Albert Oil
Hippi ja juntti
Eikös myös Domppe ja Matxi ole golf-miehiä. Ja mä Golf-.Pitääkö järjestää snookerin lisäksi foorumin golfmöötte. Sinä, minä ja Augusti.
Eikös myös Domppe ja Matxi ole golf-miehiä. Ja mä Golf-.Pitääkö järjestää snookerin lisäksi foorumin golfmöötte. Sinä, minä ja Augusti.
Eikä siinä vielä kaikki.Eikös myös Domppe ja Matxi ole golf-miehiä. Ja mä Golf-.
Minigolfosuuteen osallistuisin kernaasti! :ahem:Minigolf taas olisi oiva kolmimaaottelun laji, mikäli sellaista konsanaan milloinkaan.
Joo, tmoi nykyään myös, mutta ei me tultais keskenään toimeen. Menisi lyömiseksi ja tarvittaisiin poliisia.Eikös myös Domppe ja Matxi ole golf-miehiä. Ja mä Golf-.
Sama pä svenska.Minigolfosuuteen osallistuisin kernaasti! :ahem:
Noin niille pikkuradoille tahtoo käydä. Täällä halusi yks ravintoloitsija ostaa kanavan rannalta kaupungilta nurmikkopläntin ja rakentaa siihen minigolfradan. Kaupunki ei myynyt koska se pilaisi maisemaa ja iso itkuhan siitä tuli paikallislehdessä, kaupunki ei tue yrittäjyyttä. Ihan oikea päätös, teranssinsa sisäänheittopaikaks se sitä vaan halusi ja toisaalle toinen yrittäjä on jo rakennusluvan radalle saanut.Virtain minigolf-rata on 'kohtalaisen' surkeassa kunnossa - tai oli ainakin viime kesänä. Radoista puuttuivat mm. reunat. Yhdellä viheriöllä kasvoi puu.
:ahem:Jos svingin ajoitus ei mene pieleen niin silloin pelaa työkseen. Nimimerkillä stiffeillä pieleen ja palloa ei katsota.
Pitääkö järjestää snookerin lisäksi foorumin golfmöötte. Sinä, minä ja Augusti. Saadaan flaitti täyteen, kun otetaan Jone messiin heittelemään kivan värisiä muovikiekkoja :ahem:
No et saa. Käsin minäkin viskoisin golfpalloa suorempaan kuin mailan kanssa. Tervetuloa Alpun möötteen :ahem::ahem:
Saanko yhden eteen händikäppinä per väylä kun käsin viskon pinkkejä kiekkoja?
Toki siis ajoitus menee pieleen varresta huolimatta, mutta nyt menee kökösti eri tavalla pieleen jokaisella mailalla.Jos svingin ajoitus ei mene pieleen niin silloin pelaa työkseen. Nimimerkillä stiffeillä pieleen ja palloa ei katsota.
Pitääkö järjestää snookerin lisäksi foorumin golfmöötte. Sinä, minä ja Augusti. Saadaan flaitti täyteen, kun otetaan Jone messiin heittelemään kivan värisiä muovikiekkoja :ahem:
No en ole mikään kovakätinen heittäjä. Hampaat irvessä voi lentää 60-70 metriä ja sekin sitten suunnassa 'ties missä'.:thumbfh:No et saa. Käsin minäkin viskoisin golfpalloa suorempaan kuin mailan kanssa. Tervetuloa Alpun möötteen :ahem:
Missä kaupunkia moinen rata sijaitsee?Virtain minigolf-rata on 'kohtalaisen' surkeassa kunnossa - tai oli ainakin viime kesänä. Radoista puuttuivat mm. reunat. Yhdellä viheriöllä kasvoi puu.
Uutta lyhennettyä suomea?Missä kaupunkia moinen rata sijaitsee?
No jopas!Missä kaupunkia moinen rata sijaitsee?