Antsa Rieppo
Well-known member
Mustana tuo T-paita.
Tuossa paidassa ei vituta ainakaan se, että se näyttää olevan mallia "slim" myös hihojen osalta. Liian usein on tarjolla vain lerppahihaisia.
Mustana tuo T-paita.
Siitä saa kivasti väännettyä pupellettavaa useammaksikin kerraksi. Paitsi jos kilpaporon hommasit puoliksi jonkun toisen kanssa, niin sitten ei syömää siitä lain.En muista, enkä jaksa tarkistaa, että olinko jo tähän otsakkeeseen riemukkaasti ilmoittanut, että puolikas poro.
Mutta senkin uhalla, että olen jo ilmoittanut, laitan mahd. toiseen kertaan. Näin:
Puolikas poro.
Sehän meni kivasti.
Olis ens vuoden budjetti tehtävänä Lahessa, joten otan paidan mukaan.
Mustana tuo T-paita.
Kuolleena vai elävänä?En muista, enkä jaksa tarkistaa, että olinko jo tähän otsakkeeseen riemukkaasti ilmoittanut, että puolikas poro.
Mutta senkin uhalla, että olen jo ilmoittanut, laitan mahd. toiseen kertaan. Näin:
Puolikas poro.
Sehän meni kivasti.
Toivottavasti kuolleena. Saas nähdä miten mahtuu pakkaseen.Kuolleena vai elävänä?
Paloittelusta voisi olla apua poron laittamisessa pakastimeen.Toivottavasti kuolleena. Saas nähdä miten mahtuu pakkaseen.
Hienosti olivat palaset omissa vakuumipakkauksissaan ja merkittyinä, että mikä on justiinsa just se pala siinä. 14,20€ oli kilohinta. Viikonloppuna herkutellaan punakuono-tason safkalla! aijaijaijaijai!Paloittelusta voisi olla apua poron laittamisessa pakastimeen.
Kyllä. Ostimme kaverin kanssa yhden kokonaisen vasan puoliksi.Oliko kyseessä jokin poropaketti? Neljännes tai puolikas tahi sovellettu paketti, joka tulee Matkahuollon tms. nopean kuljetuksen reittiä suoraan poronhoitoalueelta tilaajalle?
400 grammaa sika-nautaa maksaa 1,99.Hienosti olivat palaset omissa vakuumipakkauksissaan ja merkittyinä, että mikä on justiinsa just se pala siinä. 14,20€ oli kilohinta. Viikonloppuna herkutellaan punakuono-tason safkalla! aijaijaijaijai!
1,4kg karhun lihaa sain. Anoppi jo halusi osingoille.En muista, enkä jaksa tarkistaa, että olinko jo tähän otsakkeeseen riemukkaasti ilmoittanut, että puolikas poro.
Puolikas poro.
Sehän meni kivasti.
Miksi Istanbuliin?Lentolippu x2 Istanbuliin ja takaisin. Itse olisin halunnut Montrealiin, mutta tuo nyt oli ilmeisesti tarpeeksi lähelle.
Koska sitä ehdotettiin ja olin sitten ihan sillain, että ok.Miksi Istanbuliin?