olevat biisit löytyvät myös tuolta Katkerimmat - kokoelmaltakin, jota lienee painetaan ihan "normaalit" määrät.
Pitänee odotella jos niitä vaikka levykauppoihinkin asti piisaisi. Tai sitten ostan tuon kokoelman joskus kun sopivaan hintaan osuu kohdalle.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kävin ostamassa rytkyjä messuille ensi viikoksi. Tai siis takki ja housut. Firma oli antanut varsin ruhtinaallisen budjetin moiseen, eli 120 euroa. :rolleyes::thumbfh:

Dressmannilta olisi varmaan voinutkin löytyä jotain tuohon hintaan. No on varmaan noille nuorisohousuille muutakin käyttöä, mutta mitään pikkutakkia mä en päälleni laita vapaaehtoisesti.

Reilu 500 meni. Että voi pomo haistaa huilun, jos väittää ettei satsata messuihin.

Örfil

Guest
Etkö ole koskaan kierrellyt esim. Puuilossa, Baukkarissa tms. ihan vaan hyllyjä läpi tutkimusmielessä että mitä sieltä löytyy nippeliä, nappelia ja konetta?

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Etkö ole koskaan kierrellyt esim. Puuilossa, Baukkarissa tms. ihan vaan hyllyjä läpi tutkimusmielessä että mitä sieltä löytyy nippeliä, nappelia ja konetta?
En ole käynyt Puuilossa, missä lieneekään.
Olen etsinyt rautakaupoista toki tarvitsemaani, mutta en minä siellä ikinä kiertele katselemassa hyllyjen välissä huvikseni, vailla päämäärää harhaile.

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Sebastien Vettelin elämäkerta tarttui tarjoushintaan mukaani kirjakaupasta toissapäivänä ja eilen markettireissun yhteydessä ostoskoriin päätyi Captain America: Civil War -bly-ray.

Vesku

Maatalousneuvos
Husqvarnan "kevytturvanauhakengät", työtakki ja hanskat. Ja ruohonleikkuri. Likö nuo ekat olleet jotain " naismaista shoppailua" myrtsin mielen hyvikkeeksi.:confused:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Tuommoinen se pitää kai itsekin käydä hakemassa.
Perkeleen naapuri, kun ei ole älynnyt avohakata kaikkia lehtipuita tontiltaan. Leijailevat syysmyrskyssä MINUN katolleni. :frank:
Voihan ne palauttaa kohteliaasti. "Anteeksi, mutta sulta putos nämä."

Örfil

Guest
En ole käynyt Puuilossa, missä lieneekään.
Olen etsinyt rautakaupoista toki tarvitsemaani, mutta en minä siellä ikinä kiertele katselemassa hyllyjen välissä huvikseni, vailla päämäärää harhaile.
Päämäärä voikin olla jokin, jonka äkkäät vasta myöhemmin.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tuli hankittua läjä leffoja, mm. Hospital, jonka takakannessa kerrotaan leffasta näin:

Perustuu tositapahtumiin sarjamurhaaja Leonard Järvi, että alle 80 juoksi pihalla, siepattiin, ryöstettiin ja murhattiin liukuhihnalta. Joskus kokonaisia perheitä kerralla, ja Sonia on ainoa, joka selviytyi Leonards murhan yrityksestä ja auttaa henkirikoksen etsivä löytää nainen, joka äskettäin katosi Leonard maailmaan. Tutkinnan aikana Sonia elvyttää eläimellinen muistoja talosta hän oli vankina, kun hän joutuu todistamaan kuvatallenteita murhia.
Sama kuvaus löytyy cdon:in sivuilta, joista sen kopsasinkin.

burb

.
En tiedä huomasitko, mutta tuo kuvaus on vähän semmoista epäselvää suomea. Aivan kuin se olisi koneellisesti käännetty jostain muusta kielestä. Mahdollisesti englannista.