Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

Örfil

Guest
Kumpi tienaa paremmin muumi vai housuton huithabel?

Mietippä sitä, mieti!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Jos julkaisen seuraavasta soololevystäni kahden kappaleen painoksen, ostatko toisen?
Rahoituksen hankkiminen näissä musahommissa on tärkeää.
Eiköhän sen voisi hankkia. Ja toleranssiipi ostaa sitten varmaan sen toisen.

Kuva Oilin sukurut... siis sukujuhlilta.
Se on muuten kuulemma/luemma aika varma merkki siitä, että on ns. punaniska jos on joutunut sukujuhlilla ristituleen.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Hienoa että jotkut osaa arviostaa hyvää meininkiä!

Pisin mun hyllyistä löytyvä kappale taitaa olla Steve Roachin "Slow Heat" -levyn ainokainen raita. Pituutta sillä on 71:16 levyn takakannen mukaan. Ei tosin mitään hillitöntä bailumusiikkia, semmosta hiljaista ja tunnelmallista huminaa, kuunnelkaa tästä näytettä.
Ei ihan diskoteekkien jytää.
Itselläni tuli tämä toikki mieleen, kun tässä Sleepin klassikon parissa olen viettänyt jo liki puolikkaan biisin verran. Eli tietenkin Dopesmoker. Tässähän on ihan rytmi, eikä edes sieltä hitaimmasta päästä.
Kyllähän näiden biisien tahdissa jo kunnon bailu meininki saataisiin pitkäksi aikaa.

Eiköhän sen voisi hankkia. Ja toleranssiipi ostaa sitten varmaan sen toisen.
Toki! Vaikka kyllähän tuollainen kaupallisuus vähän epäilyttää. Ettei vaan olisi artisti tehnyt tuotetta sen sijaan että olisi tehnyt taidetta.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
JPP & Tole!

Käännetääs toisin päin: Mikä on musiikkikokoelmienne kaupallisin levy? Eli mikä on eniten myyty levy, jonka omistatte? No Dark side of the moonhan se varmaan on mutta kysyinpä nyt silti.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Pari levyostosta pitkästä aikaa. Anttilan alelaarista mukaan lähti Beady Eyen BE-albumi sekä:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mun kokoelmasta löytyy tämä 100 kpl painoksesta.

Tämä taas oli 110 kpl painoksesta.
Mun pienipainoksisimmat hankinnat löytyy täältä: Aural Hypnox (klikkaamalla jompaa kumpaa vasemman reunan kuvaa pääsee selailemaan julkaisuja). Seuraavaa pienipainoksisuutta hommattu tuolta:

Templum N.R.: Spectrum CCCXC: Transitio ... ... Limited to 91 copies.
Underworld Transmissions III ... ... is limited to 50 copies.
Templum N.R.: T.o.V. Improvisations XCII-XCIII ... ... The special edition II with a forged 'Key to T.o.V.' –talisman is limited to 35 copies.​

Käännetääs toisin päin: Mikä on musiikkikokoelmienne kaupallisin levy? Eli mikä on eniten myyty levy, jonka omistatte? No Dark side of the moonhan se varmaan on mutta kysyinpä nyt silti.
Juurikin noin. Tuollainen top 6 koostui täältä tsekattuna:

1. Pink Floyd: The Dark Side of the Moon
2. Led Zeppelin: IV
3. The Beatles: Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
4. The Beatles: Abbey Road
5. Pink Floyd: The Wall
6. The Beatles: The Beatles

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kaupallisin on Nirvanan Nevermind.
Vähiten kaupallinen on taatusti Hylkiö nimisen 90-luvun Punkbändin EP, Maapallo itkee verta.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Aika vähän itsellä noita on, mitä "pitäis olla".

Äkkiä katsottuna veikkailisin että Beatlesin 1 on kaikkein eniten myyty noista mitä mulla on. Metallican pläkki on varmaankin toka, sitten Deep purplen In rock. Ihan satavarma en tuostakaan järjestyksestä ole, mutta eiköhän toi ole top 3.
Kyllä mun levyistä suuri osa on kuitenkin ihan "tavallista", kaupallista musaa. Rammstein, Scorpions, AC/DC, ZZ top, Slayer... Tuollasta. Eikä niitä levyjä ihan hirveästi edes ole.

Kaupallista musaa sanan negatiivisessa merkityksessä on varmaankin Rednex, jota on kymmenen nimikettä. Se täyspitkä jostain 94-95 vuodelta ja jotain sinkkuja. Tykkään, vaikken tykkääkään.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Perjantaina keikalta Kivesveto Go Go: Vesipäät -vinyylisingle ja kaverilta sain Grateful Dead -kirjan:

Örfil

Guest
Mietin pitkään että mikähän tuo on ja sitten selvisi että parvekkeen ovipönkkähän se siinä.

burb voisi tarvita tuollaista.