Matkakuume!

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Joulukuun toisena viikonloppuna voisi lähteä johonkin, perjantai ja maanantai sovittuna vapaaksi. Mihinhän sitä menis?
Itsepä tuumaillut josko olisi itsenäisyyspäivänä jossakin toisaalla. Kaukana.

Ei oikein vuodenaika suosi kotimaan matkailua muuten kuin jonkun mahdollisen tapahtuman osalta.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Kotimaassa tarpeeks pohjosessa varmaan ois jo rinteissä lunta tona mun ajankohtana?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Pitäis mennä joulukuun alussa Badalonaan katsomaan Espanjan pääsarjan koripalloilua...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Pitäis mennä joulukuun alussa Badalonaan katsomaan Espanjan pääsarjan koripalloilua...
Montako matkaa sä vuodessa teet?
Sähän tunnut jatkuvasti olevan menossa jonnekin...
Ei siis millään pahalla, ja tuskin edes kovin suurempaa ihmettelyä, mutta tuntuu että ankkajäbä seilaa ympäri Eurooppaa ihan päntiönään.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Vissiin aika paljon kun hahmo Jayr meinasi että Ankkajäbä reissaa häntäkin enemmän.

Tarkkaa lukemaa en muista, mutta jotain 20 ja 4800 väliltä se oli se lukema että montako reissua Jayr oli ennen tosi-italiaa kuluvana vuonna tehnyt.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Montako matkaa sä vuodessa teet?
Kerran kuukaudessa paitsi heinäkuussa eli...öö...28? 5? 3,67?

Mutta lyhyitä reissujahan ne. Tänä vuonna tulee 38 hotelliyötä, just isäukon kanssa laskettiin, että aikoinaan vanhempien kanssa reissasin helposti yli 60 vuorokautta vuodessa noin 15 vuoden ajan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Onko nuo reissut yleensä jotain urheiluun liittyvää?
Ainakin sellaisen käsityksen olen saanut. Ja että enimmäkseen (alasarja)futista.

Mikäpä siinä. Varmaan halvempi harrastus kuin joku muu harrastus joka on kalliimpi.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Onko nuo reissut yleensä jotain urheiluun liittyvää?
Ainakin sellaisen käsityksen olen saanut. Ja että enimmäkseen (alasarja)futista.
No on paikkoja joihin kiinnostaa mennä ja niistä valikoituu sopiva paljolti lentojen hinnan perusteella. Usein vasta sen jälkeen kattelen olisko siellä jotain urheilua. Tai sitten katson moottoriurheilukalentereita, että mihin olis halpaa ja kätevää mennä.

Kuitenkaan yhden urheilutapahtuman varaan en matkaa jätä, jotain muutakin ohjelmaa pitää olla. Edellisellä Barcelonan reissullahan kävi just niin, että moottoriurheilutapahtuma peruuntui. Isosta kaupungista onneks löytyy helposti muutakin tekemistä ja siitä tulikin sitte futisreissu.

Mikäpä siinä. Varmaan halvempi harrastus kuin joku muu harrastus joka on kalliimpi
Ei mulla mitään reissubudjettia ole, mut kyllä matkojen hinnat toisiinsa vaikuttaa. Jos talvella lähden San Franciscoon niin kaikki muut ensi vuoden reissut onkin sitten aika säästöbudjetilla, ei tartte Sveitsiin lähteä kesälomailemaan. Ryanairia tarttis enemmän hyödyntää, kun Pirkkalasta lähtö tulee jo mulle halvemmaksi.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Koeponnistan paraillaan hotellihuoneessa Tampereella 23. kerroksessa. Vielä ei huimaa mutta ans olla kuinka käy jos illan mittaan tulee ponnisteltua Moro-baariin, ihan tappiin saakka.
 
Ylös