Antsa Rieppo
Well-known member
Harmittaa vain sitten niiden myymälöiden puolesta, joista saisi sitä palveluakin, mitä ainakin meidän alalla tarvitaan.
Minulta ei ollut sentään euron ruuvi löystynyt, kun tyttö oli rillit vääntänyt (enkä itse uskaltanut takaisin vääntää), niin eipä tuo halunnut latiakaan.Toista se oli kun pudotin aurinkolasini ja niistä katkesi pieni ruuvi. Menin kotikylän optikolle, josta en edes ollut niitä laseja ostanut. Rouva väkersi arskojen parissa pikkutovin, putsasi ne ja ojensi takaisin. Tiedustelin paljonko palvelu kustantaa. "Euron ruuvi."
Saattaa olla asioin siellä jatkossakin.
Samaa mieltä.Optikot ja kelloliikkeet ovat harvoja puulaakeja joissa saa aina hyvää palvelua.
Jotkut lisäisivät listaan Alkon. Itse en tiedä, kun en moisessa lafkassa asioi, KUULITTEKO??Optikot ja kelloliikkeet ovat harvoja puulaakeja joissa saa aina hyvää palvelua.
Jeps. Ja palkittu työnantajanakin. Paljon koulutusta henkilökunnalle yms.Jotkut lisäisivät listaan Alkon. Itse en tiedä, kun en moisessa lafkassa asioi, KUULITTEKO??
Synsam Tulosen liikettä välttelisin sitten Tampereen suunnalla ainakinOptikot ja kelloliikkeet ovat harvoja puulaakeja joissa saa aina hyvää palvelua.
Alko on sikäli poikkeus kun siellä en palvelua tahdo.Jotkut lisäisivät listaan Alkon. Itse en tiedä, kun en moisessa lafkassa asioi, KUULITTEKO??
Flinda ruskeaan paperipussiin, kaulukset korville ja kassan kautta kännäämään?Alko on sikäli poikkeus kun siellä en palvelua tahdo.
Ei kauluksi korville, eikä pussia. Mutta muuten.Flinda ruskeaan paperipussiin, kaulukset korville ja kassan kautta kännäämään?
Et taija viiniä lipittää lain?Alko on sikäli poikkeus kun siellä en palvelua tahdo.
Uskon. Lasinpesunesteitähän saa ihan Prismastakin.Itse en tiedä, kun en moisessa lafkassa asioi, KUULITTEKO??
Fagerholm voi myös omasta mielestään olla viiniasiantuntija ja ei siksi katso tarvitsevansa apua viinin valitsemisessa.Et taija viiniä lipittää lain?
Tai sitten on vielä niin hyvässä formussa, että saa itse kyykättyä viininsä.Fagerholm voi myös omasta mielestään olla viiniasiantuntija ja ei siksi katso tarvitsevansa apua viinin valitsemisessa.
En koe saaneeni rahoilleni mitenkään erityisen hyvää vastinetta.Yläritsin istumapaikkalippu x 2 päähänlyöntikilpailuun Robert Helenius vs. Johann Duhaupas.