Albert Oil
Hippi ja juntti
Mun kellarissa asua möllöttää Jjusban. Ei ole menemistä sinnes.
Niin mukku mä en oo itävaltalainen :thumbfh:Eikös itävaltalaisille kellari ole kuin toinen koti?
Ihan johdonmukaista:Niin mukku mä en oo itävaltalainen :thumbfh:
Ja forumin paras hahmo ei edes omaa tunnareita tänne.Ihan johdonmukaista:
Forumin tunnetuin itävaltalainen ei ole itävaltalainen.
Forumin tunnetuin porilainen ei ole porilainen.
Forumin tunnetuin CIM-heebo ei ole CIM:iä nähnyt kuin netissä.
Ja niin edelleen...
Ainakin kolmehan sillä niitä on :alppu:Ja forumin paras hahmo ei edes omaa tunnareita tänne.
Forumin tunnetuin pölynimurikauppias ei oo oikeesti pölynimurikauppias lain :frank:Ihan johdonmukaista:
Forumin tunnetuin itävaltalainen ei ole itävaltalainen.
Forumin tunnetuin porilainen ei ole porilainen.
Forumin tunnetuin CIM-heebo ei ole CIM:iä nähnyt kuin netissä.
Ja niin edelleen...
Miksi sitten pidät ihmisiä kellarissasi?Niin mukku mä en oo itävaltalainen :thumbfh:
Pöytäkoneet ovat kivikautisia laitteita. Osta kannettava, niin säästät ihan simona tilaa. Tietysti jos haluat oikein kunnolla säästää tilaa, niin osta ÄLYPUHELIN! Ja ainiin sähkön kulutus pienenee, joka on todella hyvä juttu.Tälläinen tuli noudettua siwasta
[IM
Säästää tilaa? Paljonkohan eroa pöytäpinta-alassa tulisi... Kas kun et AiPÄÄD-tuotteita ehdotellut.Pöytäkoneet ovat kivikautisia laitteita. Osta kannettava, niin säästät ihan simona tilaa. Tietysti jos haluat oikein kunnolla säästää tilaa, niin osta ÄLYPUHELIN! Ja ainiin sähkön kulutus pienenee, joka on todella hyvä juttu.
Nii-i. Miksipä tehdä asioita helposti, mukavasti ja käyttäjäystävällisesti, ku pienellä vaivalla ja kohtuuhintaan ne asiat saa tehtyä paljon huonomminkin.Pöytäkoneet ovat kivikautisia laitteita. Osta kannettava, niin säästät ihan simona tilaa. Tietysti jos haluat oikein kunnolla säästää tilaa, niin osta ÄLYPUHELIN! Ja ainiin sähkön kulutus pienenee, joka on todella hyvä juttu.
Näin minulle kertoi tietokonekauppias jo muutama vuosi sitten. Kuulemma niin harvoin yksityiset asiakkaat pöytäkoneita kyselee, ettei kannata pitää myymälässä näytteilläkään sellaista.Pöytäkoneet ovat kivikautisia laitteita.
kompNii-i. Miksipä tehdä asioita helposti, mukavasti ja käyttäjäystävällisesti, ku pienellä vaivalla ja kohtuuhintaan ne asiat saa tehtyä paljon huonomminkin.
Komp. Dossin jälkeen kaikki on ollut silkkaa alamäkeä.komp
Ja aina kun tulee uusi käyttöjärjestelmä tai muu softa niin aina vaan huononee.
Ei pidä paikkaansa! Vista → Seiska oli HUIMA parannus.komp
Ja aina kun tulee uusi käyttöjärjestelmä tai muu softa niin aina vaan huononee.