Ei paha hinta. Ja hyvä levy.Nine Inch Nailsin The Downward Spiral sai kunnian olla ensimmäinen tänä vuonna ostamani äänite. Lähikirpparilta hintaan 1,40 €.
Eikä ainoastaan jonota vaan TILASIN SEN!!!Äijä jonottaa Francis Goyan levyä!
Melko rajoitettu painos. Olen kanssa pari alle 100 kappaleen painoksella "siunattua" julkaisua hankkinut.Vajaassa kymmenessä minuutissa menivät. Tulee vielä 40 lisää myyntiin 12 tunnin päästä.
Luulin että nuo 100 ovat ainoat. Saatana.
No, pääasia että sain sen kuitenkin.
On se suht pieni joo. Vinyylipainos on aikoinaan ollut jopa 500 kappaletta. Ei mikään kovin suuri sekään.Melko rajoitettu painos. Olen kanssa pari alle 100 kappaleen painoksella "siunattua" julkaisua hankkinut.
Osallistun tällä Vuoden kommentti 2016 -kilpailuun.- Fuck off Persian black metal scene!
- Ei sellaista olekaan.
- HYVÄ!
Sama.Olisi hienoa olla bileissä, jonka musiikkitarjonnasta vastaisivat DJ:t JPP ja tole.
Hienoa että jotkut osaa arviostaa hyvää meininkiä!Olisi hienoa olla bileissä, jonka musiikkitarjonnasta vastaisivat DJ:t JPP ja tole.
Pisin mun hyllyistä löytyvä kappale taitaa olla Steve Roachin "Slow Heat" -levyn ainokainen raita. Pituutta sillä on 71:16 levyn takakannen mukaan. Ei tosin mitään hillitöntä bailumusiikkia, semmosta hiljaista ja tunnelmallista huminaa, kuunnelkaa tästä näytettä.Sama.
Bileet kestäisivät koko illan ja musiikki soisi tauotta. Ehkä keskustelua herättäisi DJ:ukkien kesken se, että kumpi päättää ensimmäisen biisin ja kumpi tokan, eli viimeisen.
Jos julkaisen seuraavasta soololevystäni kahden kappaleen painoksen, ostatko toisen?Melko rajoitettu painos. Olen kanssa pari alle 100 kappaleen painoksella "siunattua" julkaisua hankkinut.
Näytä liitetiedosto 22262Tilasin mukin.