Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Lauantaina Parikkalan patsaspuistosta tuollaiset:
Yllä - E-Musikgruppe Lux Ohr: Spiralo
Alla - Dystopia: The Second Dawn ja Pertti Grönholm: Winterplanet

...ja eilen Galleria HOI SIEstä tuollaiset:
Fjordwalker: U Can More ja Fjordwalker: Elements

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Jo pahasti notkollaan olevaa kirja- ja levyhyllyä tuli täydennettyä SPR:n kirppikseltä, 3,50 euron kappalehintaan, mukaan lähteneillä Kadonneen kirjaston vartijat ja muista Don Rosan parhaita ja Aku Ankan Juhalsarjat 1 -sarjakuva-albumeilla.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Pahvilaatikollinen kauhuleffoja. Pikaisen ensianalyysin perusteella n. puolet on sellaisia, jotka löytyy jo hyllystä. Jokunen sellainenkin on, mitkä eivät kiinnosta. Edelleen arvioisin että n. 30-40 leffaa tulee jäämään hyllyyn. Laitan sitten jokaisesta saatanan ison .jpg-lakanan tähän toikkiin, kun oon ajan kanssa käynyt noi läpi.
Lisäks läjä Yöjuttuja. Laitan kansikuvista skannatut korkearesokuvat kanssa tähän toikkiin, jahka olen skannaukset suorittanut. Ehkäpä takakansistakin.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
Pahvilaatikollinen kauhuleffoja. Pikaisen ensianalyysin perusteella n. puolet on sellaisia, jotka löytyy jo hyllystä. Jokunen sellainenkin on, mitkä eivät kiinnosta. Edelleen arvioisin että n. 30-40 leffaa tulee jäämään hyllyyn. Laitan sitten jokaisesta saatanan ison .jpg-lakanan tähän toikkiin, kun oon ajan kanssa käynyt noi läpi.
Lisäks läjä Yöjuttuja. Laitan kansikuvista skannatut korkearesokuvat kanssa tähän toikkiin, jahka olen skannaukset suorittanut. Ehkäpä takakansistakin.
Reilu 50 leffaa jää omaan hyllyyn noista. Ei paha. Hinnaks jäi n. euro per leffa.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
Katseltavaa tuli tilailtua ym.

Tän oon jopa lukenut kirjanakin:

Lisäks noin 250 muuta, mistä iso osa jo löytyy hyllystä, enkä ole jaksanut perehtyä vielä, että onko niissä "uusissakaan" leffoissa sellasia, mitkä jää mulle.
Tarvinnee kohta alkaa hankkiutumaan noista ylimääräisistä eroon.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kovan infaation on CD-formaatti kärsinyt. Kymmenen vuotta sitte ihmeteltiin miten Venäjällä voidaan myydä piraattilevyjä tuossa kalliimmalla.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Maria ja Marsialaiset: Pysy hereillä

Killing Joke: Hosannas From the Basements of Hell ja Lake of tears: A Crimson Cosmos