Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Syytön minä siihen minä vaginasi hiekkatilanteeseen olen. Betonista hiekkalaatikossa tuli mieleen tämä.
No mutta tuohan on aivan hiton hyvä systeemi! Vielä puoli metriä syvemmäksi monttu niin ei tarvitse silmä kovana vahdata että missä se Osku-Petteri nyt viipottaa. Vaan tietää sen pysyvän visusti hiekkalaatikkomontussa koko sen ajan kun iskä on lähiöbaarissa vokottelemassa naapurin Tainaa.
 

Örfil

Guest
Juu ja tikkaat ylös montusta ja pressu päälle niin ei piltit kastu sateellakaan.

Lapsia saisi poistaa sieltä vain yksi kerrallaan ja mieluiten oman.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Hyvin outoihin lapsenkasvatuskeinoihin voinee lisätä itse näkemäni kuvan perusteella natiaisena kokemani. Valjaat. En muista, olin niin pieni, mutta siis valjaat. Mukula kun tempoi ja yritti väenväkisin heittäytyä avokaivoihin tai juosta jyrkänteiltä, niin suojakontrollihan ne valjaat ilmeisesti olivat. Ylisuojeleville vanhemmille markkinoitu 70-luvulla. Uskomattoman nolo systeemi. Mutta ilmeisen pätevä. En silti usko että tuotteesta tulee uusi hitti edes retromeiningissä.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mistä johtuu, että nuo kestävyyaurheilun harrastajat tuntuu aina olevan tuollaisia äkkivääriä?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Hyvin outoihin lapsenkasvatuskeinoihin voinee lisätä itse näkemäni kuvan perusteella natiaisena kokemani. Valjaat. En muista, olin niin pieni, mutta siis valjaat. Mukula kun tempoi ja yritti väenväkisin heittäytyä avokaivoihin tai juosta jyrkänteiltä, niin suojakontrollihan ne valjaat ilmeisesti olivat. Ylisuojeleville vanhemmille markkinoitu 70-luvulla. Uskomattoman nolo systeemi. Mutta ilmeisen pätevä. En silti usko että tuotteesta tulee uusi hitti edes retromeiningissä.
Isommille lapsille voi käyttää sitten kuristuspantaa.
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://2.bp.blogspot.com/-MCwGIwmaHkY/UTb_rx7M8yI/AAAAAAAACE4/iX0UFKNj-mc/s320/kuristuspanta.jpg&imgrefurl=http://tassuja.blogspot.com/2013/03/lisaa-pantoja-hihnoja-palloja-harjoja


Piikkipannan käyttö ei kuitenkaan ole oikein hyvä, vaikka tietysti hillitsee vähän kurittomampaa kakaraa.
https://www.google.fi/search?q=piikkipanta&espv=210&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=sTxuUpK_L6SJ5AS3jYG4Bg&ved=0CC4QsAQ&biw=1280&bih=639
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Alkoholismi, uskonto, urheilu, samaa paskaa eri paketissa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Hyvin outoihin lapsenkasvatuskeinoihin voinee lisätä itse näkemäni kuvan perusteella natiaisena kokemani. Valjaat. En muista, olin niin pieni, mutta siis valjaat. Mukula kun tempoi ja yritti väenväkisin heittäytyä avokaivoihin tai juosta jyrkänteiltä, niin suojakontrollihan ne valjaat ilmeisesti olivat. Ylisuojeleville vanhemmille markkinoitu 70-luvulla. Uskomattoman nolo systeemi. Mutta ilmeisen pätevä. En silti usko että tuotteesta tulee uusi hitti edes retromeiningissä.
Yhdet valjaat nähnyt täällä. Onhan tämä kyllä melko 70-luvulle jämähtänyt.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Yhdet valjaat nähnyt täällä. Onhan tämä kyllä melko 70-luvulle jämähtänyt.
Heh. Hauska kuulla että sitä valjastusta vieläkin harrastetaan. Vanhemmat ja tulevat vanhemmat täällä, minulla on viesti: Tuhotkaa valokuva-albumeistanne kuvat joissa lapsen fyysisen olemassaolon varmistaminen ja henkiinjääminen menee edelle, eihän tulevaisuutta voi nähdä, mahdollisesta sosiaalisesta tulevasta nolosta, jonka voi kuvitella ainakin.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26863
Perimätiedon mukaan minuakin on 80-luvulla valjaissa ulkoilutettu. Ja tämmönen minusta sitten tuli. Olis kannattanu käyttää kuristuspantaa.

Ei siitä hirmuisesti aikaa ole kun valjastetun mukulan olen nähnyt. Ei tainnu kuitenkaan olla Suomessa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mistä johtuu, että nuo kestävyyaurheilun harrastajat tuntuu aina olevan tuollaisia äkkivääriä?
Mä olin joukkuepalloilulajin harrastaja kun mulla oli pieni lapsi. Ja äitinsä kanssa.

Tulipahan mieleen että pitäis joskus laskea me tunnit, kilometrit ja diesellitrat jotka ovat menneet lapsen tapaamisiin. N. joka toinen viikonloppu tuhat kilometriä. Tai vaikka 20 kertaa vuodessa. 11 vuotta eli 220 kertaa. 220000 kilometriä. 2500 tuntia. Pitää ottaa laskin ja laskea tuo päivissä ja jos menee esim. 55 litraa löpöä per reissu... Huh huh. :eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mä olin joukkuepalloilulajin harrastaja kun mulla oli pieni lapsi. Ja äitinsä kanssa.

Tulipahan mieleen että pitäis joskus laskea me tunnit, kilometrit ja diesellitrat jotka ovat menneet lapsen tapaamisiin. N. joka toinen viikonloppu tuhat kilometriä. Tai vaikka 20 kertaa vuodessa. 11 vuotta eli 220 kertaa. 220000 kilometriä. 2500 tuntia. Pitää ottaa laskin ja laskea tuo päivissä ja jos menee esim. 55 litraa löpöä per reissu... Huh huh. :eek:
Juu, korkee aika räkänokkanilkinkin tietää kuinka isäpappa on joutunu hänen vuokseen kärsimään :mad:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Juu, korkee aika räkänokkanilkinkin tietää kuinka isäpappa on joutunu hänen vuokseen kärsimään :mad:
Juniorille tulee olo että häntä arvostetaan kun kertoo loppusumman hälle. Ja jos ei tule niin sitten iskee laskun kouraan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Juu, korkee aika räkänokkanilkinkin tietää kuinka isäpappa on joutunu hänen vuokseen kärsimään :mad:
Eihän tuo aina helppoa ole varsinkaan talvella, mutta onpahan saanut homman hoidettua. Mukavaahan meillä aina on touhutessa ja kiva kun on joku juttukaverikin. Aika yksinäistä tämä työ on muuten, kun työkaverit on tsadin seudulla.

Enpä tiedä mitä tapahtuu parin vuoden päästä kun on täysikäinen. Ja alkaahan sillä omatkin riennot.

Mutta jokainen voi kokeilla kestääkö perse, lompakko ja hermo tuota rumbaa. En kuitenkaan suosittele.
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Itse suosin ratkaisua jossa tarjoan vain siemenen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös