Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Itse keräilen rahoja, tällä hetkellä kiinnostavat erityisesti vuosina 2014-2015 käytössä olleet eurot. Jos jollakulla on ylimääräisiä nurkissaan niin saa syytää mullen.

Varmaan kelpaisi sähköisessäkin muodossa, ymmärsinkö oikein?

419876.jpg

Vinyyliversio nimmarein.

Halpa-hallista halvimpia boksereita mitä löyty ja paketin mämmiä.

Albert Oililta olisit saanut mämmintäytteiset bokserit vitosella! :D

Viimeksi muokattu:
Emmä näitä tänään ostanut, vaan eilen, mutta haluan silti raportoida, koska kaikkia kinostaa:

ugL2Cr2.jpg

9qcysz0.jpg

4bxD2wG.jpg

Ja yks parhaista uusista sarjoista, ellei jopa parhain:

BuwTzmi.jpg

No ehkä Walking dead menee vielä tuon edelle. Ehkä.

En tiedä pitäiskö huolestua jos turvallisuusvälineen nimi on Vertigo...

Kolarisimulaatioesittelyssä? "Vain kerran kolaroitu, omistaja ei enää tarvitse"

En todellakaan ostanut, mutta postilaatikkoon oli ilmestynyt paksu paperinen magneettimedia. Liki 90 taattua shittä, eikä edes mainoksia. Jippii

Meinasin saada tänä vuonna hepulin, kun työkaveri kertoi tehneensä hankintoja Kärkkäiseltä meille töihin. Kyseessä oli vajaan kympin investointi, mutta pidin hänelle opettavaisen luennon siitä, että vaikka muualla maksaisi kymmenen kertaa enemmän, niin ME EMME OSTA KÄRKKÄISELTÄ YHTÄÄN MITÄÄN! Oikeastihan olen samanlainen tekijätason henkilö kuin hänkin, eikä mulla ole silleen mahdollisuuksia ohjeistaa, mutta tulipahan sanottua silti, ja uskoisin että se vajaa kymppi oli viimeinen meiltä sinne mennyt rahavirta. Aion käännyttää hänet myös toteuttamaan boikottia yksityishankinnoissaan.

Iltalehden mukaan eka rikosilmoitus jo tehty Magneettimedian lehdykäisestä. Markoj vois skannata sen lööppitoikkiin kokonaisuudessaan.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.