Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Nine Inch Nailsin The Downward Spiral sai kunnian olla ensimmäinen tänä vuonna ostamani äänite. Lähikirpparilta hintaan 1,40 €.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nine Inch Nailsin The Downward Spiral sai kunnian olla ensimmäinen tänä vuonna ostamani äänite. Lähikirpparilta hintaan 1,40 €.
Ei paha hinta. Ja hyvä levy.

Insomnium: One For Sorrow ja Solitude Aeturnus: Adagio löytyi levyhyllyn täytteeksi.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tollanen perhanan kasetti, onneksi kera latauskoodin:

ÄÄH HÄH HÄÄ!! Enpäs olekaan vielä ostanut! Lensittepä lankaan!
Tulee tänään myyntiin. Yhdeksältä Suomen aikaa. Sata kappaletta, aa kuus taalaa. Enimmäistilaus neljä tsipaletta.
Toivon saavani yhden niistä ja jos en saa niin sitten waretan (varmistin jo että on saatavilla kunnon laadulla). Oppiipahan saatana kapitalismia nuokin. Musiikki on tehty myytäväksi. Suurin määrin. Tärkeintä on saada taalat taskuun.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Vajaassa kymmenessä minuutissa menivät. Tulee vielä 40 lisää myyntiin 12 tunnin päästä.
Luulin että nuo 100 ovat ainoat. Saatana.
No, pääasia että sain sen kuitenkin.
Melko rajoitettu painos. Olen kanssa pari alle 100 kappaleen painoksella "siunattua" julkaisua hankkinut.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
Melko rajoitettu painos. Olen kanssa pari alle 100 kappaleen painoksella "siunattua" julkaisua hankkinut.
On se suht pieni joo. Vinyylipainos on aikoinaan ollut jopa 500 kappaletta. Ei mikään kovin suuri sekään.

Itselläni pienin painos, josta olen kappaleeni saanut on varmaankin Lapsilta kielletty -yhtyeen Niinkuin muutkin -cdep, jota on tehty 50 kappaletta.
Tuota levyä myydään edelleen huuto.netissä hintaan 7 euroa, joten kovin haluttu se ei ole ollut. Vuodelta -97 kuitenkin tuo on.

Omista suosikkiorkesterista olis kivaa jos sais ihan fyysisenä omaksi Nocturnal depression -bändin Fuck off parisian black metal scene -kasettidemon. Julkaistu vuonna 2005 ja "painoksen" koko huikeat 33 kappaletta.
On mulla se mp3:sina koneella, ja onhan se musatyyli kovin kaukana siitä mitä tuo bändi on nyt, mutta olis se silti kiva.

Lunssila

Well-known member
- Fuck off Persian black metal scene!
- Ei sellaista olekaan.
- HYVÄ!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Olisi hienoa olla bileissä, jonka musiikkitarjonnasta vastaisivat DJ:t JPP ja tole.
Hienoa että jotkut osaa arviostaa hyvää meininkiä!
Sama.

Bileet kestäisivät koko illan ja musiikki soisi tauotta. Ehkä keskustelua herättäisi DJ:ukkien kesken se, että kumpi päättää ensimmäisen biisin ja kumpi tokan, eli viimeisen.
Pisin mun hyllyistä löytyvä kappale taitaa olla Steve Roachin "Slow Heat" -levyn ainokainen raita. Pituutta sillä on 71:16 levyn takakannen mukaan. Ei tosin mitään hillitöntä bailumusiikkia, semmosta hiljaista ja tunnelmallista huminaa, kuunnelkaa tästä näytettä.

edit. Hittojako mää tänne kuuntelujani listaan!

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Jos julkaisen seuraavasta soololevystäni kahden kappaleen painoksen, ostatko toisen?
Rahoituksen hankkiminen näissä musahommissa on tärkeää.