JPP
as Quo as possible
Eipä kestä. Itse olen parhaillaan väsäämässä nallelle "sotalelujen lyömätöntä ykköstä"Nallehan on aito natokiimainen nalle
Sainkin tuosta hyvän idean mihin tuikata omat vastaavat merkit ja kaluunat. Tattista vaan JPP:lle!
Eipä kestä. Itse olen parhaillaan väsäämässä nallelle "sotalelujen lyömätöntä ykköstä"Nallehan on aito natokiimainen nalle
Sainkin tuosta hyvän idean mihin tuikata omat vastaavat merkit ja kaluunat. Tattista vaan JPP:lle!
Väsäys suoritettu. Nyt on turha tulla nallelle urputtamaan, aseistus on viimeisen päälle kunnossa!Eipä kestä. Itse olen parhaillaan väsäämässä nallelle "sotalelujen lyömätöntä ykköstä".
Höhö! Se aikoo työntää ne perseeseensä!Nallehan on aito natokiimainen nalle
Ja sinä oletettavasti toimit kyseisessä toimenpiteessä Jjusbanin avustajana.Varmaan siitä, että Jjusban on toimenpiteen ns. operatiivinen toteuttaja.
Minkäs bändin teutaroija tuossa Jjusbanin kuvassa pyörikään? *suunnittelee käsinukkea*Alan epäilemään että Jjusban ei ole oikea henkilö, vaan Alpun käsinukke.
Tähän asiaan olis kyllä hyvä saada ajan tasalla oleva vastaus. Missä Dimmu luuraa?Dimmu Borgirin levyt sijaitsivat taannoin Tampereen pääkirjastossa lastenosastolla. En tiedä onko asiain tola enää moinen.
Siinäpä on sivari päässyt hassuttelemaan.Dimmu Borgirin levyt sijaitsivat taannoin Tampereen pääkirjastossa lastenosastolla. En tiedä onko asiain tola enää moinen.
Rovaniemellä monikin paikallisten tienoiden tupla-basari örinäbändi soitti ihan kunnan siunauksella pääkirjastossa konserttejaan. Jo, tai ainakin vuonna '93. Enkä nyt tarkoita Lordia. Eikä sinne ollut mitään ikärajoja.Dimmu Borgirin levyt sijaitsivat taannoin Tampereen pääkirjastossa lastenosastolla. En tiedä onko asiain tola enää moinen.
Meidän kylillä taisivat soittaa seurakunnan tiloissa. Ainakin se bändi jonka pääörisijän vanhemmat oli näkyvissä kunnan viroissa ja sälli itse partiojohtajana.Rovaniemellä monikin paikallisten tienoiden tupla-basari örinäbändi soitti ihan kunnan siunauksella pääkirjastossa konserttejaan.
Vaikka kuinka paljon. Sille on jopa oma genrensä: White metal.Onkohan olemassa gospel-örinäyhtyettä?
Jos ei, niin semmoinen on laitettava pystyhyn. Levylle piilotetaan takaperin soitettuna Messiaan ylistysviestejä.