Albert Oil
Hippi ja juntti
Luin väärin.siinä olisi ollut kaksi eturauhasta
Luin väärin.siinä olisi ollut kaksi eturauhasta
Sitten on jos lähet joskus ajokaveriksi :ahem:Luin väärin.
Mulla ois toi kans tavoitteena. Ja siitä sitten Turenkiin ja Riihimäelle, Tolella yötä ja sitten aamulla kohti Helsinkiä.Ens kesäksi teen ainakin reissun Hlinnaan faijalle pikkuteitä pitkin.
Ei toimi. :frank: :thumbfh:Jumpassa käynti vs. kämpässä juonti.
Jos et pilaile, niin tarttetko reissukaveria?Mulla ois toi kans tavoitteena. Ja siitä sitten Turenkiin ja Riihimäelle, Tolella yötä ja sitten aamulla kohti Helsinkiä.
Ai siinä on maastopyörän vaihteisto. Siksi 3 eturatasta. No löytyypi helpommin sopiva välitys. Vaikka Puijon mäkeen.Kiitoksia
Tos speksit:
Se tuntuvin ero oli siihen kalliimpaan että siinä olisi ollut vain kaksi eturatasta ja oli perstuntumalla pari kiloa kevyempi. Mutta ei tuokaan mikään kasa ole, verrattuna vanhaan edesmenneeseen maastopyörääni.
Jeps, täytyy tuntumoida tuota penkkkiä nyt jonkin aikaa ja jos ei tunnu hyvältä, kokeilla niitä mainitsemiasi vaihtoehtoja.
Huomenna eka virallinen lenkki, tänään ei enää ehdi kun en ostanut siihen minkäänlaisia valoja.
Joku tuikku siihen olisi hyvä hommata ja onko suosituksia tuikusta ja kuinka matkamittarointia hoitaisi?
Sportstrackerilla vai omalla laitteella?
Odotan kyllä ilolla että pääsen pitkästä aikaa fillaroimaan ja etenkin kun se tuntuu hyvältä tavalta liikkua mun kropalle.
Pelkkä sauvakävely on jo tylsää kun hinkannut kaikki lähimaastot viiden kilsan säteellä tuhanteen ja sataan kertaan. Koirien kanssa ja ilman.
Ok, onhan tuo kätevämpi kun on se näyttö siinä stongassa eikä vain luurissa datat. Luurin ripustaminen stongaan ei ole käytännöllistä kokonsa vuoksi. Tai jos vaikka ripsauttaa vettä.Ai siinä on maastopyörän vaihteisto. Siksi 3 eturatasta. No löytyypi helpommin sopiva välitys. Vaikka Puijon mäkeen.
Mittariksi joku Siqman mittari. Näyttää nopeuden, huippunopeuden, keskisor.. nopeuden, ajoajan ja sitten laskee vielä totaalikm:t ja tunnit. Intersportista esim.
Tuikkuja saa noista Honkkareista, Biltemoista, ...
Ja muutenkin on hyvä oppimaan polkemaan korkealla kadenssilla (90 rpm). Tai siis se on oikea tapa pyöräillä, että pyörittää noilla kierroksilla. Mielummin liian pieni kuin iso vaihde päällä.Ok, onhan tuo kätevämpi kun on se näyttö siinä stongassa eikä vain luurissa datat. Luurin ripustaminen stongaan ei ole käytännöllistä kokonsa vuoksi. Tai jos vaikka ripsauttaa vettä.
Huomenna siis Intersportiin. Biltsusta valo, sillä pitää hakea samalla jotain nesteenpoistoainetta, koska auto nykii kun tankki on tyhjillään. Eppäilen vettä tankin pohjalla...
Tattista vinkistä Moccelle
Ja vaihteista: hyvä että tossa on maastarin vaihteisto, koska en pysty laittamaan kovin kovaa rasitusta jaloille. Juoksu on silkkaa myrkkyä ja arvatenkin raskas polkeminen myös.
Täytyy vaan alkaa syömään nyt kovasti tomaatteja
Saatana! Ei tarvii tolleen pelotella!En ole vielä varma.
Pilailua tuossa oli tuo Tole-osuus.
Varmaan siitä, että 4 hengen perheessä on 4 autoa ja 4 pyörää, joista 3 on mun.Mistä johtuu, että nykyään pyöräilyä *harrastetaan* ja se on harrastajalle aina joku uskonnon kaltainen elämää suurempi juttu? Muistan sellaisenkin ajan kun polkypyörä oli yksi kulkuväline muiden joukossa.
No ei varmasti tee. Hifisti ei ensinnäkään kuuntele musiikkia edes tien päällä, eikä todellakaan Spotifyn äänenlaadulla.Itsekin hommannut Spotifyn ja 'sporttikuulokkeet'. Mutta ei se tee mua vielä miksikään hifistiksi.
Mikä helvetin uskonto?Mistä johtuu, että nykyään pyöräilyä *harrastetaan* ja se on harrastajalle aina joku uskonnon kaltainen elämää suurempi juttu? Muistan sellaisenkin ajan kun polkypyörä oli yksi kulkuväline muiden joukossa.
En minä sinun pyöränostamistasi yhtään ihmetellyt. Lähinnä se toi mieleen sen, kuinka harva nykyään ilmoittaa pyöräostoksesta noin neutraalisti kuin itse teit.Mikä helvetin uskonto?
Pitääkö erota kirkosta että saa ostaa viiden sadan munamankelin
Aika moni. Oli kirjoitettu Albert Oilin kokoisilla kirjaimilla Otto Hokkasen kylkeen.Kuka muu osti ennen mua ja miten se uutisoitiin?