Durengiin!Joulukuun toisena viikonloppuna voisi lähteä johonkin, perjantai ja maanantai sovittuna vapaaksi. Mihinhän sitä menis?
Turkuun?
Durengiin!Joulukuun toisena viikonloppuna voisi lähteä johonkin, perjantai ja maanantai sovittuna vapaaksi. Mihinhän sitä menis?
Turkuun?
Itsepä tuumaillut josko olisi itsenäisyyspäivänä jossakin toisaalla. Kaukana.Joulukuun toisena viikonloppuna voisi lähteä johonkin, perjantai ja maanantai sovittuna vapaaksi. Mihinhän sitä menis?
Ainakin Levi-Ruka -akselilla nyt luulisi olevan jo tuolloin. Lähempää en vielä lähtisi veikkailemaan.Kotimaassa tarpeeks pohjosessa varmaan ois jo rinteissä lunta tona mun ajankohtana?
Montako matkaa sä vuodessa teet?Pitäis mennä joulukuun alussa Badalonaan katsomaan Espanjan pääsarjan koripalloilua...
Kerran kuukaudessa paitsi heinäkuussa eli...öö...28? 5? 3,67?Montako matkaa sä vuodessa teet?
No on paikkoja joihin kiinnostaa mennä ja niistä valikoituu sopiva paljolti lentojen hinnan perusteella. Usein vasta sen jälkeen kattelen olisko siellä jotain urheilua. Tai sitten katson moottoriurheilukalentereita, että mihin olis halpaa ja kätevää mennä.Onko nuo reissut yleensä jotain urheiluun liittyvää?
Ainakin sellaisen käsityksen olen saanut. Ja että enimmäkseen (alasarja)futista.
Ei mulla mitään reissubudjettia ole, mut kyllä matkojen hinnat toisiinsa vaikuttaa. Jos talvella lähden San Franciscoon niin kaikki muut ensi vuoden reissut onkin sitten aika säästöbudjetilla, ei tartte Sveitsiin lähteä kesälomailemaan. Ryanairia tarttis enemmän hyödyntää, kun Pirkkalasta lähtö tulee jo mulle halvemmaksi.Mikäpä siinä. Varmaan halvempi harrastus kuin joku muu harrastus joka on kalliimpi
Onnea myös rouvalle :ahem:Koeponnistan paraillaan hotellihuoneessa Tampereella 23. kerroksessa.
Välitän onnittelut toki - jahka siihen suuntaan jotain muutakin informoitavaa ilmaantuu :ahem:Onnea myös rouvalle :ahem:
Koeponnistus ja informointi hoituu nahkafagotin välityksellä sekin?Välitän onnittelut toki - jahka siihen suuntaan jotain muutakin informoitavaa ilmaantuu :ahem:
Jonkin aikaa kisailtu, tarkemmin totanoin keväästä lähtien, kahden kiinteistön taktiikalla...Koeponnistus ja informointi hoituu nahkafagotin välityksellä sekin?
Vai onko mies LIESUSSA!
Saa nähdä, onko "No höh" vai jotain muuta. Aika näyttää.No höh