Antsa Rieppo
Well-known member
Kalevan Gigiksestä. Polar M400 urkkikello sykiksellä.
Löytyi tuolta edukkaimmin, Verkkiksessä oli kympin kalliimpi.
T. nimim: Mielummin 37 euroa enämpi maksan kun ostan Gigiksestä
Kalevan Gigiksestä. Polar M400 urkkikello sykiksellä.
Löytyi tuolta edukkaimmin, Verkkiksessä oli kympin kalliimpi.
Ostin oman V800asisatasen Carlsonilta. Paikalliselta tekijältä.Vai että väärin ostettu tuokin asia
Ehkä Gigantti myy väärennettyjä imureita ja Jonen antipatiat johtuu siitä?
No, Jonen linja on selvä: kaikki ostetaan duunariproletäärin ja työttömän peruskaupasta eli Stockmannilta.
Komppaan tuota Fag-o'qvistin asiantuntevuuskommenttia: verkkiksessä kysyin erästä asiaa ja tuskin koskaan juoksuaskeltakaan ottanut myyjä alkoi lukemaan netistä kellon ominaisuuksia. Keskeytin hänet ja sanoin että mä luin noi samat jo, ei siellä ole haluamaani tietoa. Gigiksessä myyjä tiesi heti.
Antipatiat Giganttia kohtaan johtuu vain siitä, että kurjistaa mun asiakkaiden elämää. Eihän tuo nyt tunnu niin kivalle, kun Gigantti myy ulos halvempaan hintaan, kuin mun asiakkaat ostaa sisään. Eivät pysty edes nahkoineen myymään kodinkoneita.Tietoa Carlsonista - Carlson tänään
Oy Carlson on kasvanut vuodesta 1859 merkittäväksi vähittäis- ja tukkukaupan yritykseksi. Vuositasolla myynti on lähes 100 miljoonaa euroa. Asiantuntevasta palvelustaan tunnettu Carlson tarjoaa työpaikan yli 400:lle kaupan ammattilaiselle. Yhtiön pääkonttori ja kotipaikka on Kuopiossa. Toimipaikkojen tavarahuolto toimii oman keskusvaraston kautta Kuopion Päivärannasta.
Niin, en ole pakottamassa ketään solidarisuuteen suomalaisen työn puolesta (eli mun asiakkaiden). Tämä on ihan oma valinta ja saan siitä vähän maksaa ylimääräistä, mutta mieli taasen on hyvä, kun ei rahan perässä juokse.Polar urkkikellon hankinta Carlsonilta Kuopiosta:
- bensakulut Pirkkala - Kuopio - Pirkkala (606 km, 8 l/100 km, 1,48 e/l E98) 71,75 e
... laskenta keskeytetty.
Solidaarisuusajelulle vaan :ahem:Kuinka toimia, jos lähin Carlson on Varkaudessa? Kai.
Korjaan, ilmeisesti Mikkelissäkin on tuollainen.Solidaarisuusajelulle vaan :ahem:
Carlsonilla Suomi nousuun!
Ehkä pitäisi olla ostohousut jalassa, koska en ole tähän päivään mennessä päässyt tutustumaan henkilökunnan asiantuntevuuteen, sen verta kiireisiä tuntuneet olleen kävellessään nojailemaan milloin mitäkin seinää tai hyllyä vasten.Mikäs vika gigiksessä?
Todella paljon asiantuntevampaa henkilökuntaa kun monissa kilpailijoissa.
Ja harvoin tunnutaan myyvän eioota.
Niin, en ole ketään käskenyt solidarisuuteen, eikä se oikein oikeistolaiselta (jos sellaiseksi joku tällä forumilla joku itsensä tunnistaa) luontevasti edes luonnistu. Oma valintani, kuten sun tipattomuus ja vegaanius.Solidaarisuusajelulle vaan :ahem:
Carlsonilla Suomi nousuun!
Edelleen, oma valinta. Toki on kiva yrittää vääntää asia tahallaan toiseen suuntaan, koska se on hauskaa. En kuitenkaan teitä vähemmän autonratissa viihtyviä kehota millään tavalla halua ajamaan tuollaista teille pitkää reissua, koska voipi löydä hartialukon päälle tottumattomuuttaan.Korjaan, ilmeisesti Mikkelissäkin on tuollainen.
Kerran olen Kuopion Carlsonilta ostanut nahkavyön. Valikoima oli niin mallien kuin kokojenkin puolesta heikko. Ostopakon edessä taivuin ja tein hankinnan. Myös hinta oli muistaakseni huomattavan suolainen. Kyllä mä tuosta riemusta reilu parisataa kilometriä suuntaansa ostoksille köröttelisin.
Missä tällainen on määritetty että jos ei ole vasemmistolainen, niin ei omaa solidaarisuutta? Minä väitän että asia on juuri päinvastoin.eikä se oikein oikeistolaiselta (jos sellaiseksi joku tällä forumilla joku itsensä tunnistaa) luontevasti edes luonnistu.
Tuntuvat rassaavan silti? Jostain kumman syystä...Oma valintani, kuten sun tipattomuus ja vegaanius.
Eikös nuo oikeistovoimat kovasti aja rahan valtaa?Missä tällainen on määritetty että jos ei ole vasemmistolainen, niin ei omaa solidaarisuutta? Minä väitän että asia on juuri päinvastoin.
Järjestöt moittivat leikkausaikeita
Työmarkkinajärjestöt STTK, SAK ja Akava
eivät hyväksy hallituksen kaavailemia
leikkauksia ansiosidonnaiseen
työttömyysturvaan.
Esimerkiksi STTK pitää niitä "erittäin
ikävinä ja huonosti ajoitettuina".
- Hallituksen pitäisi ponnistella
uusien työpaikkojen luomiseksi ja
työllisyyden parantamiseksi eikä
keskittyä kurittamaan työttömiä,
puheenjohtaja Antti Palola suomii.
Elinkeinoelämän keskusliitto EK taas
katsoo, ettei uudistus ole riittävä.
Syöpä pois täältä.Eikös nuo oikeistovoimat kovasti aja rahan valtaa?
Edelleen kyseessä on mun oma valinta ja solidaarisuus omia asiakkaita kohtaan.Mikäs vika Gigantissa? Tuotteet on halpoja ja löytyy hyllystä. Voihan sitä tietysti ostaa tuotteensa Expertiltä ylihintaisena ja kolmen viikon toimitusajalla, mutta mitään järkeä siinä ei ole.
Jos haluaa maksaa enemmän niin sitten kannattaa ostaa suomalaista. Mitään järkeä ei ole maksaa ylihintaa ulkolaisesta tuotteesta. Parempi säästää ulkolaisissa tuotteissa ja pistää säästyneet rahat kotimaisiin tuotteisiin.