PuoliPöhkö
Well-known member
Ostaa täräytin tänään 35.74 litraa betsiiniä.
1.59 euroa / kappale.
1.59 euroa / kappale.
Saatanan vitun perkele. Toimii jopa kymmeniä sekunteja putkeen.Minä poika se ostaa päräytin appleTV:n, vai onko se ITV? En tiedä.
Ajatus oli että jynkkendaalit sais näppärästi ipadiaisen näytöltä telkkariin. On se itseasiassa pari kertaa toiminutkin.
Onk toi niikö joku ohjelma ii-Pädiin vai ihan fyysiset ulottuvuudet omaava laitos?Saatanan vitun perkele. Toimii jopa kymmeniä sekunteja putkeen.
Semmone vähän röökiaskia suurempi aparaatti joka liitetään telkkariin HDMI:llä.Onk toi niikö joku ohjelma ii-Pädiin vai ihan fyysiset ulottuvuudet omaava laitos?
Toi Piia on oikeasti Forumin oma Jaska! Viimeinen merkki paljastaa !1
Silti piti sortua uudestaan?Pitäisin Applea ihan kepoisasti maailman paskimpana puulaakina
Musta F1-Areena on huanompi.Pitäisin Applea ihan kepoisasti maailman paskimpana puulaakina.
Sortuminen nimenomaan tarvittiin asian todentamiseksi.Silti piti sortua uudestaan?
Komp. :thumbup:Pitäisin Applea ihan kepoisasti maailman paskimpana puulaakina ellei olisi yksinomaan heidän ansiotaan että internetissä on kuvia Jennifer Lawrencesta alasti.
:thumbup:Pitäisin Applea ihan kepoisasti maailman paskimpana puulaakina ellei olisi yksinomaan heidän ansiotaan että internetissä on kuvia Jennifer Lawrencesta alasti.
Jos viittaat AppleTV hankintaani, niin se itseasiassa tapahtui samalla ovenavauksella kun Ipadiainenkin. Vasta nyt olen jaksanut sitä alkaa testaamaan / raportoimaan suunnatonta vitutustani aihepiirin tiimoilta.Silti piti sortua uudestaan?
On kranttu softien versioista, oon ite huomannu. Siis jotta jos ei molemmat ole ajantasalla, niin tökkii. Ja hermo palaa.Semmone vähän röökiaskia suurempi aparaatti joka liitetään telkkariin HDMI:llä.
Kaunis ajatus olisi että voi ipadin näytöllä olevat tapahtumat siirtää livenä myös telkkariin. Mutta pidän pienenä miinuksena että yhteyden joutuu luomaan uudestaan n. 20 sec välein.