Mun tietääkseni kukaan ei ois noita koskaan hyödyntänyt.Onko kukaan hyödyntänyt näitä? Ihan kelpo hintoja olisi. Etenkin tuo Cancun kiinnostaisi.
Cancunia en matkakohteena suosittele, mutta Jukatanin niemimaa on tietysti mielenkiintoinen.Onko kukaan hyödyntänyt näitä? Ihan kelpo hintoja olisi. Etenkin tuo Cancun kiinnostaisi.
Mä sulle cancun näytän!Onko kukaan hyödyntänyt näitä? Ihan kelpo hintoja olisi. Etenkin tuo Cancun kiinnostaisi.
Olin muuten tosi skeptinen, saako oikeesti noilla hinnoilla vai toimiiko kuten Ryanair/Norwegian/whatever, että varatessa tulee klikkausten myötä koko ajan lisää hintaa.Onko kukaan hyödyntänyt näitä? Ihan kelpo hintoja olisi. Etenkin tuo Cancun kiinnostaisi.
No mutta siinähän oiva matkavinkki Jjusbanille isyyslomaksi :ahem:Viimeks kävi juurikin Meksikossa alle 300 euron/henkilö lennoilla. Pieni lapsi mukana
:thumbup::thumbup::thumbup:No mutta siinähän oiva matkavinkki Jjusbanille isyyslomaksi :ahem:
Jopa kotoiselta Finnairilta saa suoraan hyviä tarjouksia, jos vain on mahdollisuus lentää lokakuisena tiistaina koneella joka on siinä puoli yhdeksän aikaan perillä.Eiköhän noita tarjouksia löydä normaaleilla lentohakusivuillakin, jos ei ole matkan ajankohdalla niin väliä. Voi jättää matkakohteenkin avoimeksi ja laittaa vaan lähtöpaikan niin tulee hintajärjestyksessä.
Menolento perillä puolenyön aikaan tai sitten koneenvaihto 7 tunnin vaihtovälillä. Yöllä. Paluulennon lähtöaika aamuviideltä, kaksi koneenvaihtoa, kotona seuraavana aamuna.Jopa kotoiselta Finnairilta saa suoraan hyviä tarjouksia, jos vain on mahdollisuus lentää lokakuisena tiistaina koneella joka on siinä puoli yhdeksän aikaan perillä.
Kumiasuissa ja kahleissa?Olen tässä hahmotellut kotiinpaluureissua ja mukaan lähtevän kaverin mielihalujen mukaan varmaan matkustetaan.
Jätkä pystyy sumplimaan työt sun muut silleen, että voi tulla ja mennä lunkisti silloin kun tahtoo.Aikataluluja ei ole eikä tule.
Karaoke keskellä viikkoa ja päivää.Kadehdin tossa Ruunarin systeemissä enten tota:
Jätkä pystyy sumplimaan työt sun muut silleen, että voi tulla ja mennä lunkisti silloin kun tahtoo.
Tohon mäkin pyrin.