Joo, heh."Päälle pantavaa":sta saisi kohtuullisen Asko Vilenius -Fingerporin.
Pistä s-postiosoite privana, niin lähetän sinne. Photobucketin kautta jos linkittää, niin ei taida tulla tarpeeksi isona. Plus se kuvaämpäri on jotenkin jumissa nytten.Haluaisin kuvan JPP:n matosta. Siis pelkästään siitä.
Semmosen tarpeeksi suurikokoisen, jotta voisin laittaa sen tietokoneeni taustakuvaksi.
Onneksi klikkasin, vaikka olin hieman skeptinen.
Enkä pistä. Pistä vaan Forumille liitteenä, vaikka zippinä. Ei tartte muidenkaan erikseen kysellä.Pistä s-postiosoite privana, niin lähetän sinne. Photobucketin kautta jos linkittää, niin ei taida tulla tarpeeksi isona. Plus se kuvaämpäri on jotenkin jumissa nytten.
Minä teille zipit näytän. Kun toi photobucketti alkaa pelittää niin laitan sen verran isona kuin kyseinen sivusto kuvan lävitseen päästää. Ei sen kuvan laatu pahemmin huonone vaikka itse kuvankäsittelyohjelmalla hiukan suurentelisikin.Enkä pistä. Pistä vaan Forumille liitteenä, vaikka zippinä. Ei tartte muidenkaan erikseen kysellä.
Hihihihih...oon nykyisin juntti eli upposi kybällä...eiku kymmensenttisellä.Eihän sitä autoa vakuutuksilla ajeta öhöhöhöhö hröhröhröhröhrö yms. junttihuumoria.
Vakuutusyhtiö antaa oman kokemukseni mukaan kernaasti lykkäystä vakuutusmaksuun. Kerran kokeilin kun veti budjetti tiukalle. Kuukauden lykkäyksestä kustannusta oli korkolain mukainen mitä lie 7%/12.Itse hankin tänään leipää ja leivän päälle juustoa, mätitahnaa ja vieläpä leikkeleitä.
Vähän oli niinku reteetä toimintaa. Jonka huomasin sitten vikatikiksi, kun autovakuutuksen maksu olisikin jo maanantaina.
Ilmari Salminen voitti siellä 10000 metrin olympiakultaa.Prisman alehyllystä tarttui mukaan Anton Ripponin teos Hitlerin Olympialaiset 1936 (Hitler's Olympics: the story of the 1936 Nazi Games).
Salmisen Jone voipi sitten vääntää tästä jotain hauskaa.