Matkakuume!

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Sanassa ruåtsi käytetään tietysti ruåtsalaista å:ta, mutta senhän toki tiesittekin.
 

Örfil

Guest
No nyt on! Vajaa kuusi tuntia herätykseen, joten painun paskin koisimaan.
 

Örfil

Guest
Pulukkilan Hese, puolivälissä matkaa. Melkoinen myteri oli aamulla, motarin ohituskaistalla 30 cm auraamatonta lunta ja yksi ura ajettavassa kunnossa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Varasin viime viikolla ensi tammikuulle Portimaosta samasta huoneistohotellista samoille päivämäärille huoneen kuin tänä vuonnakin. Enkä näköjään yhtään liian aikaisin: nyt näyttää jo loppuunmyytyä niille päiville. Siellä on kuitenkin 65 huoneistoa. Niillä on tollanen halpabussi/-lentotaktiikka että hinnat halvat ja koko kapasiteetti käytössä. Pitäjän muilla majoittajilla selvästi kalliimpia hintoja.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Pääsiäiseksi Prahaan nauttimaan jokunen "mämmiolut."
Korvesta kun lähtee, niin lentokenttähotellissa mennen tullen yötä. :thumbfh: Junaliput sentään varsin halpoja.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Huomenna vuorokaudeks Lontooseen. Budjettimatka, majoituksena lentokentän penkki.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Itse en saa vuorokauden reissuista mitään irti.
Lentokoneessa istuminen on niin myrkkyä, että päivän reissu ei riitä kompensoimaan sitä vitutusta.

Mutta ei se toki väärin ole. Tykin kuulillaan.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Itse en saa vuorokauden reissuista mitään irti.
Oon Lontooseen ja Berliiniin tykänny tämmösiä lyhkäsiä reissuja tehdä. Melko nopeita suoria lentoja kuitenkin. Täytyy vaan etukäteen päättää kohteet missä aikoo käydä ja katsoo reitti valmiiks. Lontoossa oon tykänny ilmaisissa museoissa käydä yhden kerrallaan. Tällä kertaa science museumiin, josko siitä sitte Battersea puistoon kävelisi.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
No joo.
Vuosittaisen panimoreissun aika on käsillä. Tällä kertaa kohteena on Tukholma. Kukaan vaan ei muistanut varata vierailua mihinkään panimoon.
Onneksi hotellin vieressä on baari jossa voi rahallista korvausta vastaan juoda kaljaa ja ajaa Scaletrix-autorataa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Usein parasta tuollaisissa reissuperinteissä on kun joku vihdoin uskaltaa ehdottaa josko ei tänä vuonna lähdettäiskään.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Hain tänään postista lipun tsekkiläiselle musiikkifestarille heinäkuussa. Huolettaa jo nyt se krapula joka tulee, kun tekee viikon reissun maahan, jossa oluen hinta on mitätön ja viinan vähän sitä alhaisempi. Varsinkin kun seura on mitä on.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Hain tänään postista lipun tsekkiläiselle musiikkifestarille heinäkuussa. Huolettaa jo nyt se krapula joka tulee, kun tekee viikon reissun maahan, jossa oluen hinta on mitätön ja viinan vähän sitä alhaisempi. Varsinkin kun seura on mitä on.
Tuli joitain vuosia sitten himmailtua Sziketin kuuloetäisyydellä viikko, vaan ei tullut kertaakaan itse tapahtumassa käytyä.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Tuli joitain vuosia sitten himmailtua Sziketin kuuloetäisyydellä viikko, vaan ei tullut kertaakaan itse tapahtumassa käytyä.
Interraililla osuimme myös tietämättämme Szigetin kanssa samaan aikaan Unkariin. Ei tullut käytyä, kun oli kiire Serbiaan.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Ihan vaan Ruåttin puolelle seuraava reissu kesällä. Turusta yli, suur-Tukholman alueella vähän pööpöilyä ja sitte autolla rannikkoa myöten ylös. Sundsvallissa ja Skellefteåssa stopit ja yöpymiset, ja mitä sieltä nyt löytyy kiintoisaa ihmeteltävää. Haaparannasta takasin kotomaahan ja savusaunan lämmitykseen. Siellä pitäiskin siihen aikaan olla kesän ensimmäiset pääskyn penskat karjaladon ovella kurkkimassa suurta maailmaa. Ainakin viikko laiskotellaan siellä kaukana kaikesta, saunotaan ja seurustellaan pääskyjen kanssa - porojenkin jos päättävät tulla moikkaamaan.

Paluu etelään sovelletaan sitten vauhdista, kiire ei ole.
 
Ylös