Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Tuli ostettua tämmöinen teos, tosin ei itselle vaan lahjaksi:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Tämä oli kyllä lähes anteeksiantamaton rimanalitus. Kuka lie sen suomenkielisen tekstin värkännyt, ja miten ihmeessä, juurikin, Taipale on saatu se levyttämään?
Jorma Toiviainen on sanoittanut.
Tapahtuipa Oulun Musiikkivideofestivaaleilla, että ko. videon aikana yleisö rupesi buuaamaan kovaäänisesti ja jopa heittelemään valkokangasta esineillä, mikä oli sangen ennenkuulumatonta normaalisti rauhalliselta festivaalivierasyleisöltä.
Sääli, että kova iskelmäheebo pilasi vähän mainettaan moisella kamaluudella.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Hengen ja sielun ravintoa tullut viime päivinä hankittua:

Ajattelin pitää pienet naisen esineellistämistalkoot noiden parissa.
Sikafarmarin tyttären jo katsoinkin. 70-luvun soft-poke on aina yhtä hyvää.

Örfil

Guest
Nyt löytyi edukkaasti nastalenkkarit. Inov Talon 275 ompi merkki ja malli. Tulispa jääkausi.

burb

.
Hommasin jokin aika sitten uudet pieruverkkarit.
Vähän on nihkee meisinki. Lantiosta kivat, mutta alaraajoista jotenkin tiukat.
Ja lämmön säilyttämisen suhteen aika paljon huonommat, kuin aiemmat pierikset, jotka on varusmiesajalta -97.
Ehkä niissä armeijan verkkareissa (vaikka ne oli siviilituotantoa) on jokin taktinen uraanivuoraus, joka pitää lämmön sisällä ja käyttäjä ei näy lämpökameroissa. Kun ne vetää jalkaan, näkyy vihollisen kameroissa pelkkä suojaamaton yläosa, ja vihu säikähtää epäluonnollista ilmiötä ja luikkii karkuun. Milloinkahan viimeksi olen luikkinut? En kyllä muista. Milloin itse olette viimeksi luikkineet? Jonkinlaista keskiarvoa olis hyvä saada, niin voisin valita sen sitten itse. Turvasektori. Kohta pitää mennä pissalle.