Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

Lunssila

Well-known member
"Päälle pantavaa":sta saisi kohtuullisen Asko Vilenius -Fingerporin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
"Päälle pantavaa":sta saisi kohtuullisen Asko Vilenius -Fingerporin.
Joo, heh.

Musiikkia ostin taas vaihteeksi,
Ylempänä - Absoluuttinen Nollapiste: Pisara ja lammas 2
Alempana - Kaarle Viikate & Marko Haavisto: Laulu tuohikorteista ja Viikate: XII – Kouvostomolli

Viimeksi muokattu:

burb

.
Haluaisin kuvan JPP:n matosta. Siis pelkästään siitä.

Semmosen tarpeeksi suurikokoisen, jotta voisin laittaa sen tietokoneeni taustakuvaksi.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Haluaisin kuvan JPP:n matosta. Siis pelkästään siitä.

Semmosen tarpeeksi suurikokoisen, jotta voisin laittaa sen tietokoneeni taustakuvaksi.
Pistä s-postiosoite privana, niin lähetän sinne. Photobucketin kautta jos linkittää, niin ei taida tulla tarpeeksi isona. Plus se kuvaämpäri on jotenkin jumissa nytten.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Kävin eilen hakemassa Gigantista mekaanisen näppäimistön (Logitech g710+) hintaan 59e. Oli niin halpa että ihan naurattaa. Meillä tulee olemaan vielä hauskaa yhdessä.

burb

.
Pistä s-postiosoite privana, niin lähetän sinne. Photobucketin kautta jos linkittää, niin ei taida tulla tarpeeksi isona. Plus se kuvaämpäri on jotenkin jumissa nytten.
Enkä pistä. Pistä vaan Forumille liitteenä, vaikka zippinä. Ei tartte muidenkaan erikseen kysellä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Enkä pistä. Pistä vaan Forumille liitteenä, vaikka zippinä. Ei tartte muidenkaan erikseen kysellä.
Minä teille zipit näytän. Kun toi photobucketti alkaa pelittää niin laitan sen verran isona kuin kyseinen sivusto kuvan lävitseen päästää. Ei sen kuvan laatu pahemmin huonone vaikka itse kuvankäsittelyohjelmalla hiukan suurentelisikin.

Tai sitten pistän pala kerrallaan, tee-se-itse JPP:n mattotaustakuva.

burb

.
Tee-se-itse.... voi vittu. Nyt jo haava sormessa ja otsassa kuhmu.

Sijainti
Oslo
Ostin tänään nuoremmalle pojalle 21,5" iMacin retinanäytöllä. Hankin samalla myös uuden kolmen teran Airport Time Capsulen.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Itse hankin tänään leipää ja leivän päälle juustoa, mätitahnaa ja vieläpä leikkeleitä.
Vähän oli niinku reteetä toimintaa. Jonka huomasin sitten vikatikiksi, kun autovakuutuksen maksu olisikin jo maanantaina. :rolleyes:

burb

.
Eihän sitä autoa vakuutuksilla ajeta öhöhöhöhö hröhröhröhröhrö yms. junttihuumoria.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Itse hankin tänään leipää ja leivän päälle juustoa, mätitahnaa ja vieläpä leikkeleitä.
Vähän oli niinku reteetä toimintaa. Jonka huomasin sitten vikatikiksi, kun autovakuutuksen maksu olisikin jo maanantaina. :rolleyes:
Vakuutusyhtiö antaa oman kokemukseni mukaan kernaasti lykkäystä vakuutusmaksuun. Kerran kokeilin kun veti budjetti tiukalle. Kuukauden lykkäyksestä kustannusta oli korkolain mukainen mitä lie 7%/12.
Tapiolassa oli tämä.

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Prisman alehyllystä tarttui mukaan Anton Ripponin teos Hitlerin Olympialaiset 1936 (Hitler's Olympics: the story of the 1936 Nazi Games).

Salmisen Jone voipi sitten vääntää tästä jotain hauskaa.