Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nallehan on aito natokiimainen nalle :cool:

Sainkin tuosta hyvän idean mihin tuikata omat vastaavat merkit ja kaluunat. Tattista vaan JPP:lle!
Eipä kestä. Itse olen parhaillaan väsäämässä nallelle "sotalelujen lyömätöntä ykköstä" :).

burb

.
Alan epäilemään että Jjusban ei ole oikea henkilö, vaan Alpun käsinukke.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Dimmu Borgirin levyt sijaitsivat taannoin Tampereen pääkirjastossa lastenosastolla. En tiedä onko asiain tola enää moinen.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Dimmu Borgirin levyt sijaitsivat taannoin Tampereen pääkirjastossa lastenosastolla. En tiedä onko asiain tola enää moinen.
Rovaniemellä monikin paikallisten tienoiden tupla-basari örinäbändi soitti ihan kunnan siunauksella pääkirjastossa konserttejaan. Jo, tai ainakin vuonna '93. Enkä nyt tarkoita Lordia. Eikä sinne ollut mitään ikärajoja.

jjv

Arschloch
Rovaniemellä monikin paikallisten tienoiden tupla-basari örinäbändi soitti ihan kunnan siunauksella pääkirjastossa konserttejaan.
Meidän kylillä taisivat soittaa seurakunnan tiloissa. Ainakin se bändi jonka pääörisijän vanhemmat oli näkyvissä kunnan viroissa ja sälli itse partiojohtajana.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Onkohan olemassa gospel-örinäyhtyettä?
Jos ei, niin semmoinen on laitettava pystyhyn. Levylle piilotetaan takaperin soitettuna Messiaan ylistysviestejä.