Örfil
Guest
Laita vaimo rattiin, niin ei tartte pysähtyä levähdyspaikoille postailemaan. Menee reissu sutjakammin
Sen autolla mennään, joten ajannee.Laita vaimo rattiin, niin ei tartte pysähtyä levähdyspaikoille postailemaan. Menee reissu sutjakammin
Eiku lähinnä mietin, että mitähän mulla jäi näkemättä. Joulun aikoihin siellä joskus kävin ja silloin jäi mietityttämään, että ehkä lähiseudulla (rannikolla) olis keväällä/syksyllä jotain katsomista.Jjv nähnyt Rooman ja ei ymmärrä sitä kaupunkia, niin eipä tässä taida selittelyt auttaa... Näillä mennään.. Top 5 oli mun subjektiivinen näkemys.
Aika ankeata kyllä on ne kaikki antiikkiset turistirysät. Kannattaa mieluummin käydä lenkillä Villa Doria Pamphilissa ja invailla Trasteveressä.Eiku lähinnä mietin, että mitähän mulla jäi näkemättä. Joulun aikoihin siellä joskus kävin ja silloin jäi mietityttämään, että ehkä lähiseudulla (rannikolla) olis keväällä/syksyllä jotain katsomista.
Panomies.Ai niin, Berliini unohtui listalta.
Molemmissa käyty. Kokemukset metropoleista on sen verran vähäiset etten osaa verrata laajassa mittakaavassa mutta kyllä nuo nyt ainakin Tallinnan ja Virrat voittavat. Mukavia kaupunkeja molemmat kyllä. Mutta tykkäsin mä myös esim. Budapestistä ja Kuala Lumpuristakin.Maailman top 5 kaupungit; Rooma, Dublin.
Ei kai sitä vain nähtävyyksien tuijottamista varten matkusteta? Jotkut paikat vain kolahtaa niin että niihin palaa mielellään senkin jälkeen kun kaikki on jo nähty. Eihän kesämökkiäkään osteta joka kesälle uutta.Voisihan noita nämä matkajermut (tai no Jiiär) aukaista, että mitä nähtävää siellä tai täällä on kerta toisensa jälkeen. Roomassa nyt ainakin vanhoja pytinkejä ja Sydneyssa oopperatalo, mutta...no eipä tule kyllä muuta oikein mieleen noista listatuista
Sydney kirjoitin googleen ja päädyin löytämään Pyryfille paritettavaksi Amanda Bynesin.
Entäs Äetsä?Molemmissa käyty. Kokemukset metropoleista on sen verran vähäiset etten osaa verrata laajassa mittakaavassa mutta kyllä nuo nyt ainakin Tallinnan ja Virrat voittavat. Mukavia kaupunkeja molemmat kyllä. Mutta tykkäsin mä myös esim. Budapestistä ja Kuala Lumpuristakin.
Komp.Ei kai sitä vain nähtävyyksien tuijottamista varten matkusteta? Jotkut paikat vain kolahtaa niin että niihin palaa mielellään senkin jälkeen kun kaikki on jo nähty. Eihän kesämökkiäkään osteta joka kesälle uutta.
No ei mutta vuokrataan kyllä. Niinku esim. yks Al-setä tekee.Eihän kesämökkiäkään osteta joka kesälle uutta.
Mossen tapauksessa se mökki kyllä vuorataan vuosittain uusiksi viimeisimmän muodin mukaiseksi.No ei mutta vuokrataan kyllä. Niinku esim. yks Al-setä tekee.
Kamelinpaskalla?Mossen tapauksessa se mökki kyllä vuorataan vuosittain uusiksi viimeisimmän muodin mukaiseksi.