Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hieno klassikko :thumbup:

Seuraava hankinta on jo päätetty, mutta hankinta voi mennä parin vuoden päähän. Ehkä sitten kun täyttää 40v.

Rolex-Submariner-No-Date-Ceramic-114060.jpg

Ostin fillarin. On ne hienoja kapistuksia nykyään, kaikkea löytyy. On ohjaustankoa, runkoa, satulaa, renkaita kaksin kappalein ja kaikkea muuta. Ja kilikello.

Fillari on varmaan hyvä kuntoutumisväline, mutta kannattaa varoa ettei mene homma "överiksi". Tai muuten kohta latailet kuntokäyrä- ja reittiprofiilikuvia someen muka muille nähtäväksi.

Mä ostin itselleni valmistujaislahjaks lippiksen ja Oldez Omegan. Molemmat samasta syystä: Ei ollu massia Rolexiin.

En tiennytkään että joku vielä käyttää noin vanhanaikaisia ja epäluotettavia ratkaisuja ns. "ajan" toteamiseen. Tuollaiset rannekellot vain ruokkii epätäsmällisiä enakkoluuloja siitä, että "aika" olisi jotenkin yksinkertaistettavissa ja sille olisi olemassa jotain yksikköjä.
Jossain tuolla kauempana AJ ei edes tajua mitä me höpötetään ja pitää meitä kaikkia täysin hulluina. TÄYSIN HULLUINA, MA SANON! Paitsi minua, koska olenhan älyn ja viisauden ja nokkeluuden ja seksin Ayrton Senna.

En tiennytkään että joku vielä käyttää noin vanhanaikaisia ja epäluotettavia ratkaisuja ns. "ajan" toteamiseen. Tuollaiset rannekellot vain ruokkii epätäsmällisiä enakkoluuloja siitä, että "aika" olisi jotenkin yksinkertaistettavissa ja sille olisi olemassa jotain yksikköjä.
Jossain tuolla kauempana AJ ei edes tajua mitä me höpötetään ja pitää meitä kaikkia täysin hulluina. TÄYSIN HULLUINA, MA SANON! Paitsi minua, koska olenhan älyn ja viisauden ja nokkeluuden ja seksin Ayrton Senna.

Yhdeksän kymmenystä Bergeriä nopeampi?

Vitsi oli oma keksimä mutta kierrätysmateriaalia.

No, minä olen sitten älyn, viisauden, nokkeluuden ja seksin Jean-Denis Délétraz.