Materiaa sielun täytteeksi, osa IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nallehan on aito natokiimainen nalle :cool:

Sainkin tuosta hyvän idean mihin tuikata omat vastaavat merkit ja kaluunat. Tattista vaan JPP:lle!
Eipä kestä. Itse olen parhaillaan väsäämässä nallelle "sotalelujen lyömätöntä ykköstä" :).

Eipä kestä. Itse olen parhaillaan väsäämässä nallelle "sotalelujen lyömätöntä ykköstä" :).
Väsäys suoritettu. Nyt on turha tulla nallelle urputtamaan, aseistus on viimeisen päälle kunnossa!
Camo-nalle%20ja%20sotalelujen%20lyoumlmaumltoumln%20ykkoumlnen_zpsxrebgpxn.jpg

Alan epäilemään että Jjusban ei ole oikea henkilö, vaan Alpun käsinukke.

Dimmu Borgirin levyt sijaitsivat taannoin Tampereen pääkirjastossa lastenosastolla. En tiedä onko asiain tola enää moinen.

Dimmu Borgirin levyt sijaitsivat taannoin Tampereen pääkirjastossa lastenosastolla. En tiedä onko asiain tola enää moinen.

Rovaniemellä monikin paikallisten tienoiden tupla-basari örinäbändi soitti ihan kunnan siunauksella pääkirjastossa konserttejaan. Jo, tai ainakin vuonna '93. Enkä nyt tarkoita Lordia. Eikä sinne ollut mitään ikärajoja.

Rovaniemellä monikin paikallisten tienoiden tupla-basari örinäbändi soitti ihan kunnan siunauksella pääkirjastossa konserttejaan.

Meidän kylillä taisivat soittaa seurakunnan tiloissa. Ainakin se bändi jonka pääörisijän vanhemmat oli näkyvissä kunnan viroissa ja sälli itse partiojohtajana.

Onkohan olemassa gospel-örinäyhtyettä?
Jos ei, niin semmoinen on laitettava pystyhyn. Levylle piilotetaan takaperin soitettuna Messiaan ylistysviestejä.