ettelbruck
Well-known member
Nyt iski matkakuume. Pitää tiemmä iltapäivällä lähteä Töölöön. Meni vapaapäivän ohjelma uusiksi.
Melkein sama. Mulla on asiaa kauppatorille.Nyt iski matkakuume. Pitää tiemmä iltapäivällä lähteä Töölöön. Meni vapaapäivän ohjelma uusiksi.
Ootko käynyt pakettimatkoilla vai hankkinut majoituksen ja matkaliput itse?Töölö on kyllä kaikin puolin tosi hyvä matkakohde. Siellä on kaikenlaista jännää ja eksoottista, kuten raitiovaunuja ja Sibelius-momentti!
Matkustan pääasiallisesti pummilla kuin boss.Ootko käynyt pakettimatkoilla vai hankkinut majoituksen ja matkaliput itse?
Hehe, tähänhän sopii vallan mainiosti tämä uutinen:Hommattu lentoliput:
Helsinki-Oslo
Oslo-Krakova
Krakova-Kööpenhamina
Kööpenhamina-Oslo
Oslo-Helsinki
Ja Hotellihuoneöitä:
3xKrakova
2xOslo
Huuhkajien Puola-ottelun pelipaikka vaihtuu
19.1.2016 klo 12.51
Huuhkajat kohtaa Puolan A-maaottelussa vieraskentällä 26.3. Ottelun pelipaikkakunta on muuttunut alkuperäisestä.
Ottelun pelipaikaksi oli alun perin ilmoitettu Krakova, mutta tähän on tullut muutos ja ottelu pelataan Wroclawissa – myös yhdellä kesän 2012 EM-lopputurnauksen ottelustadioneista.
Ottelun alkamisajaksi on samalla vahvistettu 17.30 (18.30 Suomen aikaa).
Noo, muutama sata kilometri. Puolassa lienee junailu halpaa?Hehe, tähänhän sopii vallan mainiosti tämä uutinen:
Pakettiautossa ei tarvitse matkalippua ja siellä voi nukkua. Zervuskan turkilla tarkenee.Ootko käynyt pakettimatkoilla vai hankkinut majoituksen ja matkaliput itse?
Joo eihän tuo tosiaan ole kuin hiukan päälle kolme tuntia suuntaansa, hintaa 39 zl eli 10€Noo, muutama sata kilometri. Puolassa lienee junailu halpaa?
Ratikalla ajettiin, mutta Sibbeputket olen käynyt tsekkaamassa jo 40v sitten, Tuttavilla oli onneksi hyvää ruokaa, erinomaista juomaa sekä biljardipöytä olohuoneessa.Töölö on kyllä kaikin puolin tosi hyvä matkakohde. Siellä on kaikenlaista jännää ja eksoottista, kuten raitiovaunuja ja Sibelius-momentti!
Tänään istuin lennolla Istanbuliin ja lentskarissa oli henkilökuntaa vastaava määrä kun asiakkaita. Pohdin samaa. Vaan olipa enemmän viinaa mulle. Kuului hintaan.Ruotsi on kyllä hieno maa.
Viikko siellä tissi-ihmisen sukulaisissa. Tietääpä olleensa. Voi vittujen vittu.
Tulomatkalla Silja Galaxylla matkustajia yhteensä 21. Herää kysymys kannattaako tuollaisella volyymilla edes lähteä satamasta. no, kalja maistui samalle oli porukkaa tai ei.
iPad edelleen käytössä näemmä?Onneks tuli toi punanen huutomerkki tonne. Onneks.
Enpä ole tälle lättänälle muutakaan käyttöä keksinyt kun reissutietokone. Tarvetta siis lähes joka vuosi.iPad edelleen käytössä näemmä?
Jos hihhulipommittaja räjäyttää sut suoliklöntiksi ja tuo jää sun viimeiseks viestiks, tulen hautajaisiisi ja arkun äärellä luen hautaseppeleen nauhasta värisevällä äänellä " Istanbuli on ihan mesta pleissi. Suosittelen. - Faggiksen muistoa kunnioittaen: F1-forumin väki"Istanbuli on ihan mesta pleissi. Suosittelen.