Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Juokseminen ei liene kovin fiksu vaihtoehto tottumattomille läskeille.
Raaka laji se on. Itse en käytä mitään tuettuja kenkiä, kun ei ole subinaatiota tai pronatiovikoja.

Juoksun voi vaihtaa kävelyyn. Metsässä kävely 🚶 on varsin kehittävää liikuntaa.

Örfil

Guest
Salmismosse: mun juoksukengät menee aina lyttyseen ulkokulmiltaan kantapäistä.pitäisikö hommata jotkut (EU) tuetut lenkkarit? Jalkasärkyjä ei ihan tolkuttomia ole, joskus on sääriluut iltaisin kipiät ja levarit jalat. Juoksiessakaan ei kipuja ole.
T: Länkisääri

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Salmismosse: mun juoksukengät menee aina lyttyseen ulkokulmiltaan kantapäistä.pitäisikö hommata jotkut (EU) tuetut lenkkarit? Jalkasärkyjä ei ihan tolkuttomia ole, joskus on sääriluut iltaisin kipiät ja levarit jalat. Juoksiessakaan ei kipuja ole.
T: Länkisääri
Pitäis. Käy askelklinikalla Intersportissa tms. Joko ostat tuetut lenkkarit tai neutraaleihin pohjalliset. Kandee ottaa ne käytetyt mukaan.

Örfil

Guest
Tämä selvä!

Mulla on nimittäin sellainen pieni suunnitelma juoksuharrastuksen suhteen ja aatos oli ensiksi varmistaa kunnon työvälineet.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Muutama alkuperäinen vinyylinsä löytyy hyllystäni.
Hienoa matskua ovat ne. Jäänyt mieleen hauska/mielenkiintoinen/jonkinlainen anekdootti yhtyeen alkutaipaleelta kun olivat saaneet kiinnityksen jonkun baarin vakibändiksi ja paikan omistaja uhkasi, että jos vielä soittavat Black Angel's Death Song -kappaleen, niin se on potkut. Seuraavassa setissä yhtye soitti kyseisen kappaleen ja sai potkut.

Örfil

Guest
Niinpä, liekö stockalla moista rupumerkkiä edes myynnissä ;)

Örfil

Guest
Niin oli mutta tuskin kukaan huomaa että käytän paitaa housuina.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Stockmannin alennusmyynneistä Cristelle & Co:n käsilaukku ja kaksi Marimekon lautasta.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kirpputorilta kolmen euron levy Amon Düül UK: Airs on a Shoe String (Best of...) ja yhden euron camo-nalle (ampuma-, uima- ja juoksumerkit on omiani ja armeijassa saatuja):

Örfil

Guest
Nallehan on aito natokiimainen nalle :cool:

Sainkin tuosta hyvän idean mihin tuikata omat vastaavat merkit ja kaluunat. Tattista vaan JPP:lle!