Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24271
Sijainti
lappeen Ranta
Haa! Ostin Hellblazeria tänään minäkin.
On hyvä ja hauska sarjakuva. Onkohan muuten mun silmissä jotain vikaa vai näyttääkö John Constantinen oikea käsi tuossa ostamani albumin kannessa jotenkin oudolta :confused:?

Hankittu luettavaa...


ja kuunneltavaa:

Ylempänä - Aqua Nebula Oscillator: Spiritus Mundi ja Aqua Nebula Oscillator: Third
Alempana - Nine Inch Nails: Hesitation Marks ja Primus: Frizzle Fry
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
On hyvä ja hauska sarjakuva. Onkohan muuten mun silmissä jotain vikaa vai näyttääkö John Constantinen oikea käsi tuossa ostamani albumin kannessa jotenkin oudolta :confused:?
Sitten meidän silmissä on sama vika. Olen nyt ostanut noita Hellblazerin uudelleenjulkaisusarjan albumeita järjestyksessä. Eilen oli siis vuorossa albumi 4:



Sen lisäksi ostin tämän:


* Vain yksi kappale
** Kamera laitteineen ei kuulu hintaan
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24271
Sijainti
lappeen Ranta
Sitten meidän silmissä on sama vika. Olen nyt ostanut noita Hellblazerin uudelleenjulkaisusarjan albumeita järjestyksessä. Eilen oli siis vuorossa albumi 4:
Taitaa olla noita samoja, joita yks kaverini ostelee ja jolta minä sitten ostan vanhempia versioita. Noi uudelleenjulkaisusarjan albumit on vissiin isommissa kokonaisuuksissa ja jotain lisämateriaalia lienee niissä myös. Tai jotain, emmätiä.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Taitaa olla noita samoja, joita yks kaverini ostelee ja jolta minä sitten ostan vanhempia versioita. Noi uudelleenjulkaisusarjan albumit on vissiin isommissa kokonaisuuksissa ja jotain lisämateriaalia lienee niissä myös. Tai jotain, emmätiä.
Se lisämateriaali lienee joku ajoittainen lisätarina ja alkuperäisnumeroiden kannet, mutta noissa itseäni houkutti kronologinen eteneminen. Se tietenkin auttoi asiaa, että yhtään Hellblazeria ei hyllyssä ennestään ollut.

Wikissä asiasta lukee näin:
Hellblazer had earlier been incompletely collected as a number of trade paperbacks by Vertigo. As of April 2011, Vertigo has begun to republish the series in new numbered editions, collecting the series in proper chronological order. The company is now including issues which were left out of earlier volumes, along with short stories and prose pieces from other Vertigo anthologies. Seven volumes have been published as of January, 2014. [1] The following table lists them in chronological order.[2] They are preceded by vols. 3–7 of Swamp Thing.
Lähde
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24271
Sijainti
lappeen Ranta
Se lisämateriaali lienee joku ajoittainen lisätarina ja alkuperäisnumeroiden kannet, mutta noissa itseäni houkutti kronologinen eteneminen. Se tietenkin auttoi asiaa, että yhtään Hellblazeria ei hyllyssä ennestään ollut.

Wikissä asiasta lukee näin:


Lähde
No en sitten ihan hakoteillä ollut. Jatkossakin tulee sitten kivasti ostettavaa kaverilta jahka hän noita albareita uudempiin versioihin päivittelee. Mua ei niin häiritse vaikka jotain matskua välistä hiukan puuttuisikin eikä järjestys ole ihan oikein. Onhan noita tullut suomeksikin jonkin verran, aikoinaan Kalma -lehdessä 90-luvun alussa ja yksi oma albumi joskus myöhemmin.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jätkät lukee jotain sarjakuvalehtiä. Itse harrastin moista ennen teini-ikää.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24271
Sijainti
lappeen Ranta
Konstantin - Helvetin bleiseri
Heh, ei sentään ollut nimeä käännetty. Ja unohtui edellisessä viestissä, että tulihan tuossa jokunen vuosi sitten Egmontin Pulp-sarjassa yksi John Constantine -tarina. Ian Rankinin ja Werther Dell'ederan "Synkkiä enteitä".
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös