Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Eikös myös Domppe ja Matxi ole golf-miehiä. Ja mä Golf-.
Eikä siinä vielä kaikki.

Mm. juuri Turkuunista löytyy käsittääkseni enemmänkin golffia lätkyttäviä forumisteja.


Itse olen kunnostautunut lähinnä golfmailan käytössä toverin mukiloimisessa. Penskana lähdin yrittämään swingiä minigolf radalla ja takaviistossa ollut kaveri sai tuta.
 
Viimeksi muokattu:

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Mahti juttu hei! Maailman ensimmäinen neligolf S/M - turnaus. Lajeina golf, minigolf, frisbeegolf & Golf-henkilöautojen näyttely. Ehdotan tapahtumapaikaksi Virtain kaupunkia sekä järjestelytoimikunnaksi Alppua.

Nyt saatiin eloa :thumbup:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Virtain minigolf-rata on 'kohtalaisen' surkeassa kunnossa - tai oli ainakin viime kesänä. Radoista puuttuivat mm. reunat. Yhdellä viheriöllä kasvoi puu.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Näin myyntihenkisenä persoonana muotoilisin minigolfradan historiallisen legendaariseksi ja kehoittaisin kilpailuun osallistuvia varautumaan luonnonkauniin radan tarjoamiin haasteisiin.

Järjestelytoimikunta saa jatkaa tehtävässään. Jos ei jatka, ei jatka Jonikaan,
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26846
Virtain minigolf-rata on 'kohtalaisen' surkeassa kunnossa - tai oli ainakin viime kesänä. Radoista puuttuivat mm. reunat. Yhdellä viheriöllä kasvoi puu.
Noin niille pikkuradoille tahtoo käydä. Täällä halusi yks ravintoloitsija ostaa kanavan rannalta kaupungilta nurmikkopläntin ja rakentaa siihen minigolfradan. Kaupunki ei myynyt koska se pilaisi maisemaa ja iso itkuhan siitä tuli paikallislehdessä, kaupunki ei tue yrittäjyyttä. Ihan oikea päätös, teranssinsa sisäänheittopaikaks se sitä vaan halusi ja toisaalle toinen yrittäjä on jo rakennusluvan radalle saanut.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Jos svingin ajoitus ei mene pieleen niin silloin pelaa työkseen. Nimimerkillä stiffeillä pieleen ja palloa ei katsota.

Pitääkö järjestää snookerin lisäksi foorumin golfmöötte. Sinä, minä ja Augusti. Saadaan flaitti täyteen, kun otetaan Jone messiin heittelemään kivan värisiä muovikiekkoja :ahem:
:ahem:

Saanko yhden eteen händikäppinä per väylä kun käsin viskon pinkkejä kiekkoja?
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Jos svingin ajoitus ei mene pieleen niin silloin pelaa työkseen. Nimimerkillä stiffeillä pieleen ja palloa ei katsota.

Pitääkö järjestää snookerin lisäksi foorumin golfmöötte. Sinä, minä ja Augusti. Saadaan flaitti täyteen, kun otetaan Jone messiin heittelemään kivan värisiä muovikiekkoja :ahem:
Toki siis ajoitus menee pieleen varresta huolimatta, mutta nyt menee kökösti eri tavalla pieleen jokaisella mailalla.

Pistetään harkintaan FFPGA-järjestön perustaminen. Kaikki kierrokset scratch lyöntipelinä backteeltä. Kaikki alle 100:sadan tulokset hylätään.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös