Matkahuume!

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kerron elämäni ainoaksi jääneestä stand up- keikasta vuoden 2006 kuudentena keskiviikkona.
Mää olin 3.10.2015 toistaiseksi elämäni ainoassa stand-up komiikaksi laskettavassa tilaisuudessa. Luulisin?

Niin. Eikäku, juu, tarkemmin muistellen tuo olikin toinen stand-up kokemus mulle eloni aikana. Ensimmäisestä jo melkein tavallaan unohtuneesta stand-upista olenkin jo näköjään täällä maininnut.

Toisesta, 3.10.2015 tapahtuneesta, varsin huvittavahkosta esityksestä raportoin joskus tuonnempana.
 

Örfil

Guest
Tai josko vain hyväksyt että huumorintajua voi olla monenlaista ja aina ne ei kohtaa. Ei se sunkaan huumori aina niin korkeatasoista ole, mutten jaksa siitä vinkua, kun kirjoitat sata kertaa peräkkäin Jjusban.

Ok?:doubtful:
Tästä voisi Jonen kohdalla aloittaa aikamoisen jarnan, muttei jaksa just nyt.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tästä voisi Jonen kohdalla aloittaa aikamoisen jarnan, muttei jaksa just nyt.
No oletko eri mieltä siitä, että on olemassa erilaisia huumorintajuja? Sitä yritän tässä osoittaa.

Ei mua sun pottajutut naurata tippaakaan. Mutten mä niistä ole nillittänyt.

Senkun jatkat mun puolesta. Ja jotakin ne saattaa jopa hymyillyttää.

Vähän jännittää.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Tietenkin on olemassa. Se ei poista sitä faktaa, että ilkeily ja solvaaminen eivät ole huumoria millään mittapuulla mitattuna. Piste.
Kyllä sinä sen älykkäänä ihmisenä tiedät, kunhan kiusallasi provoat.
Olet nyt väärässä. Insult comedy on ihan oma alalajinsa huumorissa. Pari hyvää koomikkoa, jotka suurimmalta osin solvaavat itseään on olemassa, mutta muuten kyllä aika paskaa settiä.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18207
Tietenkin on olemassa. Se ei poista sitä faktaa, että ilkeily ja solvaaminen eivät ole huumoria millään mittapuulla mitattuna. Piste.
Kyllä sinä sen älykkäänä ihmisenä tiedät, kunhan kiusallasi provoat.
Niin, aivan.
Ja Jjusban on Tollo.
Jjusban on kylläkin Lasolia. Toisaalta eipä se ole kyllä ole ihminenkään.
'Ystäväni' Jjusban ja Howdy ovat sokeita, joten soisin, ettei sanaa heiteltäisi kevyin perustein.
Itse aion pitää syömälakkoa niin pitkään kunnes öglömöykyt Howdy ja Jjusban tajutaan viimein bannata yhteisöstämme ikiajoiksi tai edes 7:ksi vuodeksi.
Huomasithan, että Jjusban on muuttanut osastolta B4 siipeen Q21.
Jjusban lausuu Volkswagenin ja kaikki muutkin sanat näin: Ööörghöörhjö öörgh ärf öuh gyyöäörrrgghh mmmgörgh.
Jjusban ja Howdyhan toimivatkin jo näin. Kumpainenkin kun on sidottu ihan ikiomalla ketjulla kiinni panssarihäkkiin mutta puhetta herroilla kyllä riittää.
Jjusban maata viljeli
uskollinen ornari
käynyt oli navetassa
haaveili siis paremmasta
"Kuinka saada voitaisiin..."
iloisiin styroksiin
ja sementtiin
Heh, Jjusban on kyllä daiju.
Ai niin, kun jotkut* meistä syö pelkkää kakkaa?


*Jjusban
Jjusban se sitten ei kyllä osaa olla homoilematta.
Jjusban lämpiää juoksentelemalla ympyrää tenttukollegansa Howdyn ympäri 4:iisi kertaa yössä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tietenkin on olemassa. Se ei poista sitä faktaa, että ilkeily ja solvaaminen eivät ole huumoria millään mittapuulla mitattuna. Piste.
Kyllä sinä sen älykkäänä ihmisenä tiedät, kunhan kiusallasi provoat.
Eikös se, että joku sanoo että sulla on paskat housussa juurikin ole ilkeilyä ja solvaamista? Ja silti huumoria (ainakin surkea yritelmää) Tai että Rainier on ihastunut Antti Tuiskuun?
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18207
Kollaasi: Howdy.
Heh, Howdy on tyhmä.
Sodan tullessa Captain Howdy valetaan bitumiin ja jätetään niille sijoilleen.
Heh, Howdy on kyllä daiju.
Burb ja Howdy nimittäin
makaavat vuoteella limittäin
lailla toisten nisäkkäin
välillä ovat myös sisäkkäin
Mua kaduttaa tässä elämässä vain se, että Howdy on niin pösilö.
Heh, Howdy on neegeri.
Captain Howdy kykenee havaitsemaan sekunnissa seitsemän kertaa vähemmän visuaalista dataa kuin ihminen.
Jjusban ja Howdy pidätettiin kerran 2200 vuodeksi. Pääsevät ulos hinttihourulasta balttiarallaa vuoden 4199 tienoilla potrina poikina.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18207
Kollaasi: burb
Oikeastihan burb on täysin paatunut, sieluton murjaani.
Burb - tuo Kiuvatkosken kakkakummitus.
Burb er helt ute og sykler.
Burb on Suomen ainoa köyhä.
Burb on niitä, jotka hiki hatussa jonottavat radiolähetyksen gallupiin ja päästessään viimein linjoille, mörähtävät tarkkaan punnitun mielipiteensä "En osaa sanoa".
Sen jälkeen burb sulkeutuu Kallen mätitahna- purtilon kanssa takahuoneeseen eikä palaa ennenkuin maha on täynnä tätä jumalten herkkua.
Burb taitaa olla nainen tai muu viherhomo.
Burb on toi öö homo.
Burb haluaisi kokea
ennenkuin on sokea
banaaninsyönnin SM-kisat
ja kuinka venyy kitarisat
kas burb itse kun banaaniin
tutustuu vain tökkimäll' sen anaaliin
'Syövätpä ne hyvin'
kadehtii miehemme höllyvin
Burb on pieni vauva vasta
mutta nyt jo paskaa suusta
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Kollaasi: Howdy. / jjusban
Käsittääkseni ko. hemmot ovat kavereita foorumin ulkopuolella. Insidehuumoria siis....tosin erään sortin solvausta tuokin..mutta itseäni ne naurattavat myös.
Sitten ei naurata, jos/kun esim. xxxxx käyttää vastaavaa. Tietää, että ny o tosi kysees.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Ylipäätään Lunssila huumor'aihetta kommentoimassa on vähän sama kuin minä talonrakennusta tai Rainier jalkapalloa.

Me puhutaan nyt niin eri asioista, että ei ole syytä jatkaa tätä.
 
Ylös