Täytettä hyllyille:
Nähty, mutta pitää omistaa:
Näitä on olemassa niin paljon, etten tiedä mistä aloittaa. Ehkä kerään ensin ihan kaikki, ja sitten vasta alan katselemaan:
Ei mitään käryä millanen on. Jaksoakaan en oo katsonut, enkä edes tiedä mikä tuossa on "aiheena". Kotelossa ei kerrota mitään, enkä oo avannut muoveista vielä. Muistan että jossain on sanottu olevan hyvä. Mahdollisesti f1-forumilla tai sitten jossain muualla. Tai useammassakin paikassa. Toivottavavasti on katseltava:
Small town. Big secrets. Nuo lauseet ja kannessa verinen ukkeli. Lähtökohdat ainakin paikallaan ja mahdollisuuksia on vaikka mihin. En oo katsonut sekuntiakaan ikinä:
Kubrick on mun mielestä ihan paska ohjaaja, ja Kellopeliappelsiinia lukuunottamatta työnsä on täyttä tekotaiteellista paskaa. Siksipä en ole viitsinyt tuotantoonsa ikinä perehtyäkään. Nyt olis mahdollisuus, kun hyllyssä on tää:
Noitten lisäks ps3
lomoselle nämät:
ja
Oi että, mä olen NIIIIIIN onnellinen. Ylihintaisessa vuokrakasarmissa sijaitsevat Ikean kuitulevyhyllyt notkuvat muovisista esineistä! Tämä se on elämää. Lisää lisää lisää!