[Ei nyt hernettä nenään, vitsiä yrittää] Puolisoa ikävä? [/Ei nyt hernettä nenään, vitsiä yrittää]
[Ei nyt hernettä nenään, vitsiä yrittää] Puolisoa ikävä? [/Ei nyt hernettä nenään, vitsiä yrittää]
Meinaat, että nainen olis vastaavassa tapauksessa ostanu maton tällä kuvituksella?
Naulan kantaan!!!Et mitenkään. Maton saat kun pyydät vaimoa sen hankkimaan, mutta on mahdotonta, että voisit sen noin vain itse ostaa.
Tais olla HUOPANAULA kun osui!:eek!:
Naulan kantaan!!!
Pistäs linkkiä niihin halvimpiin malleihin, jos ettit. Oon puhelimen päässä enkä viitti räpeltää ite.Langattomat kuulokkeet Gigantista mallia AKG. Ihan passelit hintaansa nähden telkkarin kuunteluun.
Sit tekis mieli ostaa verkkiksestä sellainen radio-ohjattava helikopteri, jossa on kamera. Nyt kun on luppoaikaa vaikka muille jakaa kaikenmaailman leikkimiseen...
Ehkä sorrun tänään...
http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/kuulokkeet/K912E/akg-langattomat-kuulokkeet-k-912e-mustaPistäs linkkiä niihin halvimpiin malleihin, jos ettit. Oon puhelimen päässä enkä viitti räpeltää ite.
Azizin linkissä oli juuri ne AKG:t jotka ostin.Pistäs linkkiä niihin halvimpiin malleihin, jos ettit. Oon puhelimen päässä enkä viitti räpeltää ite.
Mulla on juurikin tuollaiset ja nimenomaan töllön katseluun. Tuli opeteltua tapa käyttää kuulokkeita, kun juniori oli pienipieni ja muut kuin minä talossa olivat enemmän unen tarpeessa. Paljon kun seuraa sporttia niin kyllähän huonompienkin kuulokkeiden kautta se on paljon asiallisempaa kuin nykyisten taulutöllöjen äänentoistolla. Eikä muu osasto talossa joudu samaan melusaasteeseen......ja Sennheiser, 99 e:
http://www.expert.fi/Tuotteet/Kuva/Audio/Kuulokkeet/Sennheiser-RS120-II
Miten usein latailet kuulokkeita ja tyhjennätkö akut välillä? Omissani on kaksi AAA kokoista 700 mAh NiMh akkua.Mulla on juurikin tuollaiset ja nimenomaan töllön katseluun. Tuli opeteltua tapa käyttää kuulokkeita, kun juniori oli pienipieni ja muut kuin minä talossa olivat enemmän unen tarpeessa. Paljon kun seuraa sporttia niin kyllähän huonompienkin kuulokkeiden kautta se on paljon asiallisempaa kuin nykyisten taulutöllöjen äänentoistolla. Eikä muu osasto talossa joudu samaan melusaasteeseen...
Noi on kyllä pätevät. En edes muista, koska esmeks akkunsa olis viimeks tarvinnut uusia. Ei muutamaan vuoteen missään tapauksessa.
Tuli tuollaiset kuulokkeet myös ostettua tänä vuonna, kun kyllästyin langallisten hajoaviin johtoihin. En kyllä muista nuin paljon maksaneeni...saatan muistaa väärinkin. Muita kaupan hyllyllä ollutkaan. Se vähän närästi, kun noissa on tuollaiset korvalehden päälle tulevat luurit, langallisissa mulla oli sellaset joihin korva mahtui sisälle. Niissä tietty korva hikoili, mut ääni oli parempi. Kyl tohon nyt kuitenkin jo tottunut, musiikkia läppäriltä kuuntelen. Kertaakaan ei ole akku tyhjentynyt. Välillä se unohtuu koko yöksikin lataukseen, välillä tulee latailtua niin vähän aikaa ettei ehtine täyteen. Kuuluvuuden kanssa oli aluks hakemista, ku naapurin telkkarin äänet kuului, mutta kun oikea kohta löytyi niin ei ole tarvinnut säätönamiskaan kajota.Mulla on juurikin tuollaiset ja nimenomaan töllön katseluun. Tuli opeteltua tapa käyttää kuulokkeita, kun juniori oli pienipieni ja muut kuin minä talossa olivat enemmän unen tarpeessa. Paljon kun seuraa sporttia niin kyllähän huonompienkin kuulokkeiden kautta se on paljon asiallisempaa kuin nykyisten taulutöllöjen äänentoistolla. Eikä muu osasto talossa joudu samaan melusaasteeseen...
Noi on kyllä pätevät. En edes muista, koska esmeks akkunsa olis viimeks tarvinnut uusia. Ei muutamaan vuoteen missään tapauksessa.
Miten usein latailet kuulokkeita ja tyhjennätkö akut välillä? Omissani on kaksi AAA kokoista 700 mAh NiMh akkua.
Lupaavatten niillä n. 15 t kuunteluaikaa. Kun kulahtavat aikanaan, löytynee varmasti kapasiteetiltaan jytympiäkin akkuja.
Tuossa. Ovatten siis latauksessa koko ajan, kun eivät ole korvilla. Sen yhden kerran kun olen noihin akut vaihtanut, marssin valokuvausliikkeeseen ja pyysin vanhoja vastaavat tilalle.Tuon lataushan käy ihan ittestään, kun sitä tuossa lataustelineessä säilytän ja virtajohto täytyy kuitenkin olla töpselissä kuuloketta käyttäessä.
Muista kuvat!Ostin markkinoilta hirvinakkeja, joten iltahirveä edessä.
Mmmmmmmmm.... Kanaviillokkia.Ostin kaupasta kananraadon.