Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

jjv

Arschloch
Sain ilmaiseksi pieniä liinoja jotka mahdollistavat kaiken väristen vaatteiden pesemisen samassa koneellisessa. Värin ja lian pitäisi tarttua liinaan eikä toisiin vaatteisiin.

Oon kyllä tähänkin asti pessyt kaikkea sekaisin, joskaan mulla ei kirkasvärisiä vaatteita olekaan. Tuossa lukee kuitenkin, että uudet värilliset vaatteet pitäis pestä erillään 5-6 pesukertaa.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Kampaamotuotetason kampaamotuotteita, mm. tällainen puteli:

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Yllä - Dark Buddha Rising: Inversum ja Death Hawks: Sun Future Moon
Alla - Koljosen Tiekiista: Heka Metal ja Swallow the Sun: Songs from the North I, II & III

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Muistin Koljosen tiekiistan vasta eilen illalla. Tai siis Facebookissa näin asiasta kommenttia. Tilasin toki heti sen, mutta joskus ensi viikollahan se vasta tulee, mikäli lakkoilevat postityöntekijät viitsivät sen mulle tuoda. Oheen otin Viikate-joulukalenterin. Varmaan sama sisältö kuin viime vuotisessakin, mutta onpahan erilainen mainoskuva. Viime vuonna Tervaskanto - tervalikööri, tänä vuonna Oi pimeys - kahvi. Sama linja jos jatkuu, niin ensi vuonna on varmaankin vuorossa "Vesi jota pelkäät" -lähdevesi.

Lunssila

Well-known member
Leimu-lohi
Pohjoista viljaa -jauhot
Kylymä tai Hanget -jäätelö
Aamun hiljainen hetki -paahtoleipä

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Talvitakista hajosi vetskari lauantaina. Katsoin netistä mallit ja kävin ostamassa paikallisesta liikkeestä. Meni vähän niinku väärinpäin.

jjv

Arschloch
Talvitakista hajosi vetskari lauantaina.
Mulla hajosi jo pari vuotta sitten. En oo raaskinu ostaa uutta, kun muuten hyvä takki. Oon sinnitelly nepeillä, turhan harvakseltaan niitä on.
Vetoketjusta ois kuulemma suht halvalla pikkuvian voinu korjatakin, mut mähän revin sen jakajan kiukuspäissäni pois kokonaan.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Yhden levyn, yhden vitoslevyn ja yhden muistitikun ostin.

Yllä - Orchid: The Zodiac Sessions ja The Stranglers: The Old Testament – The U.A. Studio Recordings (1977-1982)
Alla - muistitikku

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mulla hajosi jo pari vuotta sitten. En oo raaskinu ostaa uutta, kun muuten hyvä takki. Oon sinnitelly nepeillä, turhan harvakseltaan niitä on.
Vetoketjusta ois kuulemma suht halvalla pikkuvian voinu korjatakin, mut mähän revin sen jakajan kiukuspäissäni pois kokonaan.
Suutarilla maksoi kokonaan uuden vetskarin ompeleminen 20e. Tiedoksi.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Ostin spagettikauhan nuudelien kauhomista varten. Lisäksi ostin iPhoneeni kannettavan vara-akun, ku se aina tyhjenee retkikunnan kanssa kaupungilla rötvätessä. Molemmat hankinnat tein Clas Ohlson -sekatavarakauppaliikkeestä.