OoPee
Nuori ikäisekseen
Ja mä vaan ajelen vuoden 2004 Mazda 6utosella. Sais ny saatana senkin joskus maksettua :dunno:
Noin niinku vinkkinä voin sanoa, että aja sillä niin kauan ku se kulkee. Siitä ei nimittäin saa vaihdossa juuri mitään :dunno:
Ja mä vaan ajelen vuoden 2004 Mazda 6utosella. Sais ny saatana senkin joskus maksettua :dunno:
Uusista autoista mulle tulee aina väistämättä hahmo Olga mieleen. Muistelen nimittäin Olgan maininneen useammankin kerran rakastavansa uuden auton tuoksua :thumbup:
...josta taas tuli mieleen, että muutama vuosi sitten eräällä itävaltalaisella keskusteluformuilla kysyttiin ihan vakavissaan, että voiko myyjältä vaatia hinnanalennusta, koska hänen ostamastaan autosta puuttuu se tyypillinen uuden auton tuoksu. Meinasin jo silloin kysäistä, että miksi Olga ostaa autonsa Itävallasta :frank:
Sen jälkeen sillä on kieltämättä hankala ajaa.Noin niinku vinkkinä voin sanoa, että aja sillä niin kauan ku se kulkee.
Vois alkaa kehittämään uuden auton hajuisia vunderpaumeja.
En uskalla mennä, koska ... se tuoksu tulee kalliiksi.![]()
Noin niinku vinkkinä voin sanoa, että aja sillä niin kauan ku se kulkee. Siitä ei nimittäin saa vaihdossa juuri mitään :dunno:
Tuunaa se kuntoon...
![]()
Meinaatko, että maastoutat ruosteet tuolla värimaailmalla?
Meinaatko, että maastoutat ruosteet tuolla värimaailmalla?
nyt alkaa kukkimaan
Mun matukkahan on jo ton värinen :thumbfh:
Sitäpaitti toi korostaa heteroutta!
Sepä. Lähdenkin tästä just NYT houstaamaan uuden paitani kanssa kahdeksan leidin (mukana muutama aika hyvä) ryhmää Scorppareihin. Moron...
Moron...