JPP
as Quo as possible
Ei tullut kumpaakaan, mutta ihan hienot olisi moiset kyllä. Tai vaihtoehtoisesti joku vanha traktori.Tuliko Pappatunska kaupanpäälle? Vai peräti kaksitaso kera konekiväärien!
Ei tullut kumpaakaan, mutta ihan hienot olisi moiset kyllä. Tai vaihtoehtoisesti joku vanha traktori.Tuliko Pappatunska kaupanpäälle? Vai peräti kaksitaso kera konekiväärien!
Nää tuli. Enpä muistanutkaan miten riemukasta niitä on kantaa ja siirtää. Testirämpytykset osoittivat että a) tuo sopii mulle oikein mainiosti, ja b) se ei välttämättä ole kerrostaloasuntoon sopiva. Onhan mulla hienot, uudet kuulokkeetkin. Jospa niiden kera sitten... ehkä.Tuli noi nyt sitten tilattua:
Saapa nähdä mitä niillä sitten tekee, vai tekeekö mitään.
Asennemeininkiä kun hankitaan kiviljalkaa järisyttävät kitarakamat ja sitten käytetään niitä kuulokkeiden avulla ettei naapurit häiriinny :thumbup:.Nää tuli. Enpä muistanutkaan miten riemukasta niitä on kantaa ja siirtää. Testirämpytykset osoittivat että a) tuo sopii mulle oikein mainiosti, ja b) se ei välttämättä ole kerrostaloasuntoon sopiva. Onhan mulla hienot, uudet kuulokkeetkin. Jospa niiden kera sitten... ehkä.
Kyllä noi olis tarkoitus viedä soittokämpälle, missä oma pää poksahtaa ennenku naapurit valittaa. En vaan viitsi viedä niitä sinne ja alkaa sitten treenien yhteydessä opettelemaan käyttöä. Olen henkilökohtaisesti kokenut useastikin sen riemun, kun joku soittajista on hankkinut esim. uuden efektilaitteen ja runkkaa sen kanssa sitten ikuisuuksia joka biisin välissä ja kesken biisin, ja kyselee että onko tämä "surr" parempi kuin tunti sitten kuultu "surr", vai olisko kenties se yks "surr" parempi mitä kokeilin siinä yhessä biisissä.Asennemeininkiä kun hankitaan kiviljalkaa järisyttävät kitarakamat ja sitten käytetään niitä kuulokkeiden avulla ettei naapurit häiriinny :thumbup:.
CD+DVD ja pienlehti - Solitude Aeturnus: Hour of Despair ja Aurora Urealis #2
Taitaa olla noi surit ja surrit vastaava hommeli kuin Trio Niskalaukaus -kirjassa mainitut "jynkyt". Siinä joku tuotaja tms. kertoo miten Lyijykomppanian levyä äänitettäessä kitaristi oli sanonut soittavansa ensin kolme pitkää jynkkyy ja sit kolme lyhyttä jynkkyy ja sit taas kolme pitkää jynkkyy. Tarpeeksi kauan kun samaa kuviota oli hinkattu, alkoi kaikki jynkyt kuulostaa ihan samalta.Kyllä noi olis tarkoitus viedä soittokämpälle, missä oma pää poksahtaa ennenku naapurit valittaa. En vaan viitsi viedä niitä sinne ja alkaa sitten treenien yhteydessä opettelemaan käyttöä. Olen henkilökohtaisesti kokenut useastikin sen riemun, kun joku soittajista on hankkinut esim. uuden efektilaitteen ja runkkaa sen kanssa sitten ikuisuuksia joka biisin välissä ja kesken biisin, ja kyselee että onko tämä "surr" parempi kuin tunti sitten kuultu "surr", vai olisko kenties se yks "surr" parempi mitä kokeilin siinä yhessä biisissä.
-edit- Mitään kiirettä asian suhteen ei vielä ole, koska sitä bändiäkään ei vielä ole, minkä kanssa tuota tarvitsen.
100 wattista nuppia soitellen kuulokkeiden kautta kohti äärettömyyttä ja över :thumbup:Nää tuli. Enpä muistanutkaan miten riemukasta niitä on kantaa ja siirtää. Testirämpytykset osoittivat että a) tuo sopii mulle oikein mainiosti, ja b) se ei välttämättä ole kerrostaloasuntoon sopiva. Onhan mulla hienot, uudet kuulokkeetkin. Jospa niiden kera sitten... ehkä.
Tuo sketsi tuli tänään mieleen, kun tuollaisen pikkukuution soittajan kanssa palaveerasin. Erona toki se, että tuo soittaja saa kuutiostaan paljon parempaa musaa kuin minä kasastani. Mutta voin sitten jyrätä sen äänellä. Tai sitten laitan kuulokkeet korvillein ja vähät välitän.
Kokeilin tänään kuulokkeilla. Olipa helvetin tyhmää touhua. En oo kai koskaan tykännyt kuulokkeilla soittaa tai kuunnella. Ihan hanurista.100 wattista nuppia soitellen kuulokkeiden kautta kohti äärettömyyttä ja över :thumbup:
Hienon näköinen torni :ahem:
Ei taida ymmärtää. Tota kasaa just äsken katselin ja keskimmäiseltä jälkikasvun edustajalta tinkasin lähinnä retorisesti että mitähän noille tekis ja mihin laittais, niin vastaus oli "Heitä roskiin." Sain tingattua edes vähän myötämielisen katseen, kun sanoin että ne on käyntikuntoisia, eikä sellaisia sovi hävittää ihan noin vaan. Seuraava kommentti oli "Mun huoneeseen ne ei sit ainakaan tule."Toivottavasti tolen lapsetkin aikanaan ymmärtävät vaalia isäukon perintöä ja säilyttää vanhat pöytäkoneet tuleville sukupolville. Tuomiopäivänä jaetaan paratiisipaikat piirilevymäärien mukaan.
Sanansa?Käskin sen mennä syömään jotain.
Olisinpa oivaltanut tuon, kun tilanne oli päällä.Sanansa?
Suomen armeijan uusin salainen ase: kamosäästöpossuPari kamosäästöpossua hommattu. Kuvasin hiukan tavallisesta poikkeavalla taustalla.