OoPee
Nuori ikäisekseen
Noin niinku vinkkinä voin sanoa, että aja sillä niin kauan ku se kulkee. Siitä ei nimittäin saa vaihdossa juuri mitään :dunno:Ja mä vaan ajelen vuoden 2004 Mazda 6utosella. Sais ny saatana senkin joskus maksettua :dunno:
Noin niinku vinkkinä voin sanoa, että aja sillä niin kauan ku se kulkee. Siitä ei nimittäin saa vaihdossa juuri mitään :dunno:Ja mä vaan ajelen vuoden 2004 Mazda 6utosella. Sais ny saatana senkin joskus maksettua :dunno:
Etsin epätoivoisesti tuota 'autonnostotojckia', kun huomasin jutut OoPeen autosta. Huokailin jo, että mistä sen löydän. Löysinhän sen ja kuvan. :eek!: Samalla tulvahti aivoihin se ... uuden auton tuoksu. Omasta autostani se on alkanut jo haihtua, kun on jo yli vuoden. Eilen tuli kaksi autoesitettä ja pyyntö koeajolle. En uskalla mennä, koska ... se tuoksu tulee kalliiksi.Uusista autoista mulle tulee aina väistämättä hahmo Olga mieleen. Muistelen nimittäin Olgan maininneen useammankin kerran rakastavansa uuden auton tuoksua :thumbup:
...josta taas tuli mieleen, että muutama vuosi sitten eräällä itävaltalaisella keskusteluformuilla kysyttiin ihan vakavissaan, että voiko myyjältä vaatia hinnanalennusta, koska hänen ostamastaan autosta puuttuu se tyypillinen uuden auton tuoksu. Meinasin jo silloin kysäistä, että miksi Olga ostaa autonsa Itävallasta :frank:
Sen jälkeen sillä on kieltämättä hankala ajaa.Noin niinku vinkkinä voin sanoa, että aja sillä niin kauan ku se kulkee.
Öö siis noitahan on jo. Ei ehkä juuri wunderbaumina, mutta muunlaisena vastaavana.Vois alkaa kehittämään uuden auton hajuisia vunderpaumeja.
Mutta houkuttelis kyllä? :wink:En uskalla mennä, koska ... se tuoksu tulee kalliiksi.![]()
No ei saa ei. Saatana alkaa vielä ruostua, kun on huonosti tehty pohjat remontissa. Tuli yks aivokirurgi kaupungissa 350E mepperillä takalaatikkoon, joskus 2008. Vakuutus korvas tietysti kaiken ja fiksas, mutta nyt alkaa kukkimaan takavalon kulmastaNoin niinku vinkkinä voin sanoa, että aja sillä niin kauan ku se kulkee. Siitä ei nimittäin saa vaihdossa juuri mitään :dunno:
Meinaatko, että maastoutat ruosteet tuolla värimaailmalla?Tuunaa se kuntoon...
![]()
tmoiMeinaatko, että maastoutat ruosteet tuolla värimaailmalla?
tmoikka
Mun matukkahan on jo ton värinen :thumbfh:Meinaatko, että maastoutat ruosteet tuolla värimaailmalla?
nyt alkaa kukkimaan
Aika agressiivinen sairaus, neljässä tunnissa tuohon kuntoon :nope:Mun matukkahan on jo ton värinen :thumbfh:
Sepä. Lähdenkin tästä just NYT houstaamaan uuden paitani kanssa kahdeksan leidin (mukana muutama aika hyvä) ryhmää Scorppareihin. Moron...Sitäpaitti toi korostaa heteroutta!
*kade*Sepä. Lähdenkin tästä just NYT houstaamaan uuden paitani kanssa kahdeksan leidin (mukana muutama aika hyvä) ryhmää Scorppareihin. Moron...
Aika ikävästi sanottu.Moron...