Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Tuli ostettua lämmin untuvatakki talven tuiskuihin.
Vaimo ryökäle oli heittänyt muuton yhteydessä salaa hyvin jo 14 vuotta palvelleen untuvatakkini ROSKIIN! :frank:

04665001_5d.jpg

Untuvatakki McMurdo Parka Charcoal Grey

http://www.youtube.com/watch?v=rZZEk0VLqao
.

Viimeksi muokattu:
Ostin tänään hieman second hand korkeakulttuuria. Kaveri halus päästä eroon n. 20ahdestakymmenestä CD:stä klassillista musiikkia. Lupasin maksaa jotain joskus.

Tuossa. Ovatten siis latauksessa koko ajan, kun eivät ole korvilla. Sen yhden kerran kun olen noihin akut vaihtanut, marssin valokuvausliikkeeseen ja pyysin vanhoja vastaavat tilalle.

Mahtaako vaikuttaa akun elinikään (ratkaisevasti) jos lataa koko ajan?
Ei ainakaan teikäläisen kokemuksen mukaan :ahem: ja ei ole iso kustannus ostaa pari pikkuakkua parin-kolmen vuoden välein.

Lukeehan noiden mun kuulokkeiden ohjeissa että voi olla laturissa koko ajan, mutta kerran pari kuussa olis hyvä ohjeiden mukaan tyhjentää akut jättämällä luurit päälle ja pois laturista sen aikaa.
Harmi kun ne ei pukkaa noihin älylatureita mukaan joka latais + purkais välillä sekä lopettais lataamisen kun akku on täpö.

Täytettä hyllyille:

Nähty, mutta pitää omistaa:
V62tSFu.jpg

Näitä on olemassa niin paljon, etten tiedä mistä aloittaa. Ehkä kerään ensin ihan kaikki, ja sitten vasta alan katselemaan:
GQQJOQE.jpg

Ei mitään käryä millanen on. Jaksoakaan en oo katsonut, enkä edes tiedä mikä tuossa on "aiheena". Kotelossa ei kerrota mitään, enkä oo avannut muoveista vielä. Muistan että jossain on sanottu olevan hyvä. Mahdollisesti f1-forumilla tai sitten jossain muualla. Tai useammassakin paikassa. Toivottavavasti on katseltava:
f0hjStb.jpg

Small town. Big secrets. Nuo lauseet ja kannessa verinen ukkeli. Lähtökohdat ainakin paikallaan ja mahdollisuuksia on vaikka mihin. En oo katsonut sekuntiakaan ikinä:
ey9jo8G.jpg

Kubrick on mun mielestä ihan paska ohjaaja, ja Kellopeliappelsiinia lukuunottamatta työnsä on täyttä tekotaiteellista paskaa. Siksipä en ole viitsinyt tuotantoonsa ikinä perehtyäkään. Nyt olis mahdollisuus, kun hyllyssä on tää:
Tiqvkbv.jpg

Noitten lisäks ps3:olomoselle nämät:

ZiEN06q.jpg
ja
ZXjr1J7.jpg

Oi että, mä olen NIIIIIIN onnellinen. Ylihintaisessa vuokrakasarmissa sijaitsevat Ikean kuitulevyhyllyt notkuvat muovisista esineistä! Tämä se on elämää. Lisää lisää lisää!

Ei mitään käryä millanen on. Jaksoakaan en oo katsonut, enkä edes tiedä mikä tuossa on "aiheena". Kotelossa ei kerrota mitään, enkä oo avannut muoveista vielä. Muistan että jossain on sanottu olevan hyvä. Mahdollisesti f1-forumilla tai sitten jossain muualla. Tai useammassakin paikassa. Toivottavavasti on katseltava:
f0hjStb.jpg

Paras. Itsekin oon aatellu tuota boksia ostaa, sarja on nähty. Lähtee hitaasti liikkeelle, joten kannattaa useampi jakso kärvistellä alkuun vaikka tuntuis että mitä paskaa tää on.

Sorruin sitten sellaiseen kopteriin (en kuitenkaan loikkarikopteriin ;))

http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...-kauko-ohjattava-3-kanavainen-helikopteri-vid

Näytä liitetiedosto 19298

Kelit estää koelennot toistaiseksi, mutta palataan asiaan kun eka lento suoritettu. Toivottavasti se ei ole samalla viimeinen lento.
Luvassa on pientä vapinaa puikoissa koska viimeksi kun olin lentolaitteen puikoissa, siitä tuli parin minuutin lennon jälkeen kasa balsatikkuja :wall:

Jännää tossa pelissä on tuo (vaatimaton) kamera jolla saa still- ja liikkuvaa kuvaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.