Albert Oil
Hippi ja juntti
Toivot siis Jonin kuolevan? Wow, suoraa puhetta, ei kai siinä.Mä näkisin tossa kuvassa muutamia muitakin asioita, joista ois hyvä päästä eroon.
Toivot siis Jonin kuolevan? Wow, suoraa puhetta, ei kai siinä.Mä näkisin tossa kuvassa muutamia muitakin asioita, joista ois hyvä päästä eroon.
Kerro ihmeessä tarkemmin.Mä näkisin tossa kuvassa muutamia muitakin asioita, joista ois hyvä päästä eroon.
Okei, kun kerran pyysit: pällin näköinen naama, rumat ja kuikelolle täysin sopimattomat releet ja nuppineulaa muistuttava ruumiinrakenne. Noista mä yrittäisin ekana hankkiutua eroon. Sitten tietty tosta keltakuorisesta (+antiikkikamera ) puhelimesta eroon ja sitten lisää ääntä.Kerro ihmeessä tarkemmin.
Sulla kyllä elää nää tilanteet ihan kadehdittavaa vauhtia.Aa no sori mun tyttöystävä on kyllä täysin eri mieltä asiasta mut toki mielipiteensä kullakin ei siinä mitään.
No okei. Oikeassahan tuo on. On se saranakin ruma.Aa no sori mun tyttöystävä on kyllä täysin eri mieltä asiasta mut toki mielipiteensä kullakin ei siinä mitään.
Megatuisia suhun verrattuna luultavasti kuitenkin. =)No okei. Oikeassahan tuo on. On se saranakin ruma.
Luultavasti.Megatuisia suhun verrattuna luultavasti kuitenkin. =)
Kova jätkä, parissa päivässä naisen löytymättömyyden kiroomisesta tyttöystäväkin jo löytynyt...Aa no sori mun tyttöystävä on kyllä täysin eri mieltä asiasta mut toki mielipiteensä kullakin ei siinä mitään.
Kohtalo puuttuu asiaan.Kova jätkä, parissa päivässä naisen löytymättömyyden kiroomisesta tyttöystäväkin jo löytynyt...
Tästä tulee vähän sama tunne kuin pendellstockin postauksesta F1-asiapuolella tänään "this sounds oh so familiar....."Kohtalo puuttuu asiaan.
:thumbup: Kissat on kyllä hienoja!No tässä on Venus kerrankin maastoutuneena, ei tosin auringossa, eikä silleen.
Näytä liitetiedosto 19490
Tilasin tuollaisen
Maksutapa hieman outo, käyköhän kuin entisen miehen valaisinkaupoilla. Ensin maksettu lasku, sitten toimitus.
Turkulaiset OHOI!!! Onko tällainen liike oikeasti olemassa:
Tähän sen verran, että maanantaina tilasin, illalla kilahti lasku meiliin ja maksoin sen. Eilen keskiviikkona työmatkalta palattuani oli posti poikennut paikalla. Liike on siis olemassa. Kiinnitys kesti kymmenen minsaa ja usbi toimii toivotusti: telkkari päälle > taustavalot, telkkari päältä > valot pois.Eipä ole tullut tuollapäin pyörittyä eikä kyseiseltä lafkalta mitään tilattua, mutta noin pääpiirteissäin vaikuttais ihan OK:ltä mestalta, mutta saman arvion voi tehdä vaikka Ivalostakin käsin.
Oletko varmasti muistanut ilmoittaa tytölle että te seurustelette? Varmista nyt asia toisenkin kerran ettei tule väärinkäsityksiäKohtalo puuttuu asiaan.