Materialistinen onni - tämän ostin tänään - Parte tres

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Kerro ihmeessä tarkemmin.

Okei, kun kerran pyysit: pällin näköinen naama, rumat ja kuikelolle täysin sopimattomat releet ja nuppineulaa muistuttava ruumiinrakenne. Noista mä yrittäisin ekana hankkiutua eroon. Sitten tietty tosta keltakuorisesta (+antiikkikamera ) puhelimesta eroon ja sitten lisää ääntä.
Happy now? Taas yks setä huomioi sut.

Mut hei, toi valkoinen sarana sopii ihan hyvin tohon oveen.

Aa no sori mun tyttöystävä on kyllä täysin eri mieltä asiasta mut toki mielipiteensä kullakin ei siinä mitään. :)

Aa no sori mun tyttöystävä on kyllä täysin eri mieltä asiasta mut toki mielipiteensä kullakin ei siinä mitään. :)

Kova jätkä, parissa päivässä naisen löytymättömyyden kiroomisesta tyttöystäväkin jo löytynyt...

Jonillahan menee lujaa.

Uus duuni missä pääsee nokkeluudellaan määräämään koko firman myyntituloksen ja uus kuuma minkkeli tarjoomassa rakkauttaan.

Hyvä homma hei!

Ainii ja uus huppari.

Retejonavikaattorin Pösön alkuperäsen tilalle :)

belson-bs350gps-belson-bs-350gps.jpg

http://www.norauto.es/producto/lector-dvd-belson-bs-350-gps_687081.html

Taidanpa vähän naureskella ja vittuilla Jonille!

*SPRUITS*

No tulipa se nopiasti.

Näppärällä tavalla saa itsensä tyydytettyä.

Tilasin tuollaisen
Maksutapa hieman outo, käyköhän kuin entisen miehen valaisinkaupoilla. Ensin maksettu lasku, sitten toimitus.

Turkulaiset OHOI!!! Onko tällainen liike oikeasti olemassa:

Eipä ole tullut tuollapäin pyörittyä eikä kyseiseltä lafkalta mitään tilattua, mutta noin pääpiirteissäin vaikuttais ihan OK:ltä mestalta, mutta saman arvion voi tehdä vaikka Ivalostakin käsin. :rolleyes:

Tähän sen verran, että maanantaina tilasin, illalla kilahti lasku meiliin ja maksoin sen. Eilen keskiviikkona työmatkalta palattuani oli posti poikennut paikalla. Liike on siis olemassa. Kiinnitys kesti kymmenen minsaa ja usbi toimii toivotusti: telkkari päälle > taustavalot, telkkari päältä > valot pois.

Varmasti löytyy halvemmallakin jostain mutta ihan oli pätevä tuo nyt kyllä.

Mulla itse asiassa lojuu käyttämätön pöytälamppu telkkarin takana. Tartteekin virittää se taustavaloks. Takuulla huikeen näköstä. Uutta ilmettä sisustukseen.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.